Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2003. a Eesti meistrivõistlused veoautodele ja veobagidele ning Jaanikese GP sõiduautodele
9. augustil 2003 Valgas Jaanikese krossirajal
EAL 60/AK
1. Ajakava võistluspäeval 09.08.2003
Jaanikese krossirada
08.00-10.00 - võistlustele registreerimine, dokumentide kontroll, tehniline ülevaatus
09.00-11.30 treeningsõidud, eelsõidud
11.45 - võistlejate koosolek ja seminar ning võistluste avamine
12.00 - esimesed võistlussõidud.
Autasustamine
Täpne ajakava ja võistlussõitude tulemused teade tahvlil
2. Võistluste organiseerimine ja juhtimine
2.1 Võistlused peetakse vastavalt EAL VM, MV üldjuhendile, võistlusjuhendile ja kehtivatele tehnilistele tingimustele.
2.2 Võistlused korraldab: Comex Moto,
info tel 050 51196
e-post: info@jaanikese.ee
2.3 Kohtunikud
Võistluste juht: Jaan Villak II
Peasekretär: Aiki Martinson III
Peaajamõõtja: Olev Saarepera III
Ohutusülem: Ainar Aavistu III
Tehnilise kontrolli esimees: Marko Luhthein II
3. Rada
3.1 Jaanikese krossirada, pikkus 1000 m, laius 10-16 m, stardis 20 m. Sõidusuund vastupäeva.
Rajakatteks on liiv,kruus ja savi
EAL rajalitsents nr 137/AK
4. Võistlusklassid:
4.1.1 Veoautod GAZ-51/52
4.1.2 Veoautod GAZ-53
4.2.1 Veobagid GAZ-51/52
4.2.2 veobagid GAZ-53
4.3.1 ERK sõiduautod kuni 2500 ccm esiveoga
4.3.2 ERK sõiduautod kuni 2500 ccm tagaveoga
5. Osavõtjad
5.1 Osavõtjad peavad esitama kehtiva EAL või LAF sõitjalitsentsi, auto tehnilise kaardi, EAL või LAF registreerijalitsentsi või nimelise volikirja sellest, juhiload ning täidetud osavõtuavalduse.
5.2 Osavõtumaks 400 EEK.
6. Võistluste käik
6.1 Võistluste käik vastavalt Eesti Autokrossi Üldjuhendile.
6.2.1 Startijate arv eelsõitudes kuni 5 autot, pool- ja finaalsõitudes kuni 15 autot. Juhul kui masinaklassis 4.1.1 ja 4.1.2; 4.2.1 ja 4.2.2 või 4.3.1 ja 4.3.2 osaleb 3 või vähem autot, stardivad mõlemad masinaklassid koos, kuid arvestust peetakse eraldi.
6.2.2 Võistlus koosneb ajavõtuga kontrollsõitudest, poolfinaalsõitudest 8 ringi, C- ja B-finaalsõidust 6 ringi ning A-finaalsõidust 15 ringi.
6.3.1. Kontrollsõitudes läbitakse kolm ringi, teise ja kolmanda ringi aeg fikseeritakse eraldi.
6.3.2. Kontrollsõidus parima aja saavutanud võistleja stardib esimeses poolfinaalis, teise aja saavutanu teises poolfinaalis, kolmas esimeses, neljas teises jne.
6.3.3. Võrdse aja saavutanud võistlejad stardivad erinevates poolfinaalides. Kontrollsõidus parima ringiaja saavutanud võistleja valib esimesena stardikoha poolfinaalis, teise aja saavutanud järgmisena jne.
6.4. Juhul, kui võistlustel osaleb ühes masinaklassis kuni 16 võistlejat, peetakse kolm eelsõitu pikkusega 10 ringi.
Esimese eelsõidu stardijärjestus vastavalt kontrollsõidu aegadele.
Teise ja kolmanda sõidu stardijärjestus vastavalt eelmise eelsõidu tulemustele.
Iga eelsõidu võitja saab 1. punkti, teine 2 punkti, kolmas 3 punkti jne.
Kolme eelsõidu punktide summeerimisel kõige vähem punkte kogunud võistleja on võitja.
Võrdse punktisumma korral eelistatakse viimases võistlussõidusõidus parema koha saavutanud võistlejat.
6.5. Juhul, kui osaleb 16 kuni 31 võistlejat, toimub kaks poolfinaalisõitu, C-, B - ja A-finaalsõit.
6.8. Võistlussõidu katkestajad järjestatakse vastavalt läbitud ringide arvule.
7. Start
7.1 Stardi paigutus 2-3-2-3 või 2-2-2 malekorras. Stardisignaal antakse lipuga.
7.2 Valestartijat karistatakse 10 sekundilise peatusega boksis esimese kolme ringi jooksul.
7.3 Võistlejaid informeeritakse finisini jäänud ringide arvust eritahvlitega.
8. Protestid
8.1 Proteste võib esitada võistluste juhile vastavalt EAL Võistlusmäärustikule 15 min. jooksul peale mitteametlike tulemuste avaldamist teadete tahvlil. Protestimaks 1000 EEK, auto lahtivõtmisel 3000 EEK.
9. Autasustamine
9.1 Igas masinaklassis autasustatakse kolme paremat.
9.2 Autasustamine toimub võistluspaigas 30 min peale võistlustulemuste avaldamist teadetetahvlil.
10. Vastutus ja kindlustus
10.1 EAL ja võistluste korraldajad ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
|
|
|
|