|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
15. september 2004 10:49
Tagasi
Trüki lehekülg
«Markko on suurepärane, kuid hind pole õige»
Kommentaare lisatud:
19
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
Jyrrarrak
, 15.09.2004 15:06
Kas hind pole õige või sobiv? Jääb mulje, et märtini eest küsitakse rohkem raha kui väärt.
Ganja
, 15.09.2004 16:21
ma ütleks nii et inimesed pole müügiks ;
Alar
, 15.09.2004 17:28
Parem mingu ikka korraliku auto rooli järgmine aasta. Selle pesoo käigukaga küll mingit mm tiitlit võita ei ole võimalik, sest ei usu et nad vahepeal suudavad si
ast saia teha.
BlackHawk
, 15.09.2004 18:07
kuidas saab maailma ühe parima RALLY sõitja eest liiga suurt hinda kysida
LOEB SOLBERG MÄRTIN JA GRÖNHOLM-SAINZ on ju praegu täielikud tipud
paul
, 15.09.2004 19:56
ma arvan, et peso saab oma käiguka mured siiski lahendatud, aga eks siis näeb, kes kellele näkku hakkab laskma. kaldun arvama, et grönholm teeb siiski peugeotiga veidi rohkem ilma, kui märtin-poiss :p
assadas
, 15.09.2004 23:49
no pigem on tipud ikka solberg ja loeb... grön, sainz ja märtin on selline teine liiga kel KÕIK peab õnnestuma ja neil kahel tipul mingi pisike ebaõnn olema...
Taf
, 16.09.2004 08:27
Kui Solberg on tipp siis selle loogika järgi on Hirvonen ka tipp,lammas
PriitV
, 16.09.2004 13:07
"assadas, 15.09.2004 23:49
no pigem on tipud ikka solberg ja loeb... grön, sainz ja märtin on selline teine liiga kel KÕIK peab õnnestuma ja neil kahel tipul mingi pisike ebaõnn olema..."
No mida lugu? Tipud on hetkel siiski Loeb tulevase meistrina, Solberg hetkemeistrina ja Grön mitmekordse WRC-meistrina. Märtinil tuleb kõigepealt õppida üldse rallisid VÕITMA, et tänasest palganumbrist suuremaid rahasid nõuda. Ma olen nõus, et ta on tippmees, kuid Märtini palk peaks olema hetkel seotud otseselt MM-võitudega. Hakkab mees lõpuks ka pingutama, praeguse neljanda-koha-stiilis sõitmise eest mina tiimiomanikuna talle küll üle milli taala ei maksaks. Soome on samahäid sõidumehi täis, kes muuseas ka VÕITA tahavad ja oskavad, kuid on nõus ka kümme korda väiksema palgaga. Pole Märtinil siin midagi oma lõugu lõksutada. Astuvad varsti olematu turuga Eestist Soome poisid Tuohino, Sohlberg jt. Märtinist üle. Me oleme näinud, kuidas pooliku WRC Skodaga sõidetakse... ja miks ei peaks sellisele mehele palka maksma???
to priitV
, 16.09.2004 13:41
Mulle hakkab tunduma, et su elu moto on olla igas asjas teisel arvamusel kui ülejäänud. Ma kusjuures ei imestaks kui sa kiirendusmeeste lehtedel teed kiirendusi maha ja kiidad rallit. Mitte midagi isiklikku, aga lihtsalt jääb mulje, et sa tahad alati vaielda ja võtad sõna teemadel, millel on eeldusi, et nendest kasvavad välja suured vaidlused.
to priit v
, 16.09.2004 14:12
jobu jutt
skorpion
, 16.09.2004 14:33
ausalt öeldes ma PriitV-ga nati ühte meelt...nimelt Märtinis puudub tahe võidelda....ta parem laseks peenega ja kindla peale...kas või Jaapani ralli kus suure suuga lubati Loebil koht kätte näidata kruusal...tulemus oli aga et Loeb peksis kõike peale Solku kruusal...ja nii tundub et see on ka järgnevatel rallidel...muidugi olen ma Märtini poolt ja hoian pöialt kui sõidud on...aga ausalt öeldes hakkab ära nüristama juba nee halinad, et keegi teine on süüdi
BlackHawk
, 16.09.2004 14:38
loebil on väga vastupidav masin see ongi ta edu võti
ei saa rääkida ju ainult piloodi kvaliteedist
auto on rallys sama oluline kui piloot ise
subaru ja pirelli on mudas ja vihmaga parimad
peugeot ja ford on kõikjal võimelised sõitma
citroen aga on asfaldil ülivõimas ja kruusal kiire
PriitV
, 16.09.2004 15:43
"to priitV, 16.09.2004 13:41
Mulle hakkab tunduma, et su elu moto on olla igas asjas teisel arvamusel kui ülejäänud."
Äkki on küsimus selles, et mul on olemas ISIKLIK arvamus, mis kohe mitte ei kujune mingil idiootsel Delfi "meie-markko-iba-palvel", vaid reaalsetel tulemustel.
