|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
20. november 2003 15:40
Tagasi
Trüki lehekülg
EAL palub aktiivset koostööd
Kommentaare lisatud:
19
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
Mati
, 21.11.2003 08:22
Kutsun rahvast üles EALiga koostööd tegema. Muidu on pärast jälle nii, et EALi süüdistatakse sajas surmapatus, kuid ise pole asja parandamiseks mingeid ettepanekuid teinud..
urueesel
, 21.11.2003 08:37
Absoluutselt nõus Matiga. Tartu ralli näitas osaliselt kitsaskohti kätte ja praegu kui ollakse muutuste teel, peaksid võistlejad ise võimalikult aktiivsed olema ettepanekuid tegema EAL-ile.
poolt
, 21.11.2003 11:25
see on hea mõte niimoodi arvamus küsida. ning kindlasti tuleks luua STANDARDLIIGA sest see annab võimaluse paljudele ni öelda odavalt rallit sõita.kuid siis ei peaks nõutama kohe kindlasti homologeeringuid istmetele ja rihmadele ja ka riietusele.
küsimus EALile
, 21.11.2003 11:28
kas rallikrossi tingimusi kah muudetakse vä? eriti huvitab noorteklass sest praegu on neid sisuliselt kaks.loodan et keegi oskab natuke aidata????
veel üks küsimus
, 21.11.2003 11:29
või jäävad kehtima standrd klassi nõuded(mis oleks kõige parem)nagu oli 2003aastal.???
Tom
, 21.11.2003 12:25
Noortele jäävad kehtima standardi tingimused. On ainult üks noorte klass. Standardi tehnilistesse tuleb mõni muudatus, mis puudutab ka noori ning varsti on nad ka kindlasti üleval. Mis puutub RR standard liigasse, siis ka mina pooldan seda. See oleks siis ka hüppelauaks tõsisema spordi juurde.
s6itja
, 21.11.2003 17:17
Tehke standardklass kindlasti!!!!!!!!!
vaade
, 21.11.2003 19:09
Mida tähendab standard klass?
Rallikrossis tehti standard klass, et võimsate ja kalliste rallikrossiautodele oleks odav alternatiiv ehk minimaalsete ümberehitustega ehk võimalikult tehase standardi lähedased.
Sellise skeemi järgi tuleks sportrallile teha juurde standard klass, sest RR pereautod enam standartsemad olla ei saa.
Või tahetakse rahvarallisse hoopis teha sportklass?
Autod ja sõitjad kellest on jutt on samad, aga küsimus on kas see seltskond hakkaks sõitma sportrallidel standard klassi või rahvarallidel sport klassi ?
Kamikaze
, 21.11.2003 21:27
Mina olen ka natsa solvunud Tartus toimunud äparduse pärast aga olgu mis oli! Edaspidi võix luua sportklassi või mis iganes selle klassi nimi ka ei olex,saax odavama raha eest päris ralli maigu suhu,ehk jõuab ka kunagi pärisrallise kui sõit selge ja tahtmist on,see olex nagu alustala,pooldan ainult ehedat võiduajamist,mitte kurikate vahel kõõlumist!
Pealt vaataja-nägija
, 22.11.2003 13:05
Õige. Koosolekut on vaja ja ärge unustage ka Ulfsak ja Raud kohale kutsuda, siis on laat täielik. Kas need kuradima jobud seal alakomitees ei saa ükskord aru, et nemad peaksid kõigepealt tagasi astuma, nende asemele tulema inimesed, kes autospordist ja tema võistlusmäärustest midagi jagavad. Uus alakomitee peaks tegema omad ettepanekud ja need rahvasportlastele vähemalt kuu aega enne koosolekut välja pakkuma, siis on ka mida arutada.
zzz
, 22.11.2003 23:55
Ise küll rallil ei osale, aga pakuks välja järgmised variandid, lähtudes huvide jagunemisest laias laastus kaheks:
1. Jätkub rahvaralli sellisel moel nagu ta on olnud seni, kuid suurem osakaal on kurikatel ja aeglastel teelõikudel turvapuurita ja senistele nõuetele vastanud autodele ja varustusele.
2. Tekitada juurde rangemate turvameetmetega võistlusklass: nõutud puur, varustus (võib olla aegunud homol), kombed jms.
Arvestades ainuüksi mossede osakaalu, oleks võistlejaid nn kurikaterallil ka täiesti piisavalt ning üleminekuklassiks sportrallisse oleks kohustusliku turvavarustusega klass. See ei tähenda, et rallisid ise peaks splittima, aga rahvarallidel olekski siis näiteks selline variant, nagu tartus oli, et ohutusvarustuseta autod läbivad pool rallist (lihtsamad ja aeglasemad katsed), ohutusvarustusega liiga autodele on muid atraktsioone (sõit pimedas, kiiremad katsed, pikem võistlus). Samas võiks ka mõelda sellele, et sportrallidel võiks nn vaheklass kaasa lüüa sama põhimõtte alusel pooltel katsetel.
zzz
, 22.11.2003 23:59
Eelmisele veel täienduseks, et tõenäoliselt oleks arukas need nn vaheklassi autodele väljastada tehniline kaart ning oleksid lubatud analoogsed muudatused vastavalt FIA ja EAL-i määrustele ja nõuetele ümberehituste osas.
to zzz
, 23.11.2003 00:44
Mõistlik jutt. See vaheklass peaks aga osalema juba päris sportrallidel mitte rahvarallidel, küll aga 30-50% osas kiiruskatsetest. Siis on ka näha kes mees, kes mehike. Vähemalt on võimalus võrrelda.
Pealt vaataja-nägija
, 23.11.2003 11:44
Suur tänu pakkumise eest aga õnneks on veel mõistust peas ja tegelen vaid päris sportlastega.
Tom
, 24.11.2003 13:58
Tegelikult on rõve lugeda kui keegi soovib ennast kõrgemale asetada võrreldes teistega ja liigitada inimesi: normaalsed ja mitte normaalsed. Kui nüüd päris aus olla siis ma kahtlen hr. Pealt vaataja-nägija, et sul mõistus peas on, sest sportlased olid siis trennis kui jumal mõistust jagas. Sinu kirjutised on nõmedad ja õhkavad ainult ühte: Mina ja maailm ning see millega mina tegelen on ainus õige, teiste mõtted on jamad kui need ei sobi sinu omadega.
Andre
, 25.11.2003 09:10
zzz kirjutas : Arvestades ainuüksi mossede osakaalu, oleks võistlejaid nn kurikaterallil ka täiesti piisavalt
Aga millest selline oletus et mossed tahavad kurikate vahel sõita :)
arne
, 27.11.2003 14:36
Võtame arutlusele 4wd osaluse, millises liigas? Kui rajad on pehmemad, siis lõhuvad ära. Umbes nagu krossis on sõiduautod ja krusad koos sõites.
jaanus
, 27.11.2003 19:36
Tere
minu arvamus selline,et väga paljudel autospordi huvilistel puudub raha võistlusautode ehitamiseks ja kui on raha siis ei ole enam rahvarallil vaja võistelda.Ainuüksi puuride ehitamine juba maksab päris korraliku kopika.
vaata jaanus
, 28.11.2003 12:31
siin on konks ka selles, et ilma rahata ei ole midagi võimalik teha, samas aga on rahahunnikul ja rahahunnikul ka vahe. palju su elu maksab? närused 10 tuhat? täpselt niipalju maksab puur autosse....ja pealegi enamus rahvarallil osalenud nn. ümberehitatud autodest ei ole kokku pandud mitte raske rahaga, vaid oma töö ja vaevaga. räägin, sest tean...
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.