|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
01. aprill 2004 18:34
Tagasi
Trüki lehekülg
Algas osavõtjate registreerimine Saaremaa rahvarallile
Kommentaare lisatud:
22
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
eq
, 01.04.2004 18:52
Nii. Mis nüüd saab, kui mul on juba täna kantud osavõtumaks arvele 221010813639?
kk
, 01.04.2004 21:13
Ei tea palju juba registreerinuid on?
muhv
, 02.04.2004 09:20
Tore võistlus tulemas.
eq
, 02.04.2004 11:21
valehäire
persoon
, 03.04.2004 19:55
stardijärjekorra avaldamine võix toimuda paar päeva varem!! Muidu läheb see elu jube kiirex
hull
, 03.04.2004 22:57
jep...seda vöiks teha jah
arne
, 07.04.2004 09:18
Seoses kruusa ja asfaltkatsetega tekkis selline ettepanek edaspidiseks, niipalju kui see on võimalik, et . Saaks kumme vahatada nii, et ei peaks kaasas olema iga kord hooldemeeskond. Kas oleks erinevatel päevadel katsed, oleks enne ette teada, kuhu varustus viia, oleks lisa aeg kumme vahetada, jne variandid. See on ju RAHVARALLI , niigi paljud tööajast, võta lisaks veel mehi kaasa, mis see kõik maksab ja tülikas on ka. Kruusakummidega asfalti sõita ka jama.
tuhvel
, 07.04.2004 11:10
Mis siin ikka, Rahvaralli küll aga sellist kõik ju tahavadki. Ja asi see paar sõpra ää rääkida on, kes rehve vahetavad...
tarts
, 08.04.2004 08:21
Ei tasu kõigi nimel sõna võtta, "SELLISE RALLI"-ga olen rahul, kuid kummivahetus võiks toimuda ainult Service Parkis. Kruusakatega on lihtsalt hale asfaldil sõita!
jeerum...
, 09.04.2004 14:12
kui palju registreerinuid...Rahvarallist on saamas tõesti RAHVA RALLI ja see on ju ainult HEA
mk
, 10.04.2004 08:49
Ei tea kas täpsuslõik ka sees on?
murelik
, 10.04.2004 09:16
Levivad kuuldused nagu kontrollitaks seekord autode vastavust tänavasõiduautode normatiividele. CO, müra ja KAT+ pidurid
Mati
, 10.04.2004 09:35
CO mõõtmisega peaks üsna täpselt aru saama, kas on midagi erikuradikõvasti ümber ehitatud või mitte
to murelik
, 10.04.2004 14:50
Ja kui kontrollitaksegi...miks sa siis murelik oled?
murelik
, 10.04.2004 16:02
Kuna autode ümber ehitamine on olnud siiani lubatud. Siis on väga paljud osalejad teinud enesele ikkagi spetsiaal rr auto ja tänaval sellega reeglina ei sõideta ja päris loomulik on, et co ja müratase sportsumpa puhul läheb tänavasõidu normatiividest välja. Sellistest muudatustest TULEB anda teda hooaja alguses, mitte enne esimest sõitu ja ka seda ainult kuulujuttude tasemel.
kytt
, 10.04.2004 18:04
Kes vähegi selle aasta tehnilisi tingimusi on lugenud, teab:
2.1.3 Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm
2.1.4 Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta
2.6.1 Pidurisüsteem peab olema algne ja valmistajajuhendi kohane ning töökorras.
2.6.2 Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.
to kytt
, 10.04.2004 20:19
CO-st pole seal sõnagi...seega peab vastama LE tulenevatele nõuetele?
tarts
, 12.04.2004 09:29
paljudel on auto passis KAT, vaevalt yhelgi rallitajal see vahel on!!! Mis siis nüüd saab?
re
, 12.04.2004 11:12
Ega`s midagi muud kui KAT vahele. Vastasel juhul ei lähe tehnilisest lihtsalt läbi.
arne to priit
, 16.04.2004 09:35
kui see nii on et paljud asjapulgad loevad neid kommentaare siis leidsin ma just sobiva koha avaldada mõtet. Tehnika sportlasi väga tihti samastatakse RULLNOKKADEGA. sellest on jäänud mulje et me oleme ohtlikumad sõitjad kui tava inimesed. Kersnal oli viimati hea saade. Ühes loos räägiti et ainult 1 milj. inimest on võimelist autot juhtima maailmas, see tähendab, et enamus on ohtlikud. Ja teises löigus arvati et 5 aastasest võidusõitjast ikka ei saa rullnokka. Siis maailma kõige kõvem rullnokk on Shumi ja teda ei nimeta keegi halvustavalt. Priit ole täitsa selgita inimestele ajakirja kaudu et: 1. autosportlane paneb nokamütsi pjedestaalil pähe ja keerab noka kõvasti rulli. 2. RULLNOKK ei = TATTNOKAGA 3. BMW 520 ei ole mitte selline auto mida siduda tattnokkadega (Kersna väide) . See on aeglane ja lihtsalt hea auto.
Antud teemaga sidudes olen ma veendunud et Eestimaa pooled autod ei vasta seadustele, vanadesse autodesse on topitud igasugu osi ja on ümber keevitusi ega masinad sellest ohtlikumaks ei muutu kui on hästi tehtud
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.