|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
09. detsember 2003 18:15
Tagasi
Trüki lehekülg
Krossivõistlused jätkuvad eraldi sarjadena
Kommentaare lisatud:
41
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
pets
, 09.12.2003 19:16
kuulda on et pohl pidi 2004 a krossi sõitma. kas peab paika ?
to pets
, 09.12.2003 20:08
Kahtlane, et Pohl tervet meistrikate sarja sõitma hakkab. Võibolla mõnel etapil pisteliselt osaleb nagu ka sel aastal oli. Eks paistab, mis rallikrossi sarjast tervikuna üldse saab, enne ei maksa vist millegi suhtes spekuleerida
krt
, 09.12.2003 21:24
mis jama selle krossiga on? tra kes käib seda autokrossi seal koguaeg sudimas, see oleks normaalne kui toimuks ainult rallikross, sest see kiire ja põnev võidusõit, autokross aga mingi mõtetu mudas müttamine.
pealtvaataja tartust.
, 10.12.2003 09:41
kõige põnevam oleks siis kui kross ja ralli kross oleks 1 sari .kõik etapid arvesse ja siis näeme kes on tõelised mehed.hea lugu küll korraldada nez sarja külalistele eestlased mõned rallikrossi vennad teevad ju püksid täis kui lätlasi näevad. soovitus tehke 3 rallikrossi ja 3 autokrossi ja selgitage 1 eesti meister. 2 sarja peale.vaja oleks asi meie kui pealtvaatajatele huvitavaks teha,
Segaduses
, 10.12.2003 09:51
Mida rohkem segasemaks te nende krosside asja ajate seda vähemaks jääb teil nii sõtjaid kui ka vaatajaid ja lõpuks sureb see niigi nõrguke autospordi ala välja ja siis polegi kedagi kes teeb ja kes vaatab - võt siis on hea külameistrivõistlusi pidada!
Minu arust võiks sellistel sarjadel nii autokrossis kui ka rallikrossis Eesti meistrivõistluste staatus ära võtta ja lihtsalt mingid karikavõistlused teha!
Tom
, 10.12.2003 10:24
Hr. Segadus kas sa arvad, et keegi sõidab ka veel, peale seda otsust. Arvan, et enamus sellest pundist ainult selle nimel punnitab ja kahtlen, et kellegil on nii palju raha, et ei oska seda kuskile panna ja siis sõidavad rallikrossi. Ei vaidle on ka selliseid kes käivad lihtsalt aega veetmas. Ma ei sa sellest aru, et kelle perse see torgib. Kas sõidetakse 4 rallikrossi ja 4 autokrossi ning selgitatakse parimad päris eraldi. Need ju kaks täiesti erinevat asja ja pole ju kellegil kohustust, et peab kindlasti kõigest osa võtma. Ütleks, et 2003 aasta hooaja arvestus oli jama, kus sunniti rallikrossi vennad krossi sõitma ja vastupidi, et tulemust saada, aga eraldi oleks igaühe oma teha mis teeb. Kõigil on oma arvamus ja seega on see eelnev minu oma ning kui näete vajalikuks, siis võite tümitamist alustada.
fwd
, 10.12.2003 10:33
sõidetakse mujalgi maailmas kahte sarja ja ei juhtu sellest midagi. Skandinaavias ja Euroopas on siiski tugevalt ülekaalus rallikross. Eestis toetavad autokrossi ju tegelikult ainult üks kindel seltskond kodanikke, kelle sissekirjutus on Tartust allpool ja kes läti rahvuspühadel enda hooviski läti lipu vardasse tõmbavad, et iga hinna eest lõunanaabritele meeldida.
vaade
, 10.12.2003 12:48
ei maksa autokrossi maha teha - kuu aega tagasi kui öeldi et jääb ainult rallikross, siis oli autokrossi pooldavaid kommentaare ikka piisavalt palju. See on õige et eelmine aasta oli jama kui kaks sarja olid omavahel seotud. Nüüd oleksid ikka autokross ja rallikross eraldi etappidega ja eraldi arvestusega ja rahu majas. Eks iga üks ise otsustab kus sõidab ja mida vaatab. Pealegi on spetsialiseerujad rohkem need põhiklassi sõitjad, aga Standardi omad teevad vist enamus mõlemad sarjad kaasa.
aivar
, 10.12.2003 12:58
ei maksa jah hakata jälle tüli kiskuma. on ju nüüd kirik keset küla - mõlemal oma MV sari ja omad sõidud. kui ühest sarjast väheks jääb, võib ju ka teisele "külla" minna või Soomes ja Lätis sõitmas käia. kodanik "krt"-ile vaidleks küll vastu (autokross aga mingi mõtetu mudas müttamine) - Elva ja Taali rajad, mis krossisõiduks sobilikud, pole mingid mudamülkad. pealtvaatajale pakub kross palju rohkem vaatamist kui rallikross, seda muidugi juhul, kui autosid ikka piisavalt stardis on.
to tom tofwd
, 10.12.2003 15:53
krossi-mehed sunniti rallikrossi sõitma .rallikrossimehed ei pidanud krossi sõitma.see selleks.kross on ikka huvitavam kui ikka 12 autut stardis.olen jah lõunamamees ja lätti kisub rohkem vaatama ,sest seal on mida ja keda vaadata.läti lippu mul kahjuks pole.pole ma mingi viriseja aga eestis on konkurents lahja. annaks jumal võistlejaid juurde.edusammud sellesgi et rallikrossis 8 pilli finaalis.muudatused tuleb ikka teha teatud ajaks ja mitte neid iga aasta muuta.
fwd
, 10.12.2003 16:41
"huvitav kui ikka 12 autot stardis" - võtsin eelmise aasta autokrossi tulemused ette. Autokrossi etappidel oli RWD klassis kõige rohkem kohal 6 autot ja FWD klassis 5 autot!! kuda sa paned 12 korraga, kui pole sõitjaidki. Olen nõus, muudatusi ei ole hea iga aasta teha. Rallikross sai sellel hooajal uue elu sisse ja nüüd tahtis teatud grupp inimesi sellele joone peale tõmmata.
aivar
, 10.12.2003 16:58
vaadates kalendri projektis olevaid krossietappe ja nende korraldajaid, siis võib teatud järeldusi teha, kelle initsiatiivil krossisõit eraldi arvestusena toimima jäi. ausalt öeldes olen ka mina krosside sõitjate suhtes veidi skeptililine - 10 autot klassis oleks juba väga kõva sõna, aga elame, näeme. julge pealehakkamine on igatahes pool võitu ja mine tea, mis sellest veel välja tuleb.
Segaduses
, 10.12.2003 17:00
Esiteks usun ma et mitte kedagi ei sunnitud minu arust on see kõik vabatahtlik ja teiseks ei saa ma aru teie lühinägelikusest - "meil on Eestis sõitjaid vähe ja tase lahja" - see ei hakkagi tõusma kui ei tule juurde uusi sõitjaid ja konkurentsi võimelist tehnikat (st. jõukaid sõitjaid) ja kui nüüd vaadata seda, et autokrossis spetsiaal võistlejaid on ainult mõni üksik siis ei saa ma aru miks see krossi sõitmine nii keeruliseks on aetud? Võiks ju teha ühe Krossi sarja näiteks 10 sõitu sellest 5 Autokrossi reeglitega ja 5 Rallikrossi reeglitega, aga medali komplet antake välja mõlema kokkuvõttes. Siis igaüks ise teab mida sõidab mida mitte aga vähemalt publikule oleks "Selgepilt" mis toimub - tehniliselt ju need kaks sarja nii erinevad pole et üks ei saaks teist sarja sõita ja teine ei saaks esimest sõita!
Küll aga oleks hiilgama nõme see kui eraldatakse see asi kaheks ja siis on mõlemas sarjas 5 sõitjat ja ei taha ei autokrossi fänn rallikrossi näha ega ka vastupidi! Ise küsin- KES SELLEST VÕIDAB? Ise vastan - MITTE KEEGI aga kaotajaks on KÕIK kes krossi sõidavad ja korraldavad!
Vot nii nüüd võite jälle hakkata kaklema kumb on parem!
to Segaduses
, 10.12.2003 17:14
Tutvu enne üldjuhenditega. Auto- ja Rallikrossi punkte ei saa kuidagi liita, kuna autokrossis on rwd ja fwd arvestus eraldi, rallikrossis aga koos.
mukits
, 10.12.2003 17:14
see idee 5+5 ei lähe kohe mitte. autode ettevalmistus krossiks ja rallikrossiks on ikka parajalt erinev. paljud rallikrossiautod läheksid krossirajal laiali - kui mitte aukudes, siis jookseb mootor tänu pikematele sõitudele kokku. tänavu ju üsna sarnane süsteem toimis - oli autokrossimeister (krossid+rallikrossid) ja oli rallikrossimeister. nagu selgus, käis põhiline duell siiski rallikrossimeistri tiitlile, autokrossitiitel, mis paberil paistis justkui väärikam, oli hoopis kaasaanne.
mukits
, 10.12.2003 17:19
uus süsteem ei välista kahes sarjas võistlemist -oled kõva mees, saad kaks tiitlit. veokates toimis see mitu aastat edukalt ja oli mehi, kes mõlemal alal küsijad. kas sõidukates ka see nii saab olema, eks seda näeb
Allain
, 11.12.2003 12:42
Rallikrossis võistles 4 meest igal etapil.Teised vennad on muidu mehed.fwd kas oled käinud autokrosse vaatamas lätis?Rajad on kiired ja autosi pole mitte 12 vaid kuni 30 mõlemas klassis.Kui euroopa võistlused autokrossis toimuvad 2004 lätis ja leedus siis ei saa küll siin keegi möliseda, et autokross on mudas müttamine.eestis pole ühtegi õiget rallikrossi rada ma ei mõista mõningate jobude vingumist miks ei võiks sõita autokrossi reeglitega ka eestis nn rallikrossi radadel.NEZ sari ju toimub vasalemmas autokrossina .mõned rallikrossi vennad lihtsalt on hädavaresed kui kardavad nats autot mõlkida siis tuleb ala vahetada.Mario on universaalne vend läks naljapärast rakvere sprindile ja noppis esimese koha.see näide oli selleks ,et saab väga hästi 1 autoga igat sarja sõita vaja ise mees olla.aasta lõpus tahaks näha mitu võistlust üldse toimub?Jutud liiguvad,et mõned korraldajad on loobunud.Elame näeme.
mees
, 11.12.2003 16:03
Õige jutt Allain, aga kes need neli meest siis rallikrossis olid? Minumeelest ikka veits rohkem oli, kellel oli mingisugunegi sants võita
fwd
, 11.12.2003 16:20
to Allain: ei ole Lätis vaatamas käinud ja ma ei saa aru, mis see siia puutub? soomes on jälle rallikrossis terve hunnik autosid stardis. Oled vaatamas käinud? Minu poolest võivad nad lätis kasvõi tagurpidi sõita, me räägime siin eesti sarjast ja selle tulevikust. Loomulikult on rallikrossi EM etapid lätis/leedus, kuna enamus muust euroopast sõidab rallikrossi. NEZ toimub ka sellepärast autokrossina, et see on ju puhtalt lätlaste üllitis. Eestis on ju autokrossis kummaski klassis 5 autot stardis. On see siis võistlus??? Rallikross sai just sellel hooajal kõvasti "hoogu" juurde ja teada on et nii mõnedki võistlejad lisanduvad järgmisel aastal ja just rallikrossiga.
Põhja Eestlane
, 11.12.2003 17:02
Ma küll ei viitsi Lätti minna vaatama kuidas seal asjad on jube pikk maa sõita, mul on lähem Soomes ja Rootsis käia seal sõidavad väga vinged 450HJ neljavedused autod Rallikrossi ja rajad on nii siledad, et sõidetakse siledate rehvidega ja väga kenade autodega mis on ikka auto moodi ka väljast vaadates!
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus
(
0
)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.