Kliki siia Kliki siia
Kuidas jälgisid Estonia rallit peamiselt?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Margus Kiiver
18. juuni 2012 22:24
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Margus Kiirver

Sten Oja kiirus Joensuus oli võrreldav Soome tippudega

 Loe lisaks
Sten Oja stardib Joensuu rallikrossil uuema tehnikaga

Joensuus jätkusid laupäeval Soome rallikrossi meistrivõistlused, kus oli teiste võimsate Super Car masinate hulgas stardis ka Sten Oja oma Mitsubishi Lancer Evo 6 autoga.

Kahe etapi vahel oli Sten Oja meeskond teinud ära palju tööd ja kolme nädalaga oli auto ehitatud sisuliselt uueks. Ehk nii nagu raja ääres räägiti, võrreldes eelmise etapiga olid sisuliselt samaks jäänud kaks asja – sõitja Sten Oja ja auto kere, kõik muu oli läbinud uuenduskuuri.

See mis puudutas autot, tähendas 20-aastasele Põltsamaa võidusõitjale harjumist uute asjadega, kuid juba peale kolmandat vabatreeningut oli Oja tehtud muudatustega rahul, noormehel nägu naerul ja võis minna eelsõitudesse.

Tegu oli rajaga, kus Sten varem kordagi käinud polnud ja nii võttis ta peale vabatreeningute käigus sõidetud kuute ringi esimest ajasõitu pisut rahulikumalt. Järgnevas kahes ajasõidus oli aga hoog juba teisest puust, teises ajasõidus oma klassi viies ja kolmandas oma klassi kuues aeg. Need on tulemused, millega võis rahul olla.

Ajasõitude tulemused paigutasid Steni C-finaali, kus ta läks esimesena stardikohta valima. C-finaalis näitas eestlane väga head taktikatunnetust, kui läks varakult nn jokker-ringile ja sai siis n-ö puhtal rajal oma sõitu teha. Nii jõudis ta viimastel ringidel järgi sõitu juhtinud Teemu Pätsile, kellel aga oli jokker-ringil veel käimata. Kui soomlane sinna viimasel ringil läks, naases ta Sten Oja selja taha ning eestlane sai C-finaalis kindla võidu.

See tähendas ka kindlat edasipääsu B-finaali, kus esimese ringi esimestes kurvides läks kõvaks rabistamiseks. Teemu Pätsi soovis ilmselt konkurentidest mööda saada kohas, kus see oli ilmselgelt võimatu ja keeras oma auto risti. Tema taga tulnud Sten Ojal ei olnud kuhugile minna ja ta tabas Pätsi autot vasaku nurgaga. Esialgu tundus, et saab sõitu jätkata, kuid siis selgus, et pauk oli löönud rehvi velje pealt maha.

Etapi lõppedes võis tõdeda, et tehtud uuendused on aidanud Sten Oja meeskonda edasi liikuda oma eesmärkide suunas, C-finaalis välja sõidetud ajaga oleks Sten Oja olnud A-finaalis kolmandal kohal ehk poodiumil.
Artikli juurde
24.11.2020
Kuidas tunda rallisõitude vahel põnevust, kui vahepeal midagi ei toimu?
Artikli juurde
24.11.2020
Ken Torn paneb edukale hooajale punkti Kanaari saartel
Artikli juurde
28.11.2020
Ken Torn lõpetas Kanaaride ralli avapäeva kolmandal kohal
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.11.2020
Hiiumaa rahvaralli 6-7.11.20 (0)
05.11.2020
Saaremaa rahvasprint 30-31.10.20 (0)
21.10.2020
Ahli rahvasprint 17.10.20 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
26.11.2020 20:10
Best of Rally 2020 (3)
25.11.2020 17:05
Lõuna-Eesti Rally 2020 (8)
17.11.2020 23:29
KEHALA RALLI 2020 (2)
08.11.2020 09:38
Hiiumaa rahvaralli, 6.-7.11.2020 (0)
17.10.2020 00:33
Rallikrossi EMV 5. etapp, Kulbilohu (2)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia