Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Ott Tänak tahab kodurallil anda väärika lahingu |
|
Ott Tänak tahab kodurallil anda väärika lahingu
Kodusel rallil Saaremaal startiv Ott Tänak avaldas lootust, et sel võistlusel tema kasutuses olev Ford Fiesta S2000 on konkurentsivõimeline ning sellega võib vastu astuda WRC-autodele.
"Mingitel katsetel suudan kindlasti WRC-autodest jagu saada," lausus teistkordselt Ford Fiesta S2000 roolis ralliteid mõõtma asuv Ott Tänak lootusrikkalt. Samas nentis ta, et kuigi selle sõiduki teelpüsivus ning kurvikiirus on muljetavaldav, ei pruugi see üldarvestuses kolme hulka pääsemiseks olla piisav.
"Pikad sirged, kus lõppkiirust vaja, seal selle autoga mingil määral aega kaotame. Lõppkiirus 169 km/h "piirajas" tuleb kähku," selgitas Tänak. "Kurvikiirus on sel autol väga hea, maa küljes seisab. Kaalub palju vähem, kui N-rühma auto, samas on selline WRC-vääriline ralliauto."
"Ma ei tea, kuidas seis ralli kokkuvõttes võib kujuneda. On katseid, kus kiiretel teedel on väga raske WRC-autodele vastu saada. See sõltub nii mitmetest asjadest," märkis ta.
Siiski - ehk on saarlasele toeks koduseinad? "Koduseinad jah," muigas Tänak ja lisas, et olulisi eeliseid tal konkurentidega võrreldes ei ole. "Katsetest Kaugatumat tean ja Karalat tean... Uued katsed on minu jaoks samuti täiesti uued. Mitmes kohas ei ole ma kordagi varem käinud. Pealegi sel aastal olen ma üldse väga vähe Saaremaal viibinud," kommenteeris koos Kuldar Sikuga 43. Saaremaa autorallil startiv Ott Tänak.
Spetsiaalselt rallivõistlusteks ehitatud konkreetse Katap Racingu Ford Fiesta S2000 autoga on Ott Tänak saanud läbida Hyvinkää ralli ja testidega kokku ligi 200 km. Kas senine kilometraaž on piisav, et täita võimatu missioon ja võita taas koduralli, konkureerides võimsamate masinatega? "Eestis pole niisuguse autoga sõidetud kellegi vastu ja seetõttu on keeruline ette kujutada, kuidas reaalsuses olukord kujuneb," kommenteeris Ott Tänak, kelle edukama soorituse nimel testis eile Undvas amortisaatorite paremaks seadistamiseks autot ka tema mentor Markko Märtin.
|
|
|
|