Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

03. veebruar 2011 8:57
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Rahvaralli "Koeru Talv 2011"
26. veebruaril 2011. a Koerus

Rahvaralli "Koeru Talv 2011" on 2011. a Moskvich Liiga karikavõistluste II etapiks, rahvaralli karikavõistluste II etapiks ja Autoekspert Balti rahvaralli karikavõistluste I etapiks.

Võistluse korraldab MTÜ Vao Külaselts koostöös Koeru, Kareda ja Järva-Jaani Vallavalitsusega. Koordineerib Eesti Autospordi Liit, EAL Noortekomitee ja EAL Rahvaspordikomitee.

Registreeritud EAL-s nr 10/R


PROGRAMM

AVALDATAKSE VÕISTLUSTE JUHEND
Aeg: kolmapäev, 26. jaanuar 2011. a kell 10.00
Koht: http://www.autosport.ee/rallyreg

VÕISTLEJATE REGISTREERIMINE
Algab: kolmapäev, 26. jaanuar 2010. a kell 10.00
Lõpeb: kolmapäev, 23. veebruar 2010. a kell 16.00
Koht: http://www.autosport.ee/rallyreg

OSAVÕTUMAKSUD
Osavõtumaksud osavõtjatele on järgmised:
26.01.2011 kuni 23.02.2011 kella 15.00 klassides 4WD, 2WD-V, 2WD-S, SU, J27, naised, ML meeskonna kohta 100 EUR.
26.01.2011 kuni 23.02.2011 kella 15.00 klassis J18 meeskonna kohta 70 EUR.
26.01.2011 kuni 23.02.2011 kella 15.00 võistkonna kohta 50 EUR. (VJ p 14.2.)

AVALDATAKSE STARDIJÄRJEKORD
Aeg: neljapäev, 24. veebruar 2011. a kell 10.20
Koht: http://www.autosport.ee/rallyreg

DOKUMENTIDE KONTROLL
Koht: Võistluskeskus, (Vao küla, Koeru vald, Järvamaa, Vao seltsimaja)
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a kell 07.00-10.00 vaba graafiku alusel

TEHNILINE ÜLEVAATUS
(Võistlusjuhendi punkt 5.6)
Koht: Vao küla AKP 0 Vao seltsimaja lähistel
Aeg: Laupäev, 26. veebruar 2011. a alates kell 10.50

VÕISTKONDADE REGISTREERIMINE
Algab: kolmapäev, 26. jaanuar 2011. a kell 10.00
Lõpeb: laupäev, 26. veebruar 2011. a kell 10.00

STARDIAEGADE AVALDAMINE
Koht: Võistluskeskus, Vao küla, Koeru vald, Järvamaa, Vao seltsimaja
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a kell 10.20

VÕISTLUSTE START
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a kell 10.50
Koht: AKP 0, Vao küla Koeru vald, Järvamaa, Vao seltsimaja lähistel
Esimese võistlusauto stardiaeg esimesele lisakatsele 11.23.

VÕISTLUSTE KÄIK
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a .
Vastavalt ralli üldreeglite ühele võimalusele (rahvusvahelised võistlusmäärused p 6. b) algab antud võistlus tehnilise ülevaatusega.
Esimene võistlusauto saabub tehnilisele ülevaatusele (TÜV) kl. 10.50 ja sellega on Ta alustanud võistlust Rahvarallil “Koeru Talv 2011”, pikkusega 203,20 km, sellest 12 LK kogupikkusega 32,40 km.

11.00 – start I ringi I osale pikkusega 66,42 km, sellest 4 LK pikkusega 10,80 km
13.07 – esimene võistlusauto lõpetab I ringi I osa
13.27 – start I ringi II osale pikkusega 66,42 km, sellest 4 LK pikkusega 10,80 km
15.34 – esimene võistlusauto lõpetab I ringi II osa
15.54 – start I ringi III osale pikkusega 70,36 km, sellest 4 LK pikkusega 10,80 km
ca 18.00 – esimene võistlusauto lõpetab võistluse

Korduvate katsete arv: 4

VÕISTLUSTE FINIŠ
Koht: Koeru, Paide tee 3
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a ca kell 18.00 (esimene võistlusauto lõpetab võistluse)

VÕISTLUSTE TULEMUSED
Koht: Võistluskeskus (asub 26. veebruar 2011. a alates kell 18.30 Koerus Paide tee 3, Koeru kultuurimajas)
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a ca kell 19.30.

AUTASUSTAMINE
Koht: Koeru, Paide tee 3, Koeru kultuurimaja saalis
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a ca kell 20.00

AMETLIK TEADETETAHVEL (ATT)
Koht: Võistluskeskus, Vao küla, Koeru vald, Järvamaa, Vao seltsimaja
Aeg: laupäev, 26. veebruar 2011. a.
Alates kell 18.00 Koerus, Paide tee 3, Koeru kultuurimaja saalis

VÕISTLUSTE PEAKORTER
Võistluste peakorter paikneb 26. jaanuarist 2011. a kuni 26. veebruarini 2011. a Vao seltsimajas, Koeru vallas, Järvamaal. Tel 51 04 547; e-mail: peep@renek.ee
Võistluste peakorter avatud tööpäeviti kell 15.00–17.00.

VÕISTLUSKESKUS
Võistluskeskus asub 26. veebruaril 2011. a Vao küla, Koeru vald, Järvamaa, Vao seltsimajas kell 07.00–18.00.
Võistluskeskus asub 26. veebruaril 2011. a Koeru, Paide tee 3, Koeru kultuurimajas kell 18.00–22.00.

I KORRALDAJA

1.1. Määrang
Ralli "Koeru Talv 2011" korraldab Vao Külaselts MTÜ (Vao küla, Koeru vald, Järvamaa, kontakt Peep Kristal peep@renek.ee 51 04 547) koostöös Koeru, Kareda, Järva-Jaani vallavalitsustega ning sponsoritega 26. veebruaril 2011. a vastavuses FIA spordikoodeksi ja selle lisadega, FIA rallivõistluste üldmäärusega, EAL võistlusmäärustikuga, rahvaralli võistlusmäärustikuga, Balti rahvaralli karikavõistluste üldjuhendiga, rahvaralli ja rahvasprindi 2010 aasta tehniliste tingimustega ning käesoleva võistlusjuhendi alusel.
Võistlusjuhend on avaldatud 26. jaanuaril 2011. a
Võistlus on registreeritud EAL-s nr 10/R

1.2. Vanemametnikud
Võistluse direktor: Väino Liiva (Koeru)
Võistluse juht: Arvo Arula (Tallinn)
Rajameister: Erki Tuiken (Paide)
Ohutusülem: Urmas Jalakas (Koeru)
Tehnilise komisjoni esimees: Marko Luhthein (Tallinn)
Peaajamõõtja: Arne Ilves (võib muutuda)
Tulemused: Tarvo Tamm (Tallinn)
Võistluse sekretär: Ülle Jääger (Koeru)
EAL vaatleja: Olavi Pukk (Eesti)

1.3. Ametnike ja kohtunike eraldusmärgid
kontrollpunkti vanemkohtunik - punane vest
faktikohtunik - punane vest
kontrollpunkti kohtunik - kollane vest
julgestajad - kollane või punane vest

II ÜLDMÄÄRANGUD

Art. 2 Seeriavõistlused


2.1. Rahvaralli "Koeru Talv 2011" on 2011. aasta Moskvich Liiga KV II etapiks.
Rahvaralli "Koeru Talv 2011" on 2011. aasta rahvaralli KV II etapiks.
Rahvaralli "Koeru Talv 2011" on 2011 aasta Balti rahvaralli KV I etapiks.

III VÕISTLUSRAJA ÜLDKIRJELDUS

3.1. Üldandmed
Raja kogupikkus: 203,20 km
Lisakatsete arv: 12
Lisakatsete kogupikkus: 32,40 km
Lisakatseteks kiiruslikud katsed vigursõidu elementidega.
Rallirada on jaotatud üheks ringiks ja kolmeks osaks.
Korduvate katsete arv: 4

Ralliraja kirjeldus, ajagraafik, üldkaart,katsete plaanid ortofotol, avalikud kontrollpunktid esitatakse legendis, mis on ka ralli põhidokumendiks. Legend avaldatakse täiendavalt internetis aadressil http://www.rally.ee
24. veebruaril kell 16.00. Legendis on täiendava materjalina lisatud avatud territooriumil (nt. töökoja territooriumil, põllul jne) toimuva LK osa skeem või plaan. Legendis on avaldatud ka avalike ajakontrollpunktide koordinaadid.

Kõik võistluspäeval tehtavad muudatused esitatakse bülletääniga ATT- l.

3.2. Eeltutvumine
3.2.1. Korraldaja ei organiseeri eeltutvumist.

IV VÕISTLUSAUTOD

Art. 4 Võistlusautod


4.1.Osaleda on lubatud kõikidel B kategooria sõiduautodel, mis omavad kehtivat tehnoülevaatust, kehtivat liilkuskindlustust ja vastavad lisaks ka kitsendustele, mis on määratud rahvaralli tehniliste tingimustega ja antud juhendiga.

4.2. Sportautodega (ASN tehnilise kaardiga autod) on antud rallil lubatud võistelda Liiklusseaduse, rahvaralli ja rahvasprindi tehnilistele tingimustele vastavate lamell- või naastrehvidega klassis J27. Ülejäänud klassides on lubatud võistelda ainult VJ p. 4.1-le vastavatel autodel.

4.3. Eritingimused
4.3.1. Põhjakaitsed on lubatud.
4.3.2. Täiendavad porikaitsekummid on lubatud
4.3.3. Vastavalt Liiklusseadusele (http://www.riigiteataja.ee/akt/72590) ja teiste õigusaktidega kehtestatud tehnonõuetele peavad autos olema järgmised vahendid:
käsikustuti, esmaabipakend, tõkiskingad, ohukolmnurk, vilkuva tulega ohulamp (kohustatud antud juhendiga), ohutusvest (kohustatud antud juhendiga vastav 2-klassi standardile EVS-EN471)
4.3.4. Nõutav on kinnitatud lumelabida ja puksiirköie olemasolu pakiruumis.
4.3.5. Lubatud on kasutada rehve, mis vastavad lisaks Liiklusseadusest tulenevatele nõuetele ka rahvaralli ja rahvasprindi kehtivatele tehnilistele tingimustele.
Meeldetuletuseks: Kasutada võib kõikides võistlusklassides ainult lamell- või naastrehve.
4.3.6. Tingimused naastrehvidele
Naastrehvid peavad vastama teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määrusele nr. 50 ja selle hilisematele muutmismäärustele, mis on avaldatud Riigi Teatajas.
Väljavõte: Kood 509
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
a) rehvis, mille velje läbimõõt ei ole suurem kui 13” – 90;
b) rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 13”, kuid ei ole suurem kui 15” – 110;
c) sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on suurem kui 15” – 130;
d) ülejäänud rehvidel – 150;
[RTL 2006, 39, 671 – jõust. 12.05.2006]
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) uutel M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,5 mm. Kasutuses olevatel M1, N1, O1 ja O2 kategooria sõiduki naastrehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm
RTL 2010, 1, 7 – jõust. 8.01.2010]
5) naastrehvidel võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
b) N1 ja O2 kategooria sõidukil – torkejõud 180 N ja mass 2,3 g.
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas.
[RTL 2010, 1, 7 – jõust. 8.01.2010]

4.3.7. Lubatud on kasutada erinevaid GPS seadmeid.

4.4. Arvestusklassid
4.4.1. 4WD - neljarattaveolised tänavasõiduautod
4.4.2. 2WD-V - kaherattaveolised tänavasõiduautod mootori töömahuga kuni 1600 cm³
4.4.3. 2WD-S - kaherattaveolised tänavasõiduautod mootori töömahuga üle 1600 cm³
4.4.4. SU – NLiidus toodetud 2WD tagarattaveolised tänavasõiduautod
4.4.5. J18 - kuni 18-aastased noored 2WD tänavasõiduautodel
4.4.6. J27 - kuni 27-aastased juuniorid 2WD sportautodel mootorikubatuuriga kuni 2000 ccm
4.4.7. ML - Moskvich Liiga tehnilistele tingimustele vastavad tänavasõiduautod
4.4.8. Naised - naisvõistlejad 2WD tänavasõiduautodel

V OSAVÕTUAVALDUS, REGISTREERIMINE, TEHNILINE ÜLEVAATUS

Art. 5 Osavõtuavaldus, registreerimistähtajad


5.1. Võistlusel võib osaleda isik, kellel on kehtiv ASN võistlejalitsents või EAL / LAF rahvaspordi alakomitee poolt väljastatud võistlejakaart.

5.2. Võistlusele eelregistreerimine toimub internetis, http://www.autosport.ee/rallyreg asuva registreerimisankeedi alusel.
Kaardilugeja (II juhi) andmeid võib esitada või täpsustada mandaadi alguseni.
Võistkond on lõplikult registreerunud, kui korraldaja arvele on laekunud täies ulatuses ja õigeaegselt, kehtestatud sihtotstarbeline annetus (edaspidi osavõtumaks).

5.3. Võistlejad on kohustatud saabuma dokumentide kontrolli hiljemalt laupäeval, 26. veebruaril 2011. a kell 07.00-10.00 vaba graafiku alusel.

5.4. Võistlejad peavad dokumentide kontrollis esitama järgmised kehtivad dokumendid:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavaldus
- ASN võistlejalitsents või võistlejakaart (VJ p 5.1.)
- juhtimisõigust tõendav dokument (va kaardilugeja ning J18, J27 klassi juht)
- võistlusauto registreerimistunnistus
- volikiri võistlusauto kasutamise kohta (vajadusel)

5.5. Võistlejad peavad tehnilisel ülevaatusel esitama nõuetele vastavad kaitsekiivrid.

5.6. Tehniline ülevaatus (TÜV)
5.6.1. Iga võistlusel osalev võistlusauto peab saabuma koos võistlejatega tehnilisele ülevaatusele laupäeval, 26. veebruaril 2011. a alates kell 10.50 vastavalt stardiajale.
5.6.2. Tehniline ülevaatus toimub AKP 0 Vao seltsimaja lähistel.
5.6.3. Dokumentide kontrollis väljastatud numbrid ja reklaamid peavad olema autole kinnitatud enne tehnilisele ülevaatusele saabumist.
5.6.4. Tehnilisele ülevaatusele hilinemist karistatakse stardikeeluga

5.7. Starti lubatakse kuni 55 autot.

5.8. Juhul, kui klassis 4.4.5. ja 4.4.6 võistleval juhil puudub juhiluba, peab üldiseks liikluseks avatud teedel (ülesõitudel) autot juhtima II juht, kes on kohustatud juhtimise üle võtma 10 m tsoonis pärast AKP-tsooni lõppu.

VI SIHTOTSTARBELISED ANNETUSED (OSAVÕTUMAKSUD), KINDLUSTUS

Art. 6 Osavõtumaksud


6.1. Osavõtumaksud kulutuste osaliseks kompenseerimiseks osavõtjatele on järgmised:
26.01.2011 kuni 23.02.2011 kella 16.00 klassides 2WD-V, 2WD-S, 4WD, naised, ML, SU ja J27 meeskonna kohta 100 EUR.
26.01.2011 kuni 23.02.2011 kella 16.00 klassis J18 meeskonna kohta 70 EUR.
26.01.2011 kuni 26.02.2011 kella 10.00 võistkonna kohta 50 EUR kr. (VJ p 14.2.)
Osavõtuavalduste ja -maksude laekumise viimane tähtaeg on 23. veebruar 2011 kell 16.00.
6.1.2. Eeltoodud maksud on kehtestatud nendele võistlejatele, kes nõustuvad korraldaja reklaamidega võistlusautol.
6.1.3. Võistleja võib keelduda korraldaja reklaamidest enne 23. veebruari 2011 märkega osavõtuavaldusel, siis on eeltoodud maksud kahekordsed (lisasumma tasutakse dokumentide kontrollis). Keelduda ei saa rallitunnuse ja võistlusnumbriga seotud reklaamidest.
6.1.5. Maksud tuleb sooritada korraldaja arvele (ülekandekulud maksjalt)
MTÜ Vao Külaselts
221017038831 SWEDBANK
Selgitus: meeskonna ... sihtotstarbeline annetus “Koeru Talv 2011” (edaspidi osavõtumaks) või tasuda sularahas võistluse mandaadis.
(PS! Kes soovivad tasuda sularahas, on kohustatud sellest eelnevalt teatama e-mailile peep@renek.ee hiljemalt 23.02.2011.)

