Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
10. aprill 2011 0:02
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Kaks minutit hiljem startinud Rain Rannala võistlusautost avanes teises voorus niisugune vaatepilt. Foto: Repro

Sõitjate ohutuse tagamiseks lühendati võistlusrada

Laupäeval Haapsalu linnas peetud rahvasprindil otsustas võistluse juht Heiki Rahuoja viimaseks sõiduvooruks rada ligemale 300 meetri võrra lühendada. Põhjuseks silla all libedal teel aset leidnud intsidendid.

"Oli väljasõite, aga õnneks mitte midagi väga hullu," kommenteeris võistlust korraldanud Igaühe Terviseklubi esindaja Kalle Kruusma. "Kõige rohkem sai kannatada Elvis Puki Subaru. Siis, kui ta silla aluses lõigus natuke üle pingutas."

Kuigi mitu autot sattus sillapostide otsa, oli kõige enam ebaõnne Elvis Pukil. Tema roolitud auto paiskus silla alla minnes parema küljega vastu posti. Saadud obadus viskas auto õhku ning sõiduk maandus vasakul küljel. Vasak tagumine õõtshoob murdus ja üks ratastest jäi "kõhu alla". Kuna mõlemad hiljem startinud mehed konkurendi autost selles kohas rajal mööda ei pääsenud, said Indrek Kalluste ja Rain Rannala uue sõidu.



Sellest teise vooru lõpus aset leidnud intsidendist tulenevalt võttis võistluse juht Heiki Rahuoja operatiivselt vastu otsuse, et sõitjate ohutuse paremaks tagamiseks kolmandaks vooruks rada lühendatakse. Välja jäeti nimetatud silla alune osa ning finišit nihutati algsest asukohast ligemale 300 meetrit.

"Sõitjad küll oleks tahtnud seda lõiku ka kolmandas voorus sõita, aga turvalisus kõigepealt," sõnas Kalle Kruusma.

Raja lühendamine lõi kaardid sassi, kuna võrdsete kohapunktide korral luges väikseim sõiduvooru aeg. Nii kuulus 4WD klassis võit Helmet Palmile, kes kogus 3 punkti nagu ka teise tulemusega leppima pidanud Rain Rannala. Määravaks sai just viimases sõidus näidatud aeg, mis oli Raplamaa mehel konkurendist parem.

"Kuna rada tehti viimaseks vooruks lühemaks ning võrdsete punktide puhul loeb kiireim aeg ja viimase vooru Helmet võitis, siis oli loomulik, et tal oli ka parem aeg," lausus Rannala. "Helmet on asfaldil alati kiire olnud ja oli ka seekord. Kindlasti on veel ka tulevikus. Konkurents on lihtsalt nii tihe, et isegi kui vigasid ei tee, siis ei saa kindel olla, et poodiumile mahub."

Kaheksakümne osavõtjaga rahvasprindil tuli sõiduvigu ette nii mõnelgi võistlejal, mistõttu tuleb võistluse korraldajail lisaks teehooldusele tegeleda ka ühe elektrikilbi remontimisega. "Ka maja seinal on paar kriipsu," märkis Kruusma. "Aga muu on korras, sest rada sai operatiivselt puhastatud traktori teepuhastusharjaga ja esmaspäeval teeb teehöövel tee siledaks."
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia