Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
16. mai 2004 20:27
Tagasi
Trüki lehekülg

Küprose ralli tulemused selguvad kolmapäeval

Kommentaare lisatud: 24

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
fänn, 16.05.2004 20:59
3. koht päris hea, 1. ikkagi parim :)

Op.Kõps, 16.05.2004 22:05
JEEe Märtin on võitja

Mati, 16.05.2004 23:13
Ai, see oleks jabur. OK, võitjaks saaks Märtin, aga vaadates edasi: teise koha omanik Petter Solberg, kaotusega liidrile üheksa ja pool minutit. Kas MM-il on üldse olnudki kunagi selliseid vahesid, kus esimese ja teise mehe vahe oleks 10 minutit. Veepump nüüd küll pole asi, mis Peukarile ja Sidrunile nii suure eelise andis, et need võitsid :D

r_k, 17.05.2004 01:57
Kogu see veepumba jama paneb mõtlema. Milleks? Kas ralli on sedasi huvitav? See võit oleks kuidagi magedavõitu. Praegu on olukord lõbus!

mulk, 17.05.2004 07:45
diskvalifitseerimine kivi eest pakiruumis oli ju sama tobe, aga reeglid on täitmiseks

quattro, 17.05.2004 08:42
Kivi ei olnud ka asi, mis eelise andnuks, kuigi muidugi ohtlik detail auto sees

hmm, 17.05.2004 09:47
Arvan, et Märtin on selline sportlane, kes teeb ka avalduse selle koha, et ei ole sellise esikoha üle õnnelik. Tähendab kindlasti on tal hea meel et punkte juurde tuleb, aga see võitt ei ole ikka päris õige. Märtin on aus sportlane, siiski on reeglid kõigile täitmiseks

Sandermacher, 17.05.2004 09:55
Märtin pole raudselt rahul. Punktid, ok, on väärtuslikud. Kuid see tõstab lähemale Solbergi ning Kreekas, kus Märtin teadupärast on hoos, stardib meie mees jälle esimesena. Pole hea, pole hea.

lebo, 17.05.2004 10:16
Kui ongi nii, et Peugeot ja Sidrun kasutasid valet veepumpa, ja kui ei oleks, vobolla nende autode mootorit oleks keenud nagu varakevadine moos :)

vaade, 17.05.2004 10:49
Arvan, et vaevalt need veepunbad neil määrustevastased olid - kas nii asjalikud tiimid läheks teadlikult pettuse peale välja?

to vaade, 17.05.2004 11:10
Kas nüüd teadlikult, aga ennegi ette tulnud, et keegi teeb vea ja diskfalifitseeritakse. Meenub Peugeot 2002 aastal kui hooratas oli piiridest väljas. Aga see oleks pretsedent, et kaks tehasemeeskonda kogu täiega

iPilot, 17.05.2004 11:17
To: vaade

Paljud asjalikud tiimid on üritanud cheatida. Toyota üritas turboga kavaldada. Ford kunagi veepumbaga. Peugeot hoorattaga.

Suurem veepunp võimaldab vett kiiremini ringi uhada, mis võimaldab omakorda väiksemat radikat kasutada - vähem vett süsteemis, masina kaalujaotus parem ja õhutakistus kah väiksem. Võimalik, et ilma suurema pumbata poleks olnud võimalik üle kuumenemist Küprose kliimas ära hoida. Mujal pole see siiani probleem olnud.

Ise loodan siiralt, et asjad oleks määrustepärased. Ja kui ei ole, siis ei maksa küll siin FIA-t kiruda, et rallisport kannatab jne. Sigaduse tegid ikka need, kes suurema veepumba mootorile külge nikerdasid (juhul kui nad seda tegid).

isepp, 17.05.2004 11:36
jah, vähemalt ei ole fordi tiimil muretsemiseks põhjust.

konsultant, 17.05.2004 17:29
Härrased! Seadused on selleks,et neid täita.See reegel kehtib eriti spordi juures.Aga autospordi juures tuleb seadusi täita täht-tähelt.
Täna veepump, homme turbo, siis piduri kettad, jne. Autospordis on väga palju asju millega saaks konkurenti "lüpsta". Teh. kom. oli igaljuhul tasemel.Kui muidu konkurendist jagu ei saa, siis pettusega ära tule "lüpsma".

lauri, 17.05.2004 17:35
bullshit ma pakun ma ei usu seda asja

Allan, 18.05.2004 09:41
Jah reegalid on reeglid. Kui peugeot ja sitikas disklafi saavad on see Markole järgmiseks etapiks tõsine miinus :( . Kõige rohkem võidaks sellest Solku :(

seedorf, 18.05.2004 10:27
to Mati: Ma ei tea kas sa oled automehaanik, mina ka ei ole, aga loe eespool olevaid kommentaare. Küllap see veepump ikka eelise annab..........Ja veelkord reeglid on kõigile täitmiseks.

veokass, 18.05.2004 10:49
Tõepoolest, lugege ka Delfi kommentaare! Ja see, et veepump ja jahutamine erilist rolli Küprosel ei mänginud - rääkige seda Solbergile...!

Cain McPain, 18.05.2004 14:18
varem on vale veepumba eest 100% võistejad disklaffi saand nii et kui õigus võidutseks siis disklaff, sest kui on reeglite vastane midagi siis on aint 1 võimalus (va kui pole just Ferrari F1 tiim sest Ferrarile on kõik lubatud), ja siis oleks päris põnev punkti seis 1. Märtin - 36 2.Solberg - 31 4.Grönholm - 24 3.Loeb 25.......ja kes rääkis et veepump ei anna eelist....no pane autole 10 hobujõudu juurde ja ütle siis ka et pole eelis

to mati, 18.05.2004 16:53
no aga vot sellised on reeglid, sest samamoodi oli ka ju märtinil oma tagavara rattaga(kinnitus), nõnda et go märttttin........

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia