Kliki siia Kliki siia
Kui Eestis korraldatakse MM-ralli, kas lähed võistlust vaatama?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

25. detsember 2010 23:04
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Rahvakross Kolme Kandi Karikale

Laupäeval, 25. detsembril 2010, Võru maakonnas, Misso vallas, Misso krossirajal.

Kolme Kandi Karika IV etapp rahvakrossis

Misso rahvakross viiakse läbi vastavuses Eesti Autospordi Liidu (EAL) võistlusmäärustega, ja rahvakrossi üldjuhendiga.

1. Võistluse koht, aeg, ajakava

1.1. Võistlus toimub 25. detsembrril 2010. a Misso krossirajal. Raja litsents: 1/RK-09
Võistlusraja pikkus: 1240 m, laius 10-14m
Rajakate: lumi, jää
Võistlusraja ääred on tähistatud.
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.

1.2. Võistluse ajakav
Laupäeval, 25. detsembril 2010. a.
08.00-09.30 - registreerimine, dokumentide kontroll
08.00-10.00 - võistlusautode tehniline kontroll
08.00-10.00 - võistlusrajaga tutvumine
10.15 - võistlejate koosolek ja võistluse avamine
10.30 - esimese võistlussõidu start

VÕISTLUS TOIMUB PARALLEELSELT MISSO RAHVASPRINDI VÕISTLUSEGA

Registreerimisel esitab võistleja kehtiva sõitjalitsentsi, täidetud osavõtuavalduse.

Võistluste täpne ajakava, eelsõitude koosseisud ja info võistluste teadetetahvlil. Ajakava muutusi võib sisse viia ainult võistluste juhi kirjaliku otsusega enne võistlejate koosolekut.

2. Läbiviija, ametnikud

2.1. Läbiviija:
Kolme Kandi Klubi MTÜ

2.2. Võistluse ametnikud
Võistluste juht: Lauri Luts 5218183
Start – Meelis Liivoja
Sekretariaat – Ere Liivoja
Tehniline – Urmo Luts

2.3. Võistluste info
Lauri Luts 5218183

3. Arvestusklassid, osavõtjad

Rahvakross – 2WD võidusõiduautod, mis täidavad vähemalt rahvakrossi tehnilisi tingimusi.

TINGIMUSED REHVIDELE

Lubatakse kasutada lamell- ja naastrehve.
Naastrehvidel võib kõvasulami läbimõõt olla max 2,5 mm ja väljaulatuva pikkus max 2 mm. Naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
- rehvis, mille velje läbimõõt on kuni 13" – 90
- rehvis, mille velje läbimõõt on 14" ja 15" – 110
- rehvis, mille velje läbimõõt on enam kui 15" – 130
- rehvis, mille velje läbimõõt on 17" ja enam – 150

4. Osavõtjad

4.1. Etapil võivad osaleda autosportlased, kes omavad vähemalt kehtivat rahvakrossi võistlejakaarti.

5. Võistluse käik

5.1. Korraldaja kohustub juhendiga tagama igale võistlusklassile vähemalt 20 minutit treeningaega

5.2. Toimub kolm eelsõiduvooru ja finaalsõidud C, B, A. Eelsõiduvoorus sõidetakse 4 ringi, finaalsõitudes 6 ringi.

5.3. Kui arvestusklassis on osavõtjaid kuni 5, peetakse kaks eelsõiduvooru.

5.4. Esimese eelsõiduvooru stardijärjekord loositakse. Teadetetahvlil avaldatakse ühes ühises reas eelsõiduvooru stardijärjekorra protokoll, mis hõlmab kõiki arvestusklasse. Teise ja kolmanda eelsõiduvooru stardijärjekord koostatakse eelmise vooru tulemuste põhjal ümberpööratud järjestuses – esmalt need, kes ei saanud tulemust ja seejärel aeglaseimast kiireimani. Kui võistleja ei stardi omas sõidus, siis asendatakse ta võimalusel järgmise võistlejaga nimetatud protokollis. Kui võistleja ei saa startida temale ettenähtud sõidus, siis peab ta sellest koheselt informeerima eelstardi kohtunikku.

5.5. Võistleja on kohustatud eelstarditsooni saabuma eelstardikohtuniku rohelise lipuga antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start. Eelstart on võistlejale avatud 2 minutit pärast märguannet.

5.6. Starditsoonis keelatud igasugune rehvipuhastuskiirendus.

5.7. Stardikorraldus: eelsõitudes 4 autot ühest reast, finaalsõitudes 8 autot paigutusega 2-2-2-2 malekorras, kusjuures autode stardiridade ja -kolonnide piki- ja külgvahed vähemalt 1 m.

5.8. Start grupistardina paigalt, töötava mootoriga ühest reast. Stardi märguandeks on punaste fooritulede süttimise hetk.

5.9. Valestardi korral hoiatus ja teistkordsel rikkumisel stardist eemaldamine. Starditsoonis on keelatud esimesed 30 meetrit vahetada stardikoridori. Keeluala lõppu tähistavad rohelised lipud. Stardikoridori on lubatud vahetada ainult seiskunud või väga aeglaselt liikuvast autost möödumiseks.

5.10. Eelsõidus kiireima aja saavutanu saab 1 punkti, teine 2 punkti jne. Võrdne aeg annab võrdselt punkte. Võistleja, kes ei lõpetanud eelsõitu, teenib punkte võrdselt eelsõidus startinud autode arvuga. Diskvalifitseeritud võistlejad saavad 5 lisapunkti. Igas eelsõiduvoorus fikseeritakse võistlejate distantsi läbimise aeg 0,1 sekundilise täpsusega.

5.11. Finaalsõitudesse pääsevad sõitjad, kes on saanud tulemuse vähemalt ühest eelsõiduvoorust. Ühe eelsõidu tulemusega võistlejad paigutatakse finaalidesse viimastena eelsõidu aegade põhjal.

5.12. Finaalsõitude koosseisude määramine.
Võistleja, kes kahe parema eelsõiduvooru kokkuvõttes kogus kõige vähem punkte, valib stardikoha A-finaali esireas. Võistleja, kes kogus suuruselt järgmise punktisumma, stardib vabalt kohalt jne. Mitme võistleja võrdse punktisumma korral eelistatakse eelsõitudes paremat aega näidanud võistlejat. Punktide ja aegade võrdsuse korral eelistatakse viimases toimunud eelsõiduvoorus parema tulemuse saanud võistlejat. C-finaal - võistlejad, kes said eelsõitudes 16-9 koha; B-finaal - võistlejad, kes said eelsõitudes 8-5 koha ja C-finaali 4 paremat; A-finaal - võistlejad, kes said eelsõitudes 4-1 koha ja B-finaali 4 paremat.

5.13. Kui A või B-finaali pääsenu ei saa startida, jääb tema stardikoht täitmata ja finaalikoht asendamata teise sõitjaga, samas saab mittestartinu MV tulemusena kirja oma finaali viimase koha. C-finaali jõudnu mittestartimisel avaldatakse uus stardikorralduse protokoll, katkestanud asendatakse varusõitja(te)ga vastavalt eelsõitude tulemustele. Nad stardivad viimastena eelsõitude tulemuste järjekorras.

6. Kinnine parkla, protestid

6.1. Kinnine parkla 30 minutit arvates esialgsete tulemuste avaldamisest teadetetahvlil ja avamine Võistluste juhi loal.

6.2. Protestiaeg etappidel on 20 minutit pärast esialgsete tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsjon on 1000 kr, auto lahtivõtmisel 3000 kr.

7. Osavõtumaksud

7.1. Rahvakross - 350 EEK

10. Autasustamine

10.1. Arvestusklassi kolme parimat autasustatakse karikatega.

11. Vastutus

11.1. Võistluste läbiviija, ametnikud ega Eesti Autospordi Liit ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
Kliki siia
Artikli juurde
05.07.2020
Moskvalane vedas Ilveseid debüütrallil alt
Artikli juurde
03.07.2020
Kalle Rovanperä kihutab Kehalas Toyota Supraga
Artikli juurde
06.07.2020
Robert Virves tegi klassivõiduga endale sünnipäevakingi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
07.07.2020
Ohekatku autokross 5.07.20 (0)
07.07.2020
Viru ralli 4.07.20 (0)
06.07.2020
Viru ralli 04.07.2020 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
07.07.2020 09:38
Viru ralli 2020 (8)
07.07.2020 00:01
Vedrustus (0)
28.06.2020 02:13
Piiroja Karikas 2020 4. etapp (0)
22.06.2020 23:14
Superkross, auto24ring, 21.06.2020 (0)
07.06.2020 23:25
AG Suvekarikas 2020 .Kehala (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia