Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Michelin üritab kahesajandat rallivõitu
|
Loe lisaks |
|
|
Michelin tahab saada Soomes esimeseks rehvitootjaks, kel on 200 WRC võitu. Michelin peab oma trumpideks pikaaegset kogemust ja konkurentsivõimelisi tooteid sellisel maastikul kasutamiseks.
Soome rallil on kõik ekstreemne. Seal on suured kiirused, rasked pidurdused, keerulised kurvid, suured kiirendused ning hüpped ning maandumised. Etapil osalejad on jagatud kahte leeri: kohalikud, kes tunnevaid teeolusid ja üritavad fännide ees midagi korda saata ja nn. välismaalased, kelle põhieesmärgiks on lüüa kohalikke staare nende enda mängus.
Neste ralli sorteerib poisid meestest. Julgus ja kotitäis talenti aga peavad olema. Samal ajal on kohustatud auto ja rehvid koos töötama ja vastu pidama kõigil väljakutsetel. Sel aastal üritab Michelin saada kaheksateistkümnedat võitu kahekümne ühest külastusest Soome. Kui see õnnestub, siis on see Michelinile kahesajas õnnestunud ralli alates maailmameistrivõistluste algusest 1973.
Juhtivatest kohalikest (või väga lähedastest naabritest) nimetab Michelin Marcus Grönholmi, Harri Rovanperät, Toni Gardemeisterit ja Markko Märtinit. Kuid ei saa ka unustada neid, kelle saatus ei ole olnud sündida Põhja-Euroopas.
Selle nädalavahetuse võit oleks Michelinile väga tähtis, kuid ei saa märkimata jätta kahte esikoha pretendenti, kes sõidavad konkureeriva firma rehvidega: neljakordne maailmameister ja viiekordne Soome ralli võitja Tommi Mäkinen ja tema meeskonnakaaslane, puhastverd skandinaavlane Petter Solberg, naabruses olevast Norrast.
Antud lubadused on piisavalt ägedad, kuid sellegipoolest võib Michelini soov täituda kas Austraalias, Itaalias või veel hiljem. "Oleks meeldiv saada vahe-eesmärk täidetud Soomes, mis on sel aastal veelgi meelelahutuslikum ja pealtvaatajaterohkem," märgiti Michelini pressiteates.
|
|
|
|