Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
David Pelejero
23. märts 2003 21:08
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Mediterraneo ralli kokkuvõte

13. Mediterraneo ralli toimus 21. - 23.03.2003 ja oli Hispaani asfaldi meistrivõistluste esimeseks etapiks. Võistlustrassi kogupikkus oli 605,77 km, mis koosnes kümnest lisakatsest pikkusega 209,55 km. Startis 83 ekipaaži, millest lõpetas 49.

Alates selest aastast, et ole lubatud WRC autodel võistleda Hispaania kruusa meistrivõistlustel. See on väga hea aspekt, sest võitlus esikohale tiheneb ja mitmed tootjafirmad on otsustanud sel aastal osaleda: Renault annab auto Puras'ele (Clio S1600) ja osaliselt toetab Hevia't, Citroen annab valitud etappideks Saxo 1600 Sola'le ja ülejäänud etappidel saavad kätt harjutada teised sõitjad, Saxo saavad veel Fuster ja Citroeni erasõitjad nagu Cabo, Vinyes ja Nafira. Fiat Punto S1600 stardivad Vallejo ja Entrecanales. N-rühma Tehase Honda Civicuga stardib Climent. Mainimata ei saa jätta ka RACC Junior Mitsubishi meeskonna sõitjaid Pons (22-aastane) ja Sordo (19-aastane).

Etapist võttis osa ka Portugali meister Miguel Campos Peugeot 206 XS roolis, kes valmistus Euroopa meistrivõistlusteks, kus ta stardib Peugeot 206 WRC roolis.

Vastupidiselt eelmisele hoojale, tundub nüüd, et saab olema tugev võitlus esikohale. Esimene etapp oli Mediterranean kaldal ja baseerus Vilajoisas (550 kilomeetrit Barcelonast lõunas).

Rallil oli üks ring 10 lisakatsega, millest viimane oli üle 46 kilomeetri pikkune.

Kohalik kangelane Miguel Fuster, alustas tugevalt kuna ta oli otsustanud võtta etapivõidu rallilt, mille võitu ei ole ta kunagi kogenud. Esimesel katsel, Finestrat, oli ta kiireim edastades 9 sekundiga Solat ja 16 sekundiga Vinyes'i, kes sõitis esimest rallit 206 S1600. 22 kimomeetrise teise katse (Relleu-Sella) võitis jällegi Fuster üheksa sekundilise eduga Sola ja 19 sekundilise eduga Garcia-Ojeda ees.

Kolmandal lisakatsel lisas Fuster veel viis sekundit oma edule võrreldes Solaga, kes oli tegelikult ainus piloot, kes suutis Fusteri tempot järgida, kuid seda ka kindlatel lõikudel. On oluline meenutada, et Fusteri Saxo on segu F3/S1600, millel on vähem piiranguid, kui Sola S1600.

Neljanda lisakatse, Coll de Ratesi, võitis Sola ja vähendas Fusteri edu kaheksa sekundi võrra. Selle katse lõpuks oli Fusteril 15 sekundiline edu Sola ees ja Puras oli kolmas, 54 sekundit Fusterist tagapool.

Viiendaks kiiruskatseks oli Finestrati järjekordne läbimine. Fuster oli jällegi kiirem ning sai 9 sekundit parema aja kui Sola ja oli 12 sekundit kiirem Vinyes'st. Järgmine lahinguväli oli Tudonsi katse, mis on olnud seitsme- ja kaheksakümnendatel Euroopa meistrivõistluste katseks. Fuster võitis kümne sekundilise eduga Sola ees ning seekord oli kolmas Puras. Seitsmendal katsel said nii Rebolcat, Fuster, Sola ja Puras sama aja 9:45 ning 3 kiiruskatset enne lõppu oli liidriks Fuster 34 sekundilise eduga Sola ja 1:29 eduga Purase ees. Järgmisel katsel võitis Fuster veel viis sekundit Solaga võrreldes ja tema selle etapi esimene võit tundus olevat kindel.

Aga viimasel kahel kiiruskatsel muutus olukord dramaatiliselt. Üheksandal lisakatsel, Coll de Rates teisel läbimisel, Sola sai edumaa sõites kuival asfaldil, kuid Fuster, kes startis katsele hiljem, sest tema auto kandis numbrimärki üheksa, sai ootamatu vihmasaju osaliseks, mis maksis talle 38 sekundit ning sai selgeks, et viimane kiiruskatse on otsustav - seda ta ka oli.

Nii Sola kui Fusteri autol purunes viimasel katsel rehv, kuid Sola oli kiirem rehvi vahetamisel ja kuigi mõlemad kaotasid aega, oli Sola Fusterist kiirem. Katse lõpuks oli tegelik liider Puras, kes sai edu seoses liidrite probleemidega. Kuid see rallisõit oli täis ootamatusi, sest ülesõidul viimaselt katselt hooldusalasse lõpetas Puras'e Clio mootor töötamise ja võidu sai Sola.

Vallejo sai teise koha ning Fuster, kes tegi fantastilise ralli, oli kolmas. N-rühmas võitis Pons Sordo ees.

Lõpptulemused:


1. Solà - Romaní (Citroen Saxo S1600) A 2:22:10
2. Vallejo - Vallejo (Fiat Punto S1600) A + 1:16
3. Fuster - Medina (Citroen Saxo Kit Car) A + 1:28
4. García-Ojeda - Medina (Peugeot 206 S1600) A + 1:52
5. Vinyes - Lorza (Peugeot 206 S1600) A + 1:56
6. Hevia - Iglesias (Renault Clio S1600) A + 2:29
7. Entrecanales - Cobo (Fiat Punto S1600) A + 4:14
8. Pons - Mercader (Mitsubishi Lancer Evo7) N + 5:01
9. Sordo - Castillo (Mitsubishi Lancer Evo6) N + 7:06
10. Fombona - Del Barrio (Citroen Saxo Kit Car) A + 7:48
Artikli juurde
21.02.2021
Noored tegid Pandivere rahvarallil kõrget tempot
Artikli juurde
21.02.2021
Eesti Autospordi Liit valis välja mulluse hooaja parimad
Artikli juurde
18.02.2021
Mootorispordi muuseumis avati Kuulsuste koda
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.02.2021
Pandivere rahvaralli 20.02.21 (0)
15.02.2021
Otepää Talveralli 13.02.21 (0)
15.02.2021
Otepää talveralli 2021 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
21.02.2021 16:25
Pandivere Rahvaralli 2021 (2)
14.02.2021 21:03
Otepää Talveralli 2021 (3)
08.02.2021 10:20
Jäärajasõidu KV 1. etapp, 7.02.2021 (0)
08.02.2021 10:20
A1M Otepää 1+1 rahvasprint, 6.02.2021 (0)
01.02.2021 11:34
Tarvastu Karikas 2021. Raasilla (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia