Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Provera punktisaagi pärast mures
|
Loe lisaks |
|
|
Peugeot teenis Soomest vaid kuus punkti ja meeskonna bossi Corrado Provera jaoks on seda vähe. Seevastu kolme aasta eest, mil Peugeot 206 alustas esimest täishooaega, võeti Soome rallilt punkte kolme autoga.
Aastal 2000 tõi Peugeot'le Soomest punkte võitjaks tulnud Marcus Grönholm, Sebastian Lindholm ja Francois Delecour , kes said vastavalt viienda ja kuuenda koha. Järgmisel aastal võidutses taas Grönholm ja Harri Rovanperä oli neljas. Eelmisel aastal võttis Peugeot esimese ja teise koha (Grönholm ees ja Richard Burns teisel kohal). Sel aastal sai Burns kolmanda koha, mille eest antud punkte on aga Corrado Provera jaoks vähe.
"Meil oli rattalaagri purunemiste epideemia," lausus Provera, "See võttis Marcuselt võimaluse ralli võita ja vähendas täielikult Richardi ühe minutilist edu Petter Solbergi ja Carlos Sainzi ees."
"Me elimineerisime end Marcusega ja halvasime end Richardiga. Seega pole õnnelik olemiseks põhjust," lausus Provera. "Ainus õnnelik piloot on Ari Vatanen, kes näitas, et tema vanuses võib mees näidata Peugeot 206 roolis häid aegu," jätkas Peugeot meeskonna pealik.
Tootjate meistrivõisltusi juhib Peugeot Citroeni ees nelja punktiga ja ka Fordi punktiskoor täieneb iga võistlusega. Provera näeb tulemas tõsist võitlust: "Neli punkti vahet viis etappi enne hooaja lõppu, kus on kolm asfaldirallit, Austraalia ja Suurbritannia ralli. Kui tahate põnevat meistrivõistluste lahingut, siis siit ta tulebki."
Situatsioon on täiesti erinev 2002. aastast, kus septembri alguses oli selge, et Marcus Grönholm on võitnud sõitjate tiitli ja Peugeot tundus teistele püüdmatu. Sel aastal ei ole Peugeot saanud võidurõõmu maitsta alates maist. "See ei ole normaalne," lausus itaallane, "Meil ei ole kohustust võita kõik rallid. Kuid me peame võitma need, mis me oleme suutelised võitma - nagu Soome. Me ei saanud sellega hakkama - see pole hea."
Punktiseis tootjate arvestuses
1. Peugeot - 101
2. Citroėn - 97
3. Ford - 60
4. Subaru - 60
5. Škoda - 20
6. Hyundai - 10
|
|
|
|