Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
21. jaanuar 2013 18:19
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Dace Janova / 4rati

Rallidebüüdi teinud eestlased jätsid lätlastele suveniiri

 Loe lisaks
Plangi saavutas Alūksne rallil Grjazini järel teise koha

Rahvusliku rühma autode ralli karikasarja metamorfoos

Taavo Tigane ja Eero Viljus said hiljuti "käe valgeks" sportlikul autorallil, osaledes Lätis sõidetud Eesti karikasarja avaetapil. "Debüüt Lätis osutus edukaks," kinnitasid Nissan Sunnyl võistelnud mehed.

Idee kolida rahvarallist üle sportrallisse küpses neil juba läinud aasta alguses. Aasta lõpul astusid Taavo Tigane ja Eero Viljus idee realiseerimiseks esimese arvestatava sammu, soetades Vahur Erri käest endale ralliauto. Debüüdi tegid nad Alūksne rallil.

"Vahur oli Lätis kohal, jagades väärtuslikke näpunäiteid. Ta andis nõu auto seadistamisel," ütles Tigane. "Kuna tegu oli meie jaoks esimese ralliga, oli prioriteet number üks ralli lõpetada ja koguda seeläbi katsekilomeetreid. Saavutasime endale püstitatud eesmärgi ja lisaks klassivõidu. Auto jäi terveks ja pidas ilusti vastu. Paraku ei saanud me sellelt etapilt punkte Eesti karikasarja arvestuses, kuna osalejaid oli liiga vähe. Eelmisel aastal piisas punktide saamiseks kolmest meeskonnast, see aasta on mingil põhjusel tõstetud see arv viieni."

Taavo Tigane lausus, et edaspidi tuleb neil lihvida legendi kirjutamise oskust ja lisada kiirust. "Õppida on palju," nentis ta.

Toetajate SIR Autorent, Sanomar Kinnisvarahooldus, Liqui Moly, Hiteh ja Printeye abil hooaega välisriigis edukalt alustanud eestlased elasid Lätis üle ka mõne ärevama momendi. Kaardilugeja kirjeldas: "Kõige ärevam moment oli esimese katse lõpus, kus pärast lendavat finišit tuli järsk vasakkurv, millesse auto ära ei tahtnud mahtuda. Lendasime kaardilugeja poolse küljega valli, lätlastele jäi mälestuseks stangenurk."

"Lisaks sai üks mahapööre lumetolmus maha magatud, pidurdusmaa jäi napilt lühikeseks," jätkas Eero Viljus. "Seitsmendal katsel kulusid mõned sekundid ka Kevin Kuusikust möödumiseks, kes oli valli sõitnud. Kaheksanda lisakatse viimased 4-5 kilomeetrit sõitsime Kuusiku järel, sest tema auto mootor enam korralikult ei töötanud. Sinna kulus omajagu aega," kirjeldas ta meeldejäävamaid hetki.

"Ralli meeldis meile väga, katsed olid väga kompaktsed ja rajad head. Samuti ei olnud ühtegi viivitust," kiitsid mehed.

Sel hooajal plaanivad Tigane ja Viljus kaasa teha kõigil Eesti karikasarja etappidel ning osaleda rallisprindi Eesti meistrivõistlustel. "Võimalusel stardime ka Tallinna rallil," sõnas Taavo Tigane, lisades, et hetkel ootavad nad Eesti Autospordi Liidu poolt saladuskatte kergitamist järgmiste etappide kohalt.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia