Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
... > Kruudale Küprose rallilt probleemide kiuste klassivõit |
|
Kruudale Küprose rallilt probleemide kiuste klassivõit
|
Loe lisaks |
|
|
A-rühma Suzuki Swiftil võistelnud Karl Kruuda ja Martin Järveoja lõpetasid FxPro Küprose ralli kaherattaveoliste autode arvestuses esikohaga. Üldises paremusjärjestuses kuulus eestlastele 13. koht.
Neljapäeval sõidetud avakatselt said Karl Kruuda - Martin Järveoja kirja 19nda aja. Esimest täispikka võistluspäeva alustasid nad seega samalt positsioonilt, kuid langesid kohe võistlejaterivi lõppu, kolmekümne kuuendaks.
Kruuda selgitas: "Esimesel kruusakatsel kiires kurvis mingi kivi pärast üks esirehv, mida pidin katsel vahetama. Kukkusin pärast rehvipurunemist viimaseks."
Juba järgmisel katsel hakkasid eestlased oma positsiooni parandama, kuid nende sõidurütmi häiris üks varem startinud autodest ja peatselt ilmnesid probleemid jõuallikaga. "Kolmandal katsel jõudsin eessõitjale järgi ja pidin tema tolmus sõitma, mistõttu peenike tolm läks läbi õhufiltri otse mootorisse. Tolm sõi siis mootorit seestpoolt ja surve hakkas sealt sellepärast vaikselt ära kaduma," kommenteeris Kruuda.
Eestlasest rallipiloot märkis, et mootoriprobleemid jäid ralli lõpuni lahendamata. "Vahepeal küll vahetati küünlaid ja andureid, aga see ei aidanud. Lõpuks mootor alla 4000 rpm ei töötanud," täpsustas ta.
Ka ei jäänud teisel kiiruskatsel aset leidnud rehvipurunemine ainsaks. Kuuendal katsel purunes üks tagarehvidest. Karl Kruuda nentis, et seekord oli tegu sõiduvea tagajärjega: "Kolm kilomeetrit enne katse lõppu sai tagumine rehv pihta, kuna üks kurv läks veidike pikaks."
Kokkuvõttes pidas Karl Kruuda äsjast rallit rahuldavaks. "Enda sõiduga jäin lõpuks rahule. Alguses ei sujunud kõik ootuspäraselt, aga tasapisi harjusin teeoludega," rääkis ta. "Kive oli väga-väga palju ja suuri! Teeolud olid jubedalt keerulised ja tee suhteliselt liivane, libe ning auklik."
Pühapäeval, 7. novembril osalevad Karl Kruuda ja Martin Järveoja Küprosel toimuval Golden Stage rallil, kus ühte veerandsaja kilomeetri pikkust katset läbitakse kahel korral.
"Tutvumine oli ära ja võib öelda, et see rada ei olegi väga hull. Pigem on homse ralli teed paremas seisus," lausus Karl Kruuda.
Golden Stage ralli auhinnafond on 150 000 eurot, mis jagatakse erinevate klasside võistlejate vahel. Rallit kannab otsepildis üle telekanal Eurosport. Esimene lülitus rajale tehakse kell 12 ja teistkordselt kell 15.
|
|
|
|