Hepa karikasarja ja Virumaa karikavõistluste arvestusse kuulunud Kehala rahvasprindil saavutas neljarattaveoliste autode klassis esikoha Siim Aas, kelle roolida oli Mitsubishi Lancer Evo 7.
Esmakordselt Mitsubishiga kruusal võistelnud Siim Aas alistas Kehala paarisrajal peetud rahvasprindil kõik ülejäänud 14 konkurenti. Rakverelane tunnistas, et pidas võistluse eel kõige kõvemateks vastasteks Rain Rannalat ja Aiko Aigrot, aga et tal tuli duelli pidada Gert Aasmäega, osutus üllatuseks.
"Hetkel 6-7 neljarattaveolisel autol võistlevat meest on tavaliselt ühes ajas. Palju võitnud Rannalat ja Aigrot ma oskasin karta. Gert on ka kohati kiire, aga teda ma nii suureks rivaaliks ei pidanud. Ei uskunud ega osanud oodata, et nii ühte aega sõidame," rääkis Aas, kes avavoorus pidi tunnistama Gert Aasmäe paremust. Teise vooru võitis Aas, kolmandas oli nobedaim Rannala.
Siim Aas märkis, et mõneti võib võidu võtmeks pidada seda, et ta on varasemast rajaga tuttav. "Olen seal enne sõitnud nii rahvasprindil kui ka sportrallil paar korda. Erilist eelist see muidugi ei andnud, aga mingis mõttes on Kehala mulle kodurada. Seal oleneb, kes julgeb riskida, sest rada on keeruline ja raske."
Kui Kehala rahvasprindilt sai Aas Kangrote vana Mitsubishiga esimese kruusakogemuse, siis sarnases seisus oli kokkuvõttes Aasmäe järel viimasena poodiumile pääsenud Rannala. "Kuna Kehala oli selle hooaja esimene kruusavõistlus ning minule üldse esimene võistlus uue autoga kruusal, siis ootasin seda huviga, et näha kuidas tihedas konkurentsis sõit õnnestub. Et rada on väga tehniline ning kohati üsna kiire, siis sai alguses liigselt tagasi hoitud ning "õnnestus" ka paar apsakat esimeses voorus teha," rääkis Rannala. "Korraliku hoo saingi üles alles kolmandaks voorus, kus tagasi enam ei hoidnud ning apsakaid ka sisse ei tulnud. Sealt voorust õnnestus enda lohutuseks päeva kiireim aeg võtta. Samas läksid mitmed konkurendid viimases voorus pingutama ning tulid neil sõiduvead sisse," kommenteeris Rain Rannala, kes tänavu pakub konkurentsi autol Mitsubishi Lancer Evo 9. "Talvel olen Simunas selle autoga võistelnud ning Haapsalu sprindil sõitsin ka."
Rannala endise Evo viiega tegi Kehala rahvasprindi kaasa Martin Tikkerbär, kes pidi leppima eelviimase kohaga Kaido Sauli ees. Saul tunnistas, et see võistlus ei kulgenud ootuspäraselt, liiatigi tekkis konkurentide autost nõrgemal sõidukil lõpuks tehniline probleem. "Viskas hammasrihma üle viimase vooru viimases kurvis enne finišit," nentis ta. "Loodan, et mitte midagi väga hullu ei juhtunud. Koju sõitsin kahe silindriga lihtsalt, pool mootorit ei töötanud. Klapid ei tohiks pähe tulla."