6.2. Osavõtuavaldusi käsitletakse ainult siis, kui osavõtumaksud on laekunud korraldajale täies ulatuses.

6.3. Osavõtumaks tagastatakse:
6.3.1. osavõtuavaldust ei rahuldatud
6.3.2. korraldaja tagastab 50% osavõtumaksust kui ralli ei toimunud korraldajast mitteolenevatel põhjustel
6.3.3. korraldaja tagastab 25% osavõtumaksust kui võistleja ei saanud startida vääramatu jõu mõjul eeldusel, et toimunu kohta laekub korraldajale vastav tõend

6.4. Kindlustus
6.4.1. Kõik võistluses osalevad autod peavad, vastavalt kehtivale seadusandlusele, omama kehtivat liikluskindlustuse tavalepingut ,mille olemasolu eest ei vastuta korraldaja.
Võistluse ajal kehtib Eesti Liikluskindlustuse seadustik.
6.4.2 Osalemiseks kohustusliku võistlejakaardi omanikule kehtib surmajuhtumi- ja invaliidsusriskidega õnnetusjuhtumi kindlustus EAL-is

VII REKLAAM

7.1. Korraldaja reklaamid, võistlusnumbrid ja rallitunnus peavad olema paigaldatud võistlusautole enne tehnilisele ülevaatusele saabumist vastavalt Lisale 1 ja jääma autole võistluste lõpuni. Reklaamide omavolilist ümberkujundamist (lõikamist), mida ei ole kooskõlastatud korraldajaga, käsitletatakse antud punktis rikkumisena.
Rikkumisel rahatrahv 65 EUR või starti mittelubamine.

VIII ÜLDKOHUSTUSED

Art. 8. Üldkohustused


8.1. Võistlejate kiivrite ja sõiduriietuse vastavust EAL määrustikule kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus ja vajadusel kogu võistluse jooksul.

8.2. Võistlusrajal liikumist, võistlusmäärustiku ja antud võistlusjuhendi täitmist võistlejate poolt kontrollivad faktikohtunikud. Sõitjate poolt rajatähiste esialgselt kohalt liigutamised fikseeritakse faktikohtunike poolt. Iga fikseeritud rikkumise eest, millega lühendati distantsi või saavutati muul moel eelis, lisatakse LK ajale 10 karistussekundit. Faktikohtunike vastu ei ole võimalik protestida.

8.3. Määrustike rikkumised rajal registreeritakse ajakaardile või edastatakse faktikohtunike poolt võistluse juhile. Rajatähiste liigutamised avaldatakse ATT-l.

8.4. Võistlusnumber ja -tunnus.
8.4.1. Korraldaja väljastab igale meeskonnale kaks võistlusnumbrit, mis paigaldatakse võistlusauto mõlemale esiuksele kogu ralli ajaks (Lisa 1).

8.5. Võistlusrajaga tutvumine
8.5.1. Korraldaja poolt ei ole organiseeritud võistlusrajaga tutvumist.( vaata ka Rahvaralli võistlusmäärus punkt 2.2 ).

IX RALLI KÄIK

9.1. Võistluste ametlik aeg on Eesti aeg, ajasignaale edastab täistundidel Eesti Raadio.

9.2. Ralli esimese võistlusauto stardiaeg (sisenemine AKP 0 TÜV alasse) on 26. veebruaril 2011. a kell 10.50 Koeru vallas, Järvamaal, Vao külas.

9.3. Stardivad kõik võistlusautod 1-minutilise intervalliga.

9.4. Katkestanud meeskond peab katkestamise põhjustest koheselt teatama võistluskeskusesse tel +372 53 925 516 (võistluste juht) või edastama korraldajale kirjaliku teatega (blankett legendriraamatu lõpus) kohtunikele või lõpuautole ja eemaldama võistlusnumbrid.

9.5. Võistlusrajal toimunud avarii korral tuleb võistlusauto esitada ülevaatuseks tehnilisele komisjonile võistluspäeva jooksul tel +372 56612210, Marko Luhthein.

9.6. LK stardiviis
Meeskonnale antakse ajakaart kätte stardieelsel jooksval minutil. 30 sekundit enne starti kohtunik näitab esiaknast võistlejatele kella skaala jaotusega 60 s/ring või digitaalse kella monitori. Start toimub täisminutil, valestardi fikseerib kohtunik.

9.7. Tehniline hooldus
Võistlusauto hooldamine on lubatud kogu võistluse kestel ainult Legendis eraldi märgitud kohtades - hooldusparkides (Service Park). Rikkumise korral karistatakse võistlustelt eemaldamisega.

