dfg,
16.01.2004 12:24 |
|
aga mismoodi sellisel juhul kulusid kokku hoitakse? Siis pead sa ju igakjuhuks võtma kaasa rohkem varuosi.. Näiteks avarii toimub reedesel võistluspäeval, peale mida praegusel juhul jätkamine on mõeldamatu,siis peale remonti reedel ja laup oleks auto pühapäevaks stardivalmis... vb hoiab see publiku huvi suuremana,kui autosid on rohkem ,aga kulude kokkuhoiult on see minumeelest kyll veits imelik. |
vaade,
16.01.2004 14:42 |
|
kulud siis muidugi suurenevad, huvitav mida tehased selle uudise peale kostavad. Aga vaatajatele tuleb segadust (põnevust) küll juurde ja kui möödunud hooaega põgusalt analüüsida, siis tundub, et sellise punktijagamisega poleks Burns kordagi liider olnudki ja MM järjestus oleks olnud umbes selline: Loeb, Grönholm, Märtin, Solberg, Sainz. |
aivar,
16.01.2004 15:06 |
|
vaevalt, et varuosad nüüd erilist kulu tähendavad. auto ja tiimi võistluspaika vedamine, kogu ettevalmistustöö on kallis. eelarved koostatakse ju ikka eeldusel, et võistleja ralli läbi sõidab. vaevalt, et kellelgi kulude registris mõni katkestus kirjas oli
|
|