Markko on kõva sõidumees vaieldamatult. Ja meite hetke autospordi uhkus. Kuid peale eelmise aasta Soome ralli eredat sähvatust ei ole tal küll mitte millegagi hiilata. See on tal olnud üldse ainuke kord, kus ta on suutnud oma konkurente reaalses võitluses edestada. Siis hakkas juba tekkima lootus, et mees on küpseks ja meistrivääriliseks kasvanud. Aga kus sa sellega .... Palju on Märtin otseses võitluses oma suurimatele konkurentidele alla jäänud??? Pean silmas sama vanu Loebi ja Solbergi. Ma ei viitsi kokku lugeda, algas see rada tal eheda nokaudiga kolm sügist tagasi Cardiffi metsades, kui Solku paremsirge ära pani. Tegelikult algas see teema veelgi varem, Subarus, ikka oli Solberg üle. Keda huvitab hala teemadel, et udus ei meeldi sõita, ja pimedas ei meeldi, ja topeltnägemisega ei meeldi, ja legendi ei oska kirjutada jne. Kahjuks tundub nii, et Märtin on täpselt samaväärne Rovanperaga: hea sõitja, kuid meitri ainest temas pole. Ja seega pole õigust ka ulmepappi nõuda. Aga sisimas ma siiski loodan, et ma eksin. Eks järgmised kolm päeva näitavad, mis mees Märtin, Solberg ja Loeb omavahelistes tasemetes on.
BlackHawk
, 17.09.2004 08:50
MARKKO tuleb veel meistrikx selles pole mõtet kahelda!
pcr
, 20.09.2004 22:09
Selle aasta võiks Märtinil lugeda üldiselt ebaõnnestumiseks, oli ju tema eesmärk meistritiitel. Samas vaatame Grönholmi, üks aasta on meister, järgmine aasta ebaõnnestub täielikult jne. Loodame, et Märtinil on praegu ebaõnneaasta ja järgmine aasta Peugeot´iga näitab, mis mees ta on.
Cain
, 20.09.2004 22:15
vaadates Bosse sõittu ei näe kuidas Markko talle ära teeb
to priitV
, 21.09.2004 06:57
Kõik võib õige olla, aga jätame Markko palga rahule. Meil ei ole nõukogude aeg, kus töötasu on normeeritud. Esiteks ei kujune rallisõitja turuväärtus ainult tulemuste järgi, kuigi see on kõige olulisem. Teiseks, mis seal salata, on palgaläbirääkimiste oskus tänapäeva maailmas päris tähtis. Nii et selle koha pealt... sorry.
miis
, 21.09.2004 11:07
olen nõus priit V -ga. Ja ka selles osas olen nõus teistega, et palgaläbirääkimised jäägu mehe ja tiimide asjaks. Kes kui palju maksab ja kes kui palju küsib - no mis meil sellega pistmist. AGA, kahjuks hakkab ka mind häirima see Märtini viimaseaja trend, et " jälle kummid valed, udu maas, ilm pime, tee porine, tiimi poolt vale info antud ja seda kõike ainult minul...."
Mis siis veel saaks, kui tuleks tagasi "vanad head ajad ", kui rallit sõidetigi peamiselt ainult öösel.....
Aga heakene küll.
Ikka tahaks näha seda "vanat" Märtinit, kes ihkas võitu, maksku mis maksab mitte ei sussutaks lõpuni lootus südames, et ehk keegi eespool katkestab......
ertz
, 21.09.2004 21:49
"Priitv"16.09.2004 15:43
Markko on kõva sõidumees vaieldamatult. Ja meite hetke autospordi uhkus. Kuid peale eelmise aasta Soome ralli eredat sähvatust ei ole tal küll mitte millegagi hiilata. See on tal olnud üldse ainuke kord, kus ta on suutnud oma konkurente reaalses võitluses edestada. Siis hakkas juba tekkima lootus, et mees on küpseks ja meistrivääriliseks kasvanud. Aga kus sa sellega .... Palju on Märtin otseses võitluses oma suurimatele konkurentidele alla jäänud??? Pean silmas sama vanu Loebi ja Solbergi. Ma ei viitsi kokku lugeda, algas see rada tal eheda nokaudiga kolm sügist tagasi Cardiffi metsades, kui Solku paremsirge ära pani. Tegelikult algas see teema veelgi varem, Subarus, ikka oli Solberg üle
uurisin vähe andmeid need on järgnevad:
2001 aasta Solberg ja Märtin mõlemad subarus, Solberg tegi kaasa kogu hooaja 14 rallit (6 katkestamist, 3 väljasõitu ja 3 mehaanika tõttu), Märtin 9 rallit ( 5 kat., 2 väljasõitu ja 3 mech) Katsed kus mõlemad sõitsid võitis Solberg 47-39, Märtin oli Solbergist otseses võitluses kiirem rootsis,soomes. Solberg aga kolmel asfaldi rallil. kreekas ja portugalis olid suht võrdsed.
2002 a.oli Solberg markkost peajagu üle katsede arvestuses 153-43. Solbergil 4 katkestamist 1 väljasõit ja 3 mehaniika tõttu, MArkkol 2 katkestamist mõlemad väljasõidu tõttu. Markko oli kiirem: kreekas ja safaris, ülejäänutel Solberg
2003 a. Katsede arvestuses võitis Märtin 109-80 MArkkol 6 katkestamist (1 väljasõit ja 5 mehaanika tõttu) Solbergil 3 katk.(1välja ja 2 mehan.) Märtin oli otseselt kiirem.rootsis, uus-meremaal, argentiinas, saksamaal, soomes, san remos ja kataloonias.
Minu arvates on tal neid "sä
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.