9.8. Regrupeeringud
Toimub kaks regrupeeringut:
I ringi I osa lõpus - stardinimekirja korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt.
I ringi II osa lõpus - stardinimekirja korrigeerimine katkestajate ja hilinejate arvelt.

9.9. Avariidest, kus esines võistlejate või pealtvaatajatega vigastusi, tuleb teavitada vastavalt FIA üldmäärustiku lisa IV p 33 (ohutusside kaudu). Igal juhul peavad võistlejad kasutama legendiraamatu OK/SOS tahvleid. Rikkumisel võib võistlejad eemaldada.

9.10. Võistlusauto tehnilise rikke või avarii korral tuleb võistlusauto viivitamatult teisaldada ohutusse kohta ja vabastada võistlusrada. Kui võistlusauto teisaldamine ei ole võimalik, tuleb sõidukist minimaalselt 50 m kaugusele vastu sõidusuunda paigaldada ohumärgistus (ohukolmnurk ja pimedal ajal hoiatusvalgusti, vt. Art. 4.3.4.)

9.11. Ringi lõpu AKP-sse võib siseneda varem.

X KARISTUSED

Karistusi võivad määrata EAL ja võistluse juht kogu FIA spordikoodeksi p 152–155 esitatud skaala ulatuses kõigi võistlusega seotud rikkumiste eest. Juhendis esitatud erisätete rikkumise eest võib karistusi määrata ka korraldaja.

10.1. Registreerunud võistlejatel on kohustus oma mitteosalemisest teatada hiljemalt kolmapäeval, 23.02.2011 kell 16-00. Mitteteatamine on EAL poolt karistatav.

Karistuste koondtabel vt. LISA 2

XI VASTULAUSED

11.1. Vastulause esitamise kautsjon EAL ettekirjutusena 200 EUR.

11.2. Kui vastulause lahendamine eeldab auto eri osade lahtimonteerimist ja hilisemat koostamist, tuleb vastulause esitajal tasuda tehnilise komisjoni määratav täiendav kautsjon:
- vastulause selgelt määratletud auto osa kohta (mootor, roolisüsteem, ülekanne, pidurid elektriosa, kere jne) 75 EUR
- vastulause kogu võistlusauto vastu 150 EUR

11.3. Kõik kulutused auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
- hagejal, kui vastulauset ei rahuldatud
- kostjal, kui vastulause rahuldati

11.4. Kui vastulauset ei rahuldatud ja tegelikud kulutused selle lahendamiseks osutusid suuremateks, tasub vahesumma vastulause esitaja. Väiksemate tegelike kulutuste puhul tagastatakse ülejääk hagejale.

11.5. Vastulausumise aeg 15 minutit pärast esialgsete tulemuste avaldamist ATT-l.
Võistluste juht hindab vastulause põhjendatust ning vastavalt sellele otsustab, kas vastulause võetakse arutusele või mitte.

XII MUUD SÄTTED

12.1. Võistlejad peavad jälgima rajal võisteldes, raja vahetus ümbruses, hoolduspargis (SP) ning selle läheduses viibides kõiki ohutusnõudeid ning täitma vastuvaidlematult kõiki põhjendatud võistluse ametnike korraldusi. Samuti liikuma võistlusautoga väljaspool LK-ala kiirusega, mis on määratud liikluseeskirjadega, märkega legendis või ajutiste liiklusmärkidega. Nende nõuete eiramise puhul, võib võistluse juhi otsusega saada kas võistlus katkestatud või eemaldada korrarikkujast võistkond võistluselt.

12.2. Võistluse korraldajal on kooskõlas võistluse juhiga õigus teha võistluste käigus ja võistluste juhendis kohapeal muudatusi, tulenevalt võistlejate arvust ning arvestades ilmastiku tingimusi.

12.3. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata juhtumid lahendab võistluse juht kohapeal.

12.4. Võistluse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest. Iga võistleja osaleb omal vastutusel, mida Ta kinnitab oma allkirjaga osavõtuavaldusel.

XIII TULEMUSED

13.1. Tulemused avaldatakse ATT-l kooskõlas Art.21.2.1. FIA ralli üldmäärustega klasside ja rühmade kaupa (vt.p.4.4.)

XIV AUTASUD AUHINNAD

14.1. Auhindade ja karikate loetelu
14.1.1. Iga klassi kolme paremat meeskonda autasustatakse karikatega.
14.1.2. Võistlus on avatud lisaauhindadele.

14.2. Võistkondlik arvestus
Kolme paremat võistkonda autasustatakse karikatega.
Võistkonna moodustavad 2 või 3 autot. Üks meeskond võib osaleda vaid ühes võistkonnas. Võitnud võistkond on see, kelle kahe parema meeskonna kohapunktide summa on väikseim. Kohapunkte antakse vastavalt klassitulemustele: 1. koht 1 p, 2. koht 2 p, jne. Võrdse tulemuse korral on parem see võistkond, kelle parimal meeskonnal on parem koht üldarvestuses. Kui võistkonnast üks auto eemaldatakse võistluselt või kaks katkestavad võistluse, tähendab see kogu võistkonna mittearvestamist.
14.3. Autoekspert Balti rahvaralli karikavõistluste arvestuses antakse etapilt punkte neile võistlejatele, kes on hiljemalt 23. veebruariks 2011. a esitanud avalduse karikasarjast osavõtuks ning tasunud dokumentide kontrollis vastava osavõtumaksu (ARBC ÜJ p 7).

XV AUTASUSTAMISTSEREMOONIA

15.1. Autasustamine toimub 26. veebruaril 2011. a ca kell 20.00 Koerus, Paide tee 3 (Koeru kultuurimaja saalis).

15.2. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele .

XVI MAJUTUS

16.1. Majutuskohad

Pub Janune Kägu Koerus
Paide tee 1, Koeru, Järvamaa
Tel/faks 38 54 302
Tel 50 23 971
e-mail: pille@janunekagu.ee

Veskisilla Hotell
Türi-Alliku küla, Türi vald, Järvamaa
Tel 38 57 050
Faks 38 57 464
e-mail: veskisilla@veskisilla.ee

Jäneda Külalistemaja
Jäneda, Lehtse vald, Järvamaa
Tel 38 49 750, 53 446 469
Faks 38 49 751
e-mail: info@janedaturism.ee

Tõru Külalistemaja
Pikk 42A, Paide, Järvamaa
Tel 38 50 385
e-mail: assot@estpak.ee
imbi@goldline.ee
asko@goldline.ee

Nelja Kuninga Hotell
Pärnu 6, Paide, Järvamaa
Tel 38 50 882
e-mail: neli.kuningat@neti.ee



Lisa 1


SKEEM REKLAAMIDE JA KLEEBISTE PAIGALDAMISEKS

1 küljenumber 2 tk kuni 50x50 cm - KOERU TALV 2008
2 reklaam 1 tk kuni 40x25 cm - reserveeritud
3 reklaam 1 tk kuni 50x15 cm - reserveeritud



Lisa 2


X KARISTUSTE KOONDTABEL

Karistuse põhjus / Stardikeeld / Rallilt eemaldamine / Karistus: Ajaline; Rahaline

Osavõtumaks tasumata *
Hilinemine tehnilisele ülevaatusele *
Auto mittevastavus, dokumendid kuni
Startidesse hilinemine üle 15 min. *
LK tutvumiseeskirjade rikkumine 3. korda *
Radariavastaja **
Reklaamid autol kuni
Meeskond **
Legendi mittejärgimine kuni
LE kolmas rikkumine **
Auto pukseerimine, vedu kuni
Tõkestamine, ebasportlikkus kuni
Hooldus, tankimine kuni
Kiilasrehvid **
Auto tehniline korrasolek **
Ajakaart **
KP kohtunikele mitteallumine kuni
KP-de läbimisjärjekord **
Hilinemine üle 15/30/60 min. **
Lisakatsetel sõit **
Peatumine finiši ja stop märkide vahel **
Stardimärge ajakaardil **
Kõrvaline abi LK-l kuni
Rehvid **
Hilinemine ralli starti kuni 10 min 10 s/min
Hilinemine AKP-sse 10 s/min
Varemsaabumine AKP-sse 20 s/min
Valestart +10 s
1. LE rikkumine +20 s
2. LE rikkumine +40 s
Rajapiirde (kummid, pallid jm.) nihutamine +10 s
Kiiruslikud lisakatsed halvim aeg +10 s
Reklaamimääruste rikkumine 65 EUR
Mitteosalemisest teatamata jätmine 100 EUR
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia