Kliki siia Kliki siia
Millisesse vanuserühma kuulud?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
27. jaanuar 2012 13:56
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rain Rannala

Rain Rannala hankis Lätis uue autoga sõidukogemust

"Aluksne rallile mineku teema sai alguse, et uurida mismoodi toimib Lätis nn tänavasõiduautode ehk ROAD klass," selgitas Rain Rannala, kellele võistluse korraldajad andsid võimaluse raja läbimiseks ohutusautol.

"Võtsime ühendust korraldajaga ning uurisime, et kas saame äkki raja enne läbi sõita ja tutvuda võistluse korraldusega. Kuna saime väga hästi jutule, siis kokkuvõttes tekkis võimalus läbida kogu võistlus ohutusautona - mina roolis uue auto kogemust hankimas ning kaardilugeja kohal sõber ja konkurent Mihkel Vaidlo," rääkis Rain Rannala.

"Lisakatsed asusid väga lähestikku ning kogu võistlus oli ülimalt kompaktne. Katsed ise olid väga head, vahelduvate kiiruste ning tõusude-langustega. Pimedaid üle trampliini minevaid kurve leidus väga palju, seega legend on seal rallil väga oluline," sõnas Rain Rannala, kellele sealne sõit oli värskeks kogemuseks uuema Mitsubishi roolis.

"Võistluspäeva hommikul saime autole külge Safety EE kleepsud ning olime vist viies ohutusauto, mis läbis raja enne võistlejaid. Pärast meid tuli veel Safety 1 ja nullid."

Rannala jätkas: "Ohutusautona oli meie eesmärk vaadata, et pealtvaatajad, keda muideks oli väga palju, ei asetseks ohtlikes kohtades. Kuna me startisime ligikaudu 30 minutit enne esimest võistlusautot, siis rajal kõndijaid veel leidus, kuid pasuna ja vilkuri saatel sõites oli rada siiski üldiselt vaba. Ohtlikes kohtades pealtvaatajaid me ei näinud, mistõttu võiks öelda, et ohutusele oli korralikult rõhku pandud."

Ta märkis, et rallisõitjatel tasuks kindlasti mõelda seal rallil osalemisele, sest treeninguna saaks seda väga hästi kasutada enne meie hooaja algust. "Kahjuks suurt selgust Läti ROAD klassist küll ei saanud, kuid see-eest saime hea rallielamuse ning uue autoga sõidukogemust."

"Üldiselt tundus kogu võistluse korralduse pool sujuvat ning eeldatavasti on see etapp järgmisel aastal ka kohaliku meistrisarja üks osa," lisas Rain Rannala. Suure tõenäosusega kuulub sama võistlus ROAD klassis tuleval hooajal avaetapina ka Balti rahvaralli karikasarja arvestusse.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.02.2020
Otepää rahvasprint 1+1 8.02.20 (0)
23.01.2020
Monte Carlo ralli 2020 (0)
19.01.2020
Arctic Lapland ralli 2020 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
24.02.2020 08:38
Superkross, auto24ring, 23.02.2020 (0)
11.02.2020 14:26
A1M Otepää 1+1 rahvasprint (1)
29.01.2020 22:55
Eelarve (1)
22.01.2020 21:02
Arctic Lapland Rally 2020' (0)
17.12.2019 18:20
Saaremaa ralli 2019 (8)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia