"Esimeses eelsõidus ei jõudnud täit ringigi sõita, kui käisin üle katuse," lausus trampliinilt maandumise järel enda roolitud Lada Samara üle rajaäärse piirdeaia kummuli keeranud Imre Karu.
"Võistlus Laitses toimus vastassuunas, mis oli omamoodi huvitav. Kuna aga vastassuunas sõitmise kogemust eelnevalt kellelgi polnud, oli rada piltlikult öeldes täiesti uus," rääkis Imre Karu.
"Enne võistluste algust sain sõita ainult esimese treeningsõidu, mis tähendas, et ma polnud ka piisavalt vastassuunas rajaga tutvunud. Teise treeningsõidu jätsin vahele, kuna pidurid olid peal ning ajasõidu pidin vahele jätma katkise bensiinipumba tõttu."
Esimene eelsõit lõppes Karule planeeritust varem ja ootamatult. Mis täpselt juhtus? "Käisin üle katuse. Eksisin ühes kurvis käiguvahetusega, käik ei läinud sisse. Sellega kaotasin aega ning et seda tagasi võita, läksin järgmisse kurvi liiga suure hooga. Enne järgmist kurvi oli hüpe. Hüppesse minnes olin vale nurga all ja raja suhtes liiga servas. Hüppel olles juba nägin, kuhu auto läheb, aga õhus olles ei olnud enam päästa midagi. Nii ma siis maandusingi piiretesse ning rullusin üle nende ja nende otsas," kirjeldas Karu aset leidnud intsidenti.
Kuna auto juhiuks kiilus ootamatute sündmuste keerises kinni, õnnestus võistlejal sõidukist väljuda kõrvalistuja poolt. Mehe endaga oli õnneks kõik korras. Karu jätkas: "Tundus, et ka rajal ei olnud arvestatud selle võimalusega, et autot sinna poole piirdeid võiks parkida, kuna ühtegi teed ei olnud ning ilma traktorita välja saada oli võimatu." Täpsemalt tähendas see siis, et Imre Karu punane krossiauto tõsteti sõna otseses mõttes traktori jõul üle piirdeaia tagasi rajale.
Vahejuhtumi tõttu jäi Karul teine eelsõit vahele, kuid kojumineku plaani mees ei pidanud. "Õnneks saime auto viimasel hetkel kolmandaks eelsõiduks rajale. Selle eest erilised tänud Ladaklubi inimestele ja Ojala meeskonnale. Aitajaid oli ka konkurentide juurest," rääkis ta. "Lisaks kosmeetilistele vigadele parandasime juhiukse, teipisime pragunenud klaasi ning vahetasime välja jahutusradika ja kaks rehvi."
"Kolmas eelsõit oli vajalik ainuüksi aja kirja saamiseks. Start õnnestus väga hästi, aga kuna rada oli peale kastmist minu jaoks ülatavalt libe, siis pidin tunnistama konkurentide paremust. B-finaal läks põhimõtteliselt sama moodi."
"Päeva kokkuvõtteks võin öelda, et olen kogemuse võrra rikkam elu esimene katus. Sõit oli huvitav ning eriti hea meel oli, et pärast "katust" uuesti rajale sain," lisas ta.
Karu lisas, et lähipäevil tuleb tal täpsemad kahjustused üle vaadata, et järgmiseks võistluseks auto uuesti rajale saada.