Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Fuster ja Puras saavutasid Ourense rallil võrdse tulemuse |
|
Fuster ja Puras saavutasid Ourense rallil võrdse tulemuse
Ourense ralli oli Hispaania asfaldiralli viies etapp, mis toimus 20.- 22. juunini Ourenses. 527,04 kilomeetri pikkune võistlus koosnes 12 lisakatsest pikkusega 177,56 km. Startis 84 ekipaaži, millest 39 lõpetas.
Seekord toimus etapp Põhja-Hispaanias Galicia maakonnas. Terve aasta kuumimal nädalal ootasid osavõtjaid kaksteis lisakatset.
Pärast tihedat võitlust Rias Baixas'es, oodati siin uut ja huvitavat võitlust ja nagu näha allpool, siis mitte kellelgi ei tulnud pettuda.
Fuster oli jällegi piloot, keda tulid teised, eesotsas Purasega, võitma. Ainus suurem muutus oli, et Xevi Pons, kellel juhtus eelmisel etapil suur õnnetus ja tema EVO VII ei olnud täielikult parandatud, oli stardis Saxo S1600 roolis, kuna Citroen Hispaania jätkab erinevate pilootide testimist, et naasta järgmisel aastal C2'ga. C2 S1600't on intensiivselt testitud Kataloonias Bugalski ja Amourette poolt. Ralli algas palavuses ning esimene ohver oli Joan Vinyesi Peugeot 206 S1600, mis ei startinud pärast ralli pidulikku starti.
Esimese katse, mis oli lõpptulemustes ülioluline, võitis Fuster. Paljudele oli ralli algus raske: N-rühma kaks favoriiti Sordo ja Concepcion pidid katkestama oma Mitsubishide mehaaniliste probleemide tõttu, Gonzalez "Rantor", kes oli teisel kohal, kaotas 30 sekundit rehvipurunemise tõttu kolmandal katsel.
Kuid sellegipoolest ei olnud ralli Fusterile, kuna Rantur, Garcia-Ojeda (Peugeot 206 S1600) ja Puras said samuti hommikustel katsetel häid aegu. Esimese sektsiooni lõppedes juhtis Fuster, Puras oli teine 17 sekundilise kaotusega ja Garcia-Ojeda, kaotusega 20 sekundit. Neljas oli Vallejo, kelle ülekaaluline Fiat Punto S1600 oli liidrist maas 42 sekundit. N-rühmas domineeris kohalik Castrillon Mitsubishi Lanceril.
Õhtustel katsetel hakkasid Fusteri autot kimbutama siduriprobleemid ja ta hakkas kaotama aega. See ei olnud suur probleem, kuid see lasi rivaalidel talle läheneda. Nagu on kahjuks juba tavaliseks saanud, siis Garcia-Ojeda Peugeot mootoril oli tehnilisi probleeme püüdes liidreid ning ta pidi auto tee äärde parkima kolm katset enne finišit.
Puras vähendas terve õhtu Fusteri edu ja kui oli jäänud läbida vaid viimane 14-kilomeetrine katse, siis oli nende vahe vaid 8 sekundit. Puras't ei ohustanud keegi, sest kolmandat kohta hoidev Vallejo oli juba minuti kaugusel. Fuster oli üsna murelik, sest tema auto siduriprobleemid jätkusid.
Puras andis viimasel katsel endast parima ja sai kaheksa sekundilise edu Fusteri ees. Pärast peaagu 180 km katseid jagasid Puras ja Fuster sama aega. Kuni selle ajani sajandiksekundeid Hispaanias ei arvestatud (Hispaania Föderatsioon otsustas seejärel kohe, et tuleb hakata arvestama sajandiksekundeid nii ruttu kui võimalik), kuid Fuster oli olnud esimesel katsel kiirem ja tema krooniti võitjaks, Puras oli teine ja Vallejo kolmas, kuid tänu sellele tõusis ta meistrivõistluste arvestuses teiseks ning ta loodab, et tema uue generatsiooni Fiat on veelgi konkurentsivõimelisem. Cabo ja Hevia olid neljas ja viies ning Pons, kes alles õppis Saxo S1600 sõitmist, kuues.
N-rühma võitis Castrillion kuna Climent pidi järjekordselt oma Civicuga katkestama.
Tulemused
1. Fuster - Medina (Citroen Saxo KitCar) A 1:58:05
2. Puras - Nazábal (Renault Clio S1600) A +0:00
3. Vallejo - Vallejo (Fiat Punto S1600) A +0:58
4. Cabo - González (Citroen Saxo KitCar) A +1:11
5. González - González (Citroen Saxo KitCar) A +2:00
6. Pons - Mercader (Citroen Saxo S1600) A +3:12
7. Nafría - Sánchez (Peugeot 206 S1600) A +3:56
8. Fombona - Belzunces (Citroen Saxo KitCar) A +5:27
9. Hevia - Iglesias (Renault Clio S1600) A +6:58
10. Castrillón - Castrillón (Mitsubishi Lancer Evo 6) N +7:01
|
|
|
|