Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Kodune rallihooaeg saab alguse tuleval kuul Otepääl |
|
Kodune rallihooaeg saab alguse tuleval kuul Otepääl
Eestis peetakse esimene tänavune rallivõistlus Otepääl. Lõuna-Eestis toimuv taliralli, mis kuulub E-rühma karikasarja ja noorteralli meistrivõistluste arvestusse, toimub samaaegselt hooaja esimese rallisprindiga.
Klubi Syrus Rally poolt läbiviidavad võistlused toimuvad mõlemad 4. veebruaril samas paigas. Võistluste peakorraldaja Aivar Parts (fotol) ütles rally.ee autospordiajakirjale, et kuna Paide talveralli korraldajad loobusid E-Cup etapi läbiviimisest ja kuna kedagi teist selliseid sõitusid tegemas pole, sai niisugune otsus vastu võetud - korraldada kaks võistlust üheaegselt. "Muud üle ei jäänud. Talvel on osalejate read niigi hõredamad ja neid võistlusi poleks mõtet teha erinevatel päevadel."
Kuidas on autoralli ja rallisprint omavahel seotud? "Nii on, et nagu sprindireegel ette näeb, sõidetakse seal ühte katset kolm korda. Need, kes sõidavad rallit, läbivad lisaks veel teise katse kolmel korral," valgustas Parts planeeritavat. Sprindikatse pikkus saab tema sõnul olema 8 kilomeetrit ja rallikatse pikkus 14 kilomeetrit.
"Sprindikatse algab hoolduspargi juurest ja seal ka lõpeb. Need, kes sõidavad rallit, lähevad edasi teise katse peale," jätkas Aivar Parts. "Toimib asi selliselt: sprindikatse, rallikatse, sprindikatse, rallikatse, sprindikatse, rallikatse. Need, kes ainult sprinti sõidavad, ootavad seni, kuni ralli osalejad pikalt katselt tagasi jõuavad."
Otepää ralli koosneb seega kuuest kiiruskatsest, sprinti sõidetakse aga tavapäraselt - üht katset läbitakse kokku kolmel korral.
|
|
|
|