Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
17. mai 2012 23:33
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Martin Nõgu

Ronald Jürgenson tegi oma uue võistlusautoga debüüdi

 Loe lisaks
Kehala paarisrajal käis jaht kahe võistlussarja punktidele

Kehala rahvasprindil pakkus 2WD sport klassis oma uue autoga esmakordselt konkurentsi Ronald Jürgenson. Varem tänavasõiduautode masinaklassis tõsist konkurentsi pakkunud mees jõudis selgi korral poodiumile.

"Oli esimene võistlus selle autoga," kinnitas Roland Jürgenson, kelle roolida oli Kehala paarisrajal toimunud võistlusel Peugeot 205 GTi. Kuigi sõiduvahendit kimbutasid mõned probleemid, lõpetas ta võidusõidu omas masinaklassis kolmanda kohaga, jäädes alla vaid Gert Ilvesele ja Timo Heiskonenile.

"Kolmas koht tuli, seega läks väga hästi," rõõmustas Jürgenson. "Esimese võistluse ja tehniliste viperuste kohta väga hea tulemus!"

Ronald Jürgenson tunnistas, et ega ta väga palju enne pühapäeva selle auto rooli keeranud polegi. "Laupäeval oli Lüllemäel treeningpäev. Egon Kaur tegi seal noortele trenni. Seal sõitsime koos Ranno Bundseniga, et valmistuda suvisteks rallideks. Õhtuks suutsime karteri puruks sõita..."

Kehala rahvasprint pakkus Jürgensonile teatavas mõttes ebameeldiva üllatuse, kui teises voorus enne finišit murdus tema autol käiguhoovastik keevitusest lahti. "Oleks tulnud hea aeg! Aga auto jäi seisma 2-3 meetrit enne finišikiirt. Rahvas tuli appi ja lükkas mind üle joone. No nad lükkasid mind rajalt eest ära, aga selle kõrvalise abi eest mul vooru aeg tühistati," rääkis Jürgenson. "Algul ei teadnud, mis viga, käigud sisse ei läinud. Siis saime vea teada ja läksime ühte autoremonditöökotta keevitama. Nii sain kolmandas voorus jälle sõita. Aga ma ei vajutanud enam nii kõvasti, sest kui miskit oleks purunenud, poleks tulemust kirja saanud. Aga poodiumikoht oli käeulatuses, sest avavoorust oli kirjas teine aeg."

Ronald Jürgenson lausus, et muljed autost on üldjoontes head. "Pole jõu puudust. Vaja on küll käigukast vahetada, praegu on originaalkast. Ühte käiku oleks juurde vaja. Amorte tuleb reguleerida ja tagavedrustust ümber ehitada."

Edasistest plaanidest rääkides märkis Jürgenson, et suurimaks sihiks on võetud osalemine suvisel Otepää ümbruses sõidetaval rallil. "Selleks praegu valmistume, et E-rühmas sõita. Eesti ralli toimub ka kodu lähedal mul. Algul oli plaan osaleda ka Tallinna rallil, aga sinna vast ei lähe, sõitjaid on vähe. Kaalume ka osalemist Lätis toimuval Madona rallil."
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia