Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

26. jaanuar 2013 2:24
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Tsooru jäärada 2013

03.02.2013


1. PROGRAMM

1.1 Võistluste ajakava:
8.00–9.30 võistlejate mandaat ja autode tehniline kontroll
9.00–9.45 tutvumisring (1 ring)
9.45–9.55 võistlejate koosolek
10.00 – võistlussõitude algus
14.00 – orienteeruvalt piigiklasside start
16.00 – autasustamine (orienteeruvalt)
Võistluse täpne ajakava, stardijärjekord avaldatakse võistluse ametlikul teadetetahvlil.

2. KORRALDAJA, RADA

2.1 Võistlused korraldab MTÜ V-klubi

Tehniline kontroll: Erko Sibul
Rajameister/turvalisus: Lauri Keerov
Peaajamõõtja/dokumendid: Kaido Sõmer
Võistluse sekretär/tulemused: Helen Laidma

2.2 Täiendav Info
Lauri Keerov
Tel: 56 613 959

2.3 Võistlusrada
Tsooru jäärada

2.4 Võistlustrassi iseloomustus:
Raja kate: jää
Võistlusraja pikkus: 1400 m
Raja laius: 5-7 m
Rajaskeem ning finišist starti sõiduskeem avaldatakse ametlikul teadetetahvlil võistluspäeva hommikul kell 9.00.

3. ARVESTUSKLASSID, VÕISTLUSAUTOD, KOHUSTUSED

3.1 Arvestusklassid:
Noored – alla 18-aastased noored kaherattaveolistel sõiduautodel
Naised – kaherattaveolised sõiduautod
2WD-E – esirattaveolised sõiduautod
2WD-T – tagarattaveolised sõiduautod
4WD – neljarattaveolised sõiduautod
2WD PIIK- kaherattaveolised sõidukid piik rehvidega
4WD PIIK- neljarattaveolised sõidukid piik rehvidega

3.2 Võistlusautod
Võistlusauto peab olema tehniliselt korras
Pukseerimissilmus auto ees või taga on kohustuslik.

3.2.4 Kõikides tänavasõiduautode klassides (3.1.1 – 3.1.4) lubatakse kasutada ainult LE vastavaid naastrehve.
Nõuded LE rehvidele: naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui: a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13» – 90; b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13», kuid ei ole suurem kui 15» – 110; c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15» – 130;

3.2.7 Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata. Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib kontrollida kogu võistluse vältel.

3.2.8 Võistlusautodel ei pea olema registreerimisnumbrit, kehtivat ülevaatust ega kindlustust.

4. OSAVÕTJAD

4.1 Noorte klassis osavõtt ainult lapsevanema kirjalikul loal. Ankeet saadaval: http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/Vanema_luba.doc

4.2 Ühe võistlusautoga võib ühes võistlusklassis võistelda mitu võistlejat, kes kõik tasuvad osavõtumaksu. Võistlussõidu ajal võib nähtaval olla vaid õige võistlusnumber, teised numbrid peavad olema sõidu ajal kinni kaetud.

4.3 Võistlejal on lubatud osaleda mitmes võistlusklassis, tasudes osavõtumaksu täiendavalt igas klassis võistlemise eest.

4.4 Treening- ja võistlussõitudes on kiivri kasutamine kohustuslik.
Kõik sõitjad tasuvad osavõtumaksu, teadustada mandaadis. Võistleja peab esitama mandaadis täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse, EAL võistlejalitsentsi või rahvaspordi või rahvakrossi kaardi.

4.6 Eelregistreerimine autosport.ee/rk

5. OSAVÕTUMAKS

Osavõtumaksud võistlejatele on järgmised:

5.1.1 Klassis: Noored – alla 18-aastased 10 EUR

Klassides: Naised 10 EUR

2WD-E, 2WD-T, 4WD 15 EUR

2WD PIIK 20 EUR ja 4WD PIIK 25 EUR

Osavõtumaksu saab tasuda kohapeal


6. TULEMUSED JA VÕISTLUSE KÄIK

6.1 Stardijärjekord arvestusklasside kaupa vastavalt osavõtjate nimekirjale.
Stardijärjekorra määrab korraldaja, see avaldatakse võistluspäeval ametlikul teadetetahvlil. Stardiintervall on 15 sekundit. Kõik võistlejad peavad reastuma eelstardi tsoonis vastavalt stardijärjekorrale.

6.2 Rajamärgistuse eiramine annulleerib tulemuse antud voorus.

6.3 Valestardi eest on karistus 10 sekundit.

6.4 Kui võistleja ei stardi 20 sekundi jooksul, loetakse võistleja katkestanuks antud võistlussõidus.

6.5 Võistlusvoorude arv selgub võistlejate koosolekul. Igas voorus fikseeritakse raja läbimise aeg.

Etapi paremus saadakse kõigi voorude aegade summeerimisel.

Võrdsete aegade korral saab määravaks parim aeg mistahes voorus.

6.6 Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollile.

7. VASTULAUSED

7.1 Vastulause esitamise aeg on kuni 15 min pärast esialgsete tulemuste avaldamist. Vastulause kautsjon 50 EUR.

8. AUTASUSTAMINE

8.1 Autasustatakse iga arvestusklassi kolme paremat (v.a. kui ühes masinaklassis on alla kolme osavõtja).

9. VASTUTUS

9.1 Võistluste korraldaja ei vastuta võimalike avariide/õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia