"Väljend "tasa sõuad, kaugele jõuad" töötas minul hästi. Esimese ringi lõpus purunes ühel konkurendil esisild ja kolmandal ringil teisel mootor. Seega oli neljas koht mulle Misso rallikrossilt kingitus," lausus Imre Karu.
"Eelmine nädal möödus üsna närviliselt kuna autot ei õnnestunud kuidagi käima saada. Neljapäeva õhtul leidsime lõpuks vea üles ja laupäevaks jõudsime autole teha kiire enam-vähem seadistuse."
"Misso ajasõit näitas, et A-finaali jõuda on võimalik läbi õnne, kaotus võitjale üle kolme sekundi ja kaheksas koht. Lihtsalt autode võimsuse vahe ja mina polnud pool aastat kiiresti sõitnud," rääkis uue Ladaga konkurentidele vastu astunud Imre Karu.
"Esimeses eelsõidus võitsin stardi ja püsisin liidrikohal finišini. Teine eelsõit läks samamoodi," jätkas ta. "Asjad hakkasid halvaks kiskuma kolmanda eelsõidu alguses. Kõigepealt avastasime, et üks rehv on tugevalt viga saanud ja teiseks oli autol mingi imelik hääl mootoris. Otsustasime asja uurida ja kolmanda eelsõidu vahele jätta. Üsna pea sai selgeks, et sidur hakkab otsa saama. Kusjuures viimase nädala jooksul oli juba niigi kaks korda sidur purunenud! Iseenesest sidur veel töötas, kuid ei kannatanud kaua lahutamist ja hakkas suitsema. Kuna sidur veel töötas, oli kindel plaan minna selle siduriga B-finaali, kus minul oli kolmas asetus. B-finaali esimesed kaks ringi oli päris korralik rabelemine. Edasi lihtsalt kontrollisin enda teist kohta rahulikult kuni finišini."
A-finaali sai Karu edasi viimasena. "Mul oli kuues asetus. Pärast starti sai selgeks, et nende sõitjatele mina oma tehnikaga veel vastu ei saa," märkis kokkuvõttes neljandaks platseerunud võistleja.
"Nüüd on vaja autole natuke iluravi teha, sidur korda, üks uus rehv soetada, mootorile suuremad pihustid ja ideaalis dünostendi seadistama. Usun, et pärast seadistamist peaks 15-20% mootori võimsus suurenema. Igal juhul on ainult poolteist nädalat järgmise stardini läheb kiireks! Järgmine etapp toimub 19. mail Tallinna hipodroomil!"