Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
03. aprill 2012 14:42
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Ken Järveoja, Sander Pärn ja Markko Märtin. Foto: Sander Pärn Rally Team

Sander Pärn lõpestas Portugali ralli N4 klassi kolmanda kohaga

 Loe lisaks
Portugali MM-ralli võit läks Mads Østbergile

Sander Pärn ja Ken Järveoja, kes startisid Portugali MM-rallil MM-Motorsport meeskonna poolt ette valmistatud Subaru Imprezaga, lõpetasid võistluse N-rühma kolmanda kohaga.

Teist aastat Markko Märtini käe all rallisõiduga tegelev Sander Pärn tunnistas, et tegu oli keerulise ralliga, kust saadi kuhjaga kogemust.

Portugali ralli avapäeva järel olid auto24 Rally Estoniat Portugalis tutvustanud Sander Pärn ja Ken Järveoja N-rühma liidrid. Teise päeva esimesel katsel jäid eestlased kahjuks raja äärde, kuid jätkasid nn superally-süsteemis ehk sellel aastal Rally 2 reeglite kohaselt kolmandal päeval. Kahel viimasel päeval liikusid eestlased tõusvas tempos, pühapäeval võitsid nad N-rühma arvestuses kuuest katsest neli ja nii tõusid nad sõiduga N-rühma neljandalt kohalt kolmandaks.

"See oli meil üsna raske katsumus," sõnas Pärn. "Esimesel päeval õppisime, kuidas üldse nendel teedel sõitma peaks, kuid lõpetasime päeva liidritena. Õhtused katsed olid pimedas ja kahel korral läks mahapööre pikaks. Teisel päeval, esimese katse neljandal kilomeetril sõitsime veetakistusse liiga suure hooga ja see tõmbas vee mootorisse. Pidime katkestama. See juhtus puhtalt kogemuse puudumise ja ilma tõttu. Rajaga tutvumise ajal oli selle koha peal lomp, kuid öö otsa sadanud vihma tõttu oli sellest saanud konkreetne oja. Markko küll ütles, et N-rühma autoga tuleb sellistest kohtadest väga rahulikult tulla. Kurvi tagant tulime ja ei osanud oodata seda."

Ta jätkas: "Kolmanda päeva hommikul purunes rehv, kuid päeva jooksul saime hoo üles ning sai selgemaks, kuidas nendel teedel N-rühma autoga sõita. Selle päeva viimase katse N-rühma arvestuses võitsime. Viimane päev oli kõige parem, oma klassis saime neli katsevõitu kuuest ja tõusime sõiduga kolmandale kohale."

"Viimasel päeval elasime üle ka meie karjääri kõige hirmsama hetke, kui jäime ühe järsu mäeserva peale kiikuma ja oleks peaaegu sealt alla pannud. Õnneks pääsesime tagurdades välja. Saime väga palju kogemusi ja teadmisi kuidas sellistel aeglasematel ja rasketel kruusateedel hästi sõita. Selleks me siia tulimegi."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia