Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. august 2012 20:05
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Elmārs Tikums ja Arnis Modris Subaru Imprezal. Foto: Rando Aav

Lätis võitsid Elmārs Tikums ja Arnis Modris

 Loe lisaks
«Olime mere ääres ja kusagile enam minna ei olnud»

2012. a Balti rahvaralli KV punktid pärast 3. etappi

Balti rahvaralli karikasarja viimane etapp sel laupäeval

«Balti karikasarja võitu ei saa keegi kuigi lihtsalt»

Imre Vanik ja Janek Ojala püüavad Balti karikasarja võitu

Läti ja Leedu teedel sõidetud Autoekspert Balti rahvaralli karikavõistluste viimasel etapil olid edukaimad Subaru Imprezaga võistelnud lätlased Elmārs Tikums - Arnis Modris.

Nagu eelmisel aastal, peeti etapp Kurzeme rallisprindiga paralleelselt. Autoekspert Balti rahvaralli karikasarja osalejad võistlesid rallisprindil klassis ROAD. Võidu saavutasid ROAD klassis Elmārs Tikums ja Arnis Modris, kes võtsid osa ka Balti rahvaralli karikasarjast grupis 4WD.

"Mis ma oskan sõidu kohta öelda. Esiteks muidugi tuleb märkida, et Kuramaa etapp on ROAD klassi sõitjaile kõige keerulisem. Organisaator leiab alati, millega üllatada," lausus Tikums. "Kõik see nõuab maksimaalset tähelepanu kaardilugejalt, sest piisab ühest väikesest veast, et kõik kaotada."

Tikums lausus, et see sõit on väga heaks testiks meeskonnale, sest just seal on tähtsal kohal juhi ja kaardilugeja hea koostöö. "Näiteks 2011. aastal Kurzeme etapil me seisime lihtsalt 45 sekundit keset teed ja karjusime teineteise peale," meenutab Tikums mullust võidusõitu.

Osa Balti rahvaralli karikasarjas osalevaist eestlastest käis eelmisel aastal samuti Lätis sõitmas, kuid nad tunnistasid, et aastaga jõuab palju meelest minna.

Mis võib olla sellisel võistlusel edu pant? Elmārs Tikums ütles, et neid asju on kolm: "Esiteks tuleb legendi uskuda. Teiseks hea koostöö autos. Ja täpsuslõikudel tuleb tahaplaanile suruda soov rallitada, vaid sõita täpselt keskmise kiiruse järgi, mis võib olla 32,6 km/h."

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia