Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
20. september 2010 12:14
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Siim Solman

Rapla rahvasprindil stardivad tudengivormelid

Laupäeval, 25. septembril võib Rapla linnatänavatel näha kihutamas Formula Student autosid - väikevormelid FEST08 ja FEST10 stardivad nullautodena Hepa karikasarja kuuluval Rapla rahvasprindil.

Rapla linnas toimuva rahvasprindiga tõmmatakse joon alla Hepa rahvasprindi karikavõistlustele. RMW, Karmani ja Hepa toetatud võistlussarja viimasel etapil tulevad lisaks sõiduautodel osalevaile võistlejaile starti ka Tallinna Tehnikaülikooli ja Tallinna Tehnikakõrgkooli ühise tudengimeeskonna poolt konstrueeritud vormelautod.

Need autod on sündinud rahvusvahelise tootearendusvõistluse raames ning on otsast lõpuni tehnikaalade üliõpilaste mõtte- ning kätetöö vili.

Väikeste mõõtmetega, kõigest 2,5 meetri pikkused, kuid selle eest väledad tudengivormelid on projekteeritud eelkõige käänuliste ning tehniliste radade tarbeks. Autosid iseloomustab suurepärane kurvisuutlikkus, neutraalne juhitavus ning hea kiirendusvõime, need saavutavad kiiruse 100 km/h ligikaudu 4 sekundiga. Jõuallikaks on 600-kuubikuline mootorrattamootor, toruraamile ehitatud, süsinikust kerepaneelidega sõidukid kaaluvad paarsada kilogrammi.

Hepa karikavõistluste liidri Helmet Palmi Mitsubishi Lancer Evo 8 kaalub tublisti üle tonni, kuid kas kergetel vormelautodel ollakse suutelised Rapla linnatänavail kulgeval sprindivõistlusel väiksema massi tõttu arendama suuremat kiirust?

"Kui küsimus käiks Rapla kardiraja kohta siis julgeksin kindlasti vastata, et vormelid on kiiremad. Kahjuks ei õnnestunud meil seda eelmine nädalalõpp halva ilma tõttu proovida," kommenteeris FS Team Tallinn esindaja Ruben Lend. "Kuna linnatänavate teepinna kvaliteet ja puhtus ei ole väga kiita, siis on raske öelda, kui julgelt me saame sõita ja kui kiired võrreldes Palmiga oleksime."

"Meie kiirus tuleneb eelkõige väikesest auto massist, heast massi võimsuse suhtest (ilma juhita 2,3 kg/hj - toim.) ja konkreetsest juhitavusest," lisas Lend.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.03.2025 20:24
Rahvakrossi EKV IV ja Raassilla Karika I etapp 202 (0)
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia