Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Hepa Premia karikasarja otsustav etapp ukse ees
11. augustil sõidetakse Läänemaal Kasari külas viie võistlussarja arvestusse kuuluv rahvasprint. KR Racingu korraldusel peetava võidusõiduga tõmmatakse joon alla Hepa Premia karikavõistluste tänavusele hooajale.
Hepa karikavõistlused on tavapäraselt lõppenud Raplas, kuid sel aastal tõmmatakse Hepa Premia karikavõistlustele joon alla just Kasaris. Pingeliseks kujuneb sprint lisaks ka seetõttu, et 11. augustil toimuvalt etapilt saavad sõitjad korjata punkte kõikides teistes ametlikes rahvasprindisarjades.
MTÜ KR Racing ootab autosportlasi omavahel Läänemaale Kasari külla mõõtu võtma juba kolmandat aastat. Võistlus toimub traditsiooniliselt kaheksas klassis: J18, naised, 2WD-A, 2WD-B, ML, SU, 4WD ning 2WD sport.
Kasari rahvasprindi rada kulgeb mööda ajaloolise Valge Daami ralli kiiruskatset ning on 99 protsendi ulatuses kruusakattega. "Rada on samal teelõigul, mis 2012. aastal, kuid võttes arvesse eelmisel aastal toimunud elektriposti-niitmist Argo Nursi poolt, püüame sel aastal posti ja võistlejaid teineteisest paremini lahus hoida," kommenteeris võistluse turvaülem Kaido Saul.
Osavõtjate registreerimine võistlusele on väldanud nädalakese ning kestab 9. augusti õhtuni.
"Tänavu toimub Kasari etapp pühapäeval. Päeva valik on selline, kuna tulime vastu võistlejatele, kes soovivad osaleda nii laupäeval toimuval rallikrossil kui ka meie võistlusel, põhjendas päeva valikut Valmar Gilden KR Racingust.
Ajakava võistluspäeval on klassikaline - mandaatkomisjon alustab tööd kell 8, võistlussõitudega tehakse algust kell 11 ning autasustamine olenevalt osalejate arvust leiab aset orienteeruvalt kell 17.
Hooldusala on korraldajate teatel planeeritud samale rohumaale, kus see oli ka eelmisel aastal. Halva ilma korral on korraldajatel valmis vaadatud ka tagavara hooldusala, mis on kõva kattega, kuid jääb võistlusrajast ca pooteist kilomeetrit km eemale. Nagu näitas Otepää kogemus, siis ei tohiks see korraldajate hinnangul probleemiks olla.
Võistlejaid ning pealtvaatajaid juhatavad sildid pannakse üles võistluspäeva hommikul Risti - Virtsu maantee äärde Kasari silla vahetusse lähedusse.
Täiendava atraktsioonina on hooldusala vahetus läheduses kõigil võimalik end proovile panna väikesel vigursõidurajal. Kiireimat raja läbinut ootab korraldajate poolt auhind, mis antakse üle autasustamistseremoonial.
Auhinnalaud saab olema üpris rikkalik ning selle kokkupanekul tulid korraldajatele appi NB Quality, Valvoline ja T-Puhtax. Samuti Gerd ITC OÜ, kes tegeleb Motip kaubamärgi toodetega ning QSL Eesti OÜ, kes esindab Texaco määrdeaineid. Traditsiooniliselt saavad poodiumi ühele astmele, mis selgub loosimise teel, tõusnud võistlejad Premia jäätiste kinkekaardi. Lisaks on võistluse läbiviimisele õla alla pannud Martna vallavalitsus, Vesiroosi pubi Lihulast, Üdruma autoteenindus,
HePa, Saku Läte, Lääne Teed ning Peri. Sel aastal loositakse esmakordselt sponsorite poolt välja pandud auhindu ka kõigi osalejate vahel tingimusega, et loosivõitja on loosimise hetkel kohal.
Võistlust kommenteerib oma muhedate ütlemistega juba ammu kuulajate poolehoiu võitnud Marti Rillo. Kohal on toitlustaja.
Sel aastal püütakse hooldealas olevale ekraanile kuvada tulemused jooksvalt. Samuti on korraldajate teatel aegu võimalik vaadata KR Racingu veebilehelt. Täpne aegade asukohalink avaldatakse päev enne võistlust.
|
|
|
|