|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
14. september 2003 21:57
Tagasi
Trüki lehekülg
Jaan Mölder junior: Mitsubishiga tundsin end kindlamalt
Kommentaare lisatud:
25
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
Onu
, 15.09.2003 10:14
"Sõpruse augus" oli teisel läbimisel väljasõit küll väga lähedal. saba oli üle teeserva ja nina tõusis juba üles, nii et põhi paistis. Aga välja vedas !
ants
, 15.09.2003 14:23
Too katse kus ta põllul käis oli ikka katus ka päris lähedal, sest auto tõusis päris ohtlikult kahele rattale.
Tan
, 15.09.2003 16:23
to onu
Sõpruse augus tuli küll Mölder jun väga rahulikult ja polnud mingit ohtu, äkki ajad Uus Kerdiga sassi, tal oli päris kriitiline hetk seal.
ants
, 15.09.2003 16:36
Njaa vististi ta ajab kerdiga sassi, aga tahaks kerti kiita ilma 3,4 käiguta ja ajad täitsa head, sõpruse augu esimesel läbimisel oli hästi näha kui aeglaselt võrreldes teistega kert liikus, kurvi läbis hästi ja siis olex pidand 3 panema aga aint 5 oli ja auto kiirendus oli väga nadi.
dfg
, 15.09.2003 17:03
uus pani spinni seal kui ma õieti mäletan..
ss
, 15.09.2003 21:26
Ilma 3 ja 4 käiguta ei või autoga meetritki sõita, see tähendaks kasti lõplikku lõhkumist ja 100% katkestamist, aga põhjenduseks hea küll
dfg
, 15.09.2003 21:42
olid kyll käigud puudu,seda oli selgelt näha ja kuulda. teine täiesti tyhjaks ja siis ei toimunud tykk aega mitte midagi, ainult mingi vaikne lörin
põmm
, 15.09.2003 21:56
Mina ka eriti ei usu seda käigukasti jama.. Ta ei oleks mitte kuidagi saanud sõita selliseid aegu ilma 3,4 käiguta..Kuidagi peab end välja vabandama kui tuleb teine noor nagu mölder ja lööb suga samu aegu.
dfg
, 15.09.2003 22:22
hoog on ju yleval, sa võid anda hambad ristis ja´hullult kangutada,aga samas kui sõidad rahulikult puhast joont, yllatud isegi oma ajas. katsed ei olnud mingid jukerdamised!
kobras
, 15.09.2003 23:08
mehed ärge sokkige...uusil oli 3 ja 4 puudu!!!
Onu
, 16.09.2003 08:32
Sorry, ajasin tõesti sassi !
Pesa
, 16.09.2003 08:41
Kerdil puudusid 3 ja 4 käik juba viiendast katsest. kui te sellest raja äärea aru ei saa tuleb mingi muu ala valida.
haloooo!!
, 16.09.2003 10:22
appi mõelge siis nüüd ise kah.. tal ju ajad mida saab jalava, levyatovi ja popoviga võrrelda.. ilma kolmadna ja neljanda (see oli kiire rada kus neid käike läheb kõige rohkem vaja) pole võimalik sõita nii kiiresti...see on lamba jutt... mis kui talle kõik käigud anda siis peaks ju rauamist kah oluliselt kiirem olema.
ÜHEKSANDAL KATSEL AHUGA VÕRDNE AEG- POLNUD KÄIKE NO ANDKE ANDEKS..SELLIST LOLLI JUTTU POLE MÕTTET RÄÄKIDA...... see pole ju võimalik....ma kuulsin kuskilt juttu et tal oli varu kast isegi kaasas aga lihtsalt ei hakkatud seda vahetama....!!!!kaks tundi oli vaheaega...selle ajaga oleks ma ise kah jõudnud selle kasti ära vahaetada.... mõelnud siis mingi parema vale
no mida
, 16.09.2003 13:12
Olid küll Kerdi autol käigud puudu, keegi ei käsi uskuda, aga oli nii. Samuti oli Ojapervel vaid 3,4,5 käik alates SS7. Kas ka tema ei oleks tohtinud sõita? Laur sõitis pea terve ss9 ainult kolmanda käiguga. Ja võibolla olekski Kert pannud rauamile kalendriga, kui auto oleks terve olnud? soo vat?
...
, 16.09.2003 13:45
no nii.mölder jun.ei olnd isegi esikümnes haha...
paras.rallis ei ole tal nii nagu rallikrossis voi rahvarallis on et auto sõidab seal on natuke meest ka vaja,aga see konkreetse juhtumi põhjal puudub.on aint üks suure ja rikka papa poeg kes peab kogu aeg võitma.ja nüüd on muidugi tema jutu järgi veel s
t auto ja s
d rehvid ka veel nii et rallis tulaved need välja kes ikkagi tglikult sõita oskavad
dtheater
, 16.09.2003 15:48
to:halooo
Kerdil OLI TÕESTI alles AINULT 1,2 ja 5 käik ja see on 100% KINDEL. Tagavarakast oli olemas, aga jäi mingil põhjusel vahetamata.
kert
, 16.09.2003 16:12
No nii ma ka nüüd teemas sees! Ma tahaksin vaid seda lisada, et need inimesed,kes väidavad et mul ei olnud 3,4 käiku, siis pean küll tunnistama, et teil ei ole õigus ja ilmselt te ei käinud seda rallit vaatamas, sest iga täie tervise juures inimene peaks aru saama, kui autoga kurvist välja kiirendatakse ja ühekorraga kaub autol jõud ära, see peaks väga hästi kõrvaga kuulda olema. Teine käigukast oli olemas küll, kuid põhjus mix seda ära ei vahetatud seda ma kahjux öelda ei saa, ning kui siin mõni vend arvab, et ta vahetab selle üxi 2tunniga ära, siis on ta tõesti kõva mees! Kui aus olla, siis ma olen ise Jaan Mölder Juniori tulemuse üle väga üllatunud, ta tegi tõesti väga kiiret sõitu, kui arvestada, et esimene ralli sellise autoga, see ei ole sugugi lihtne, aga jah väga hea töö tema poolt !
Mina ise jäin ralli tulemusega rahule, kui arvestada seda käigukasti jama ja saaremaal olen uuesti võistlustules ja proovin anda endast parima. Kõik head kõigile! Ps! Aga loomulikult on igal inimesel õigus oma arvamusele, nii et ise teate mis teie arvates õige on
aadu
, 16.09.2003 18:38
ma arvan et KÖRVA kuulmisega inimene ikka sai aru et seal käigukastist midagi puudu oli...
dfg
, 16.09.2003 19:43
no sai ikka kyll!!
mechanic
, 16.09.2003 19:54
nonii targad poisid ,ma nyyd võtsin julguse kokku ja otsustasin ka komenteerida nii kõvade meeste kõrval,kes näitex vahetavad kasti 2 tunniga jne.Kuna ise olen kerdi mehaanik siis julgen 100% väita et ta sõitis peale 4 katset ainult 3 käiguga (1,3 ja 5 käik),kuna kast ytles tõepoolest yles.Iga vähegi autodest jagav inimene peax aru saama juba auto häälest et midagi on viga kastiga,kui 2 käik lastakse lõpuni siis teeb mootor jubedat häält ja peale seda lykataxe sisse 5 käik siis langevad pöörded ja ka mootor jääb vaiksemax,ning kaob ära jõud.Igatahes teinekord soovitan ise kohale tulla rallile ja siis peale seda rääkida ja komenteerida,mitte istuda arvuti taga päevad läbi ja pärast targutada ja kustuda inimesi valetajatex
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli
(
0
)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24
(
0
)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024
(
2
)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.