Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kanaaride ralli kokkuvõtte
Teine Euroopa meistrivõistluste etapp koefitsendiga 20 toimus 10. - 12.04.2003 Kanaarisaartel, mis oli samuti Hispaania asfaldiralli meistivõistluste teiseks etapiks. Ralli kogupikkus oli 900,92 km, mis koosnes 17 liskatsest kogupikkusega 281,74 km. Startis 39 ekipaaži ja lõpetas 20.
Miguel Campos (Peugeot 206 WRC) oli entusiastlik kuna ta oli just nädal varem võitnud Itaalias Euroopa meistrivõistluste esimese etapi. Bruno Thiry Peugeot 206 oleks olnud tema peafavoriit, kuid pärast Itaalias katkestamist ei tulnud ta Hispaanias starti. Poolakas Leszek Kuzaj, kes vähemalt paberitel, on ka tiitli pretendent, ei startinud samuti Hispaanias. Seega ralli võit on kujunemas mees-mehe võitluseks Miguel Campose ja endise Hispaania meistri Luis Mozoni vahel. Väga vähesed Hispaania meistrivõistlustel osalejad andsid ennast ralliks üles: valitsev meister Jesus Puras Renault Clio S1600, Vallejo Punto S1600 ja kaks Peugeot 206 S1600 Ojeda ja Vinyesiga roolis. Kuna Kanaaride sisesed meistrivõistlused on Hispaanias ühed tähtsamad, siis tooks välja sealt ka mõned sõitjad: Jose Mari Ponce - VW Polo S1600, tema vend Toni - Skoda Octavia Kit Car, David Garcia - Saxo S1600, Padilla uuel Clio S1600.
Ralli algas reedel tohutus palavuses ning kuival asfaldil, mis võib teha rehvivaliku raskeks. Kolmel esimesel lisakatsel said parimad ajad Monzon - Campos - Fuster. Üldarvestuse liidri tiitel Campose ja Monzoni vahel kaldus koguaeg Monzoni poole, kes oli uue autoga saanud sõita ainult vähesed testikilomeetrid. Kaheksandal katsel Monzonil lõhkes rehv ja ta pidi selle vahetama ning kaotas kolm minutit. Sellega sai Campos liidriks ja tal oli turvaline edu Monzoni ees. Kanaaride sõitja üritas vahet vähendada, kuid viieteistkümnendal katsel purunenud käigukast sundis ta katkestama. Pärast seda oli Camposel ainult võidu vormistamine ning ta sai oma teise Euroopa meistrivõistluste etapivõidu järjest.
Võitlus teisele kohale ei olnud samuti väga huvitav. Miguel Fuster oma Saxo Kit Car'il oli pärast Monzini katkestamist selle koha endale kindlustanud. Tema on nüüd ka Hispaania meistrivõistluste uus liider. Teistest Hispaania meistrivõistluste arvestustest sõitjatel suutis lõpetada vaid Vallejo, kes oli lõpparvestuses neljas, teised pidid kõik erinevate probleemide tõttu katkestama.
Lõpptulemused:
1. Campos - Magalhanes (Peugeot 206 WRC) A 3:02:31
2. Fuster - Medina (Citroen Saxo Kit Car) A + 6:04
3. Ponce - González (Skoda Octavia Kit Car) A + 7:35
4. Vallejo - Vallejo (Fiat Punto S1600) A + 9:33
5. Ponce - Larrode (VW Polo S1600) A + 10:23
6. García - Mújica (Citroen Saxo Kit Car) A + 10:24
7. Concepción - Del Rosario (Mitsubishi Lancer Evo6) N + 12:41
8. Delgado - Pérez (Mitsubishi Lancer Evo6) N + 13:54
9. Padilla - Guerra (Renault Clio S1600) A + 16:48
10. Azcona - Noriega (Renault Clio Sport) N + 21:57
|
|
|
|