Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
09. juuni 2011 16:18
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Repro

E-rühma autodele toimuvad eraldi karikavõistlused

Sel hooajal tehakse Eestis algust täiesti uue karikasarjaga, mis kopeerib teatud määral Soomes populaarset võistlussarja F-Cup. Eestis käivitatud karikasarja on eestvedajad nimetanud sarnaselt: E-Cup.

"Miks selline sari tehtud on? Kandev idee on selles, et oleks võimalik väiksemate kuludega autosporti harrastada, idee pärineb Soomes väga populaarsest F-Cup'ist," selgitas Teele Sepp rahvuslikes masinaklassides võistlevaile eestlastele mõeldud karikavõistluste põhimõtet. "Eelkõige on E-Cup suunatud E-rühma autodel võistlevatele sõitjatele, kellele teeb võistlemise lihtsamaks see, et ei pea töölt puhkust võtma ja mitu päeva ainult ralliga tegelema. Piisab sellest, kui hommikul kohale tulla ja õhtul karikatega koju minna."

"Idee oli küpsenud pikalt. Tegemiseni jõudsid need, kes ise E-rühmas sõidavad või sõitnud on," lisas Sepp.

2011. aastal on kavas kolm etappi, neist esimene sõidetakse Harjumaal 2. juulil ja kannab nime Harju ralli. Järgmine osavõistlus peetakse 6. augustil Järvamaal Paide ralli nime all ning hooaja viimase etapina on kavas Hiiu ralli. 22. oktoobril Hiiumaal peetava võistluse järel on samas plaanis karikasarja parimate autasustamine ja lõpupidu.

"Esimene hooaeg on kindlasti raskem, kuna inimesed on umbusklikumad," sõnas Teele Sepp. "Siiski juba praegu on huvi ilmutanud soomlased ning lätlased, meie oma sõitjatest rääkimata."

Karikasarja kuulub neli arvestusklassi. Klassis EC1 peetakse arvestust E9, E10 ja E11 klasside võistlejaile, klassis EC2 on arvestus E12 masinaklassi võistlejaile ning klassi EC3 kuuluvad veoautod. Kui palju veokameestele suunatud karikavõistlused sõitjaid rajale meelitada suudavad? Karikasarja eestvedajad avaldasid lootust, et hea õnne korral võib starti oodata koguni kümmet autot, sealhulgas veoautoga Eesti meistriks tulnud Jaanus Ligurit.

Neljandasse arvestusklassi EC4 kuuluvad rallidel masinaklassid sport 1600 ja sport 2000, kus võistlevad noored ning juuniorid. "Etappidel jagatakse ka noorteralli meistritiitel. Lisaks saavad noored ka E-Cup'il osaleda ning E-rühma autol sõitev noor saab konkureerida täiskasvanute klassis, vastavalt autole ning samuti absoluudiarvestuses," kommenteeris Sepp.
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia