Kliki siia Kliki siia
Kas 2021. aasta autoralli MM-sarjas pakkus põnevust?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Rando Aav
10. aprill 2011 0:02
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg
Kaks minutit hiljem startinud Rain Rannala võistlusautost avanes teises voorus niisugune vaatepilt. Foto: Repro

Sõitjate ohutuse tagamiseks lühendati võistlusrada

Laupäeval Haapsalu linnas peetud rahvasprindil otsustas võistluse juht Heiki Rahuoja viimaseks sõiduvooruks rada ligemale 300 meetri võrra lühendada. Põhjuseks silla all libedal teel aset leidnud intsidendid.

"Oli väljasõite, aga õnneks mitte midagi väga hullu," kommenteeris võistlust korraldanud Igaühe Terviseklubi esindaja Kalle Kruusma. "Kõige rohkem sai kannatada Elvis Puki Subaru. Siis, kui ta silla aluses lõigus natuke üle pingutas."

Kuigi mitu autot sattus sillapostide otsa, oli kõige enam ebaõnne Elvis Pukil. Tema roolitud auto paiskus silla alla minnes parema küljega vastu posti. Saadud obadus viskas auto õhku ning sõiduk maandus vasakul küljel. Vasak tagumine õõtshoob murdus ja üks ratastest jäi "kõhu alla". Kuna mõlemad hiljem startinud mehed konkurendi autost selles kohas rajal mööda ei pääsenud, said Indrek Kalluste ja Rain Rannala uue sõidu.



Sellest teise vooru lõpus aset leidnud intsidendist tulenevalt võttis võistluse juht Heiki Rahuoja operatiivselt vastu otsuse, et sõitjate ohutuse paremaks tagamiseks kolmandaks vooruks rada lühendatakse. Välja jäeti nimetatud silla alune osa ning finišit nihutati algsest asukohast ligemale 300 meetrit.

"Sõitjad küll oleks tahtnud seda lõiku ka kolmandas voorus sõita, aga turvalisus kõigepealt," sõnas Kalle Kruusma.

Raja lühendamine lõi kaardid sassi, kuna võrdsete kohapunktide korral luges väikseim sõiduvooru aeg. Nii kuulus 4WD klassis võit Helmet Palmile, kes kogus 3 punkti nagu ka teise tulemusega leppima pidanud Rain Rannala. Määravaks sai just viimases sõidus näidatud aeg, mis oli Raplamaa mehel konkurendist parem.

"Kuna rada tehti viimaseks vooruks lühemaks ning võrdsete punktide puhul loeb kiireim aeg ja viimase vooru Helmet võitis, siis oli loomulik, et tal oli ka parem aeg," lausus Rannala. "Helmet on asfaldil alati kiire olnud ja oli ka seekord. Kindlasti on veel ka tulevikus. Konkurents on lihtsalt nii tihe, et isegi kui vigasid ei tee, siis ei saa kindel olla, et poodiumile mahub."

Kaheksakümne osavõtjaga rahvasprindil tuli sõiduvigu ette nii mõnelgi võistlejal, mistõttu tuleb võistluse korraldajail lisaks teehooldusele tegeleda ka ühe elektrikilbi remontimisega. "Ka maja seinal on paar kriipsu," märkis Kruusma. "Aga muu on korras, sest rada sai operatiivselt puhastatud traktori teepuhastusharjaga ja esmaspäeval teeb teehöövel tee siledaks."
Artikli juurde
07.12.2022
Eesti meistrisarja kuulub tuleval aastal kuus etappi
Artikli juurde
06.12.2022
Eesti tippkaardilugejad alustavad koolitusprogrammi
Artikli juurde
07.12.2022
Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
11.11.2022
Hiiumaa Rahvaralli 4-5,11,22 (0)
16.10.2022
Vasalemma rahvasprint 15.10.2022 (0)
11.10.2022
Saaremaa ralli 7-8.10.22 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
20.11.2022 19:54
Lada cup auto (0)
09.11.2022 21:12
Jaapani WRC ralli 2022 ennustus (0)
25.10.2022 00:35
Saaremaa ralli 2022 (5)
25.10.2022 00:31
Tarvastu karikas 2022 5.etapp Raassilla RX track (1)
19.10.2022 14:30
Hispaania WRC ralli 2022 ennustus (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia