Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 

16. juuli 2010 22:22
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Põltsamaa rallikross 2010

Laupäeval, 14. augustil 2010, Jõgevamaal, Põltsamaa vallas, Alastvere külas, Piiroja rallikrossirajal.

Registreeritud EAL-s nr 92/RK

Põltsamaa rallikross viiakse läbi vastavuses Eesti Autospordi Liidu (EAL)
võistlusmäärustega, Eesti Rallikrossi Komitee (ERK) ja EAL-i poolt kinnitatud 2010. aasta Eesti rallikrossi meistrivõistluste üldjuhendiga ning käesoleva võistlusjuhendiga.

1. Võistluse koht, aeg, ajakava

1.1. Võistlus toimub 14 augustil 2010. a Piiroja rallikrossirajal
Võistlusraja pikkus: 1140 m, laius 18-20 m
Rajakate: paesõermed
Treening- ja võistlussõidud peetakse päripäeva.

1.2. Võistluse ajakava
Reede 16. juuli 2010 avaldatakse võistlusjuhend ja algab osalejate eelregistreerimine
Reede, 06. august 2010 kell 24.00 lõpeb eelregistreerimine madalama osalustasuga
Neljapäev, 12. august 2010 kell 17.00 lõpeb eelregistreerimine
Laupäev, 14. august 2010. a.
08.00–10.00 registreerimine
08.30-10.30 tehniline kontroll
10.00-11.45 treeningsõidud
11.50-11.55 võistlejate koosolek
12.00 võistlussõidud
Enne finaalsõite võistluste ametlik avamine
16.30 orienteeruv autasustamise aeg.
Registreerimisel esitab võistleja kehtiva sõitjalitsentsi, registreerijalitsentsi, võistlusauto tehnilise kaardi, täidetud osavõtuavalduse (eelregistreerunud võistlejad saavad mandaadist eeltäidetud osavõtuavaldused).
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude koosseisud ja info võistluste teadetetahvlil. Ajakava muutusi võib sisse viia ainult võistluste direktori kirjaliku otsusega enne võistlejate koosolekut.

2. Läbiviija, ametnikud

2.1. Läbiviija:
MTÜ Põltsamaa Tehnikaspordiklubi ; Kase 14, Adavere, Põltsamaa vald

2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse juht: Ain Brunfeldt
Sekretariaat: Katrin Põdra
Tehniline kontroll: Urmas Posti, Alo Allik
Kommentaator: Margus Kiiver
Meditsiiniteenistus: Külvar Mand
Võistluse direktor: Hillar Kalam

2.3. Võistluse info
Hillar Kalam 5026020
www.autosport.ee/rallyreg
www.rally.ee

3. Määrang

3.1. Põltsamaa rallikross
3.1.1. Eesti meistrivõistluste VII etapp rallikrossis sõiduautodele klassides:
Division 1, ERC, ERC Standard, ERC Junior ja Open.

4. Arvestusklassid, osavõtjad

4.1. Võistlusklassid
4.1.1. ERC Junior - noored 12-17 a (kaasa arvatud).
4.1.2. ERC Standard
4.1.3. ERC
4.1.4. Division 1
4.1.5 Open
Klassides 4.1.4 ja 4.1.5 lubatud kasutada ainult slick-tüüpi rallikrossirehve.

4.2. Osavõtjad

4.2.1. Etapil võivad osaleda autosportlased, kes omavad Eestis kehtivat sõitja- ja registreerijalitsentsi.

5. Võistluse käik

5.1. Korraldaja kohustub juhendiga tagama igale võistlusklassile vähemalt 20 minutit treeningut.

5.2. Toimub kolm eelsõiduvooru ja finaalsõidud C, B, A. Eelsõiduvoorus sõidetakse 4 ringi, finaalsõitudes 6 ringi.

5.3. Kui arvestusklassis on osavõtjaid kuni 5, peetakse kaks eelsõiduvooru.

5.4. Esimese eelsõiduvooru stardijärjekord loositakse. Teadetetahvlil avaldatakse ühes ühises reas eelsõiduvooru stardijärjekorra protokoll, mis hõlmab kõiki arvestusklasse.
Teise ja kolmanda eelsõiduvooru stardijärjekord koostatakse eelmise vooru tulemuste põhjal ümberpööratud järjestuses – esmalt need, kes ei saanud tulemust ja seejärel aeglaseimast kiireimani. Kui võistleja ei stardi omas sõidus, siis asendatakse ta võimalusel järgmise võistlejaga nimetatud protokollis. Kui võistleja ei saa startida temale ettenähtud sõidus, siis peab ta sellest koheselt informeerima eelstardi kohtunikku.

5.5. Võistleja on kohustatud eelstarditsooni saabuma eelstardikohtuniku rohelise lipuga antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start. Eelstart on võistlejale avatud 2 minutit pärast märguannet.

5.6. Starditsoonis keelatud igasugune rehvipuhastuskiirendus.

5.7. Stardikorraldus: eelsõitudes 5 autot ühest reast, finaalsõitudes 8 autot paigutusega 2-2-2-2 malekorras, kusjuures autode stardiridade ja -kolonnide piki- ja külgvahed vähemalt 1 m.

5.8. Start grupistardina paigalt, töötava mootoriga ühest reast. Stardi märguandeks on punaste fooritulede süttimise hetk.

5.9. Valestardi korral hoiatus ja teistkordsel rikkumisel stardist eemaldamine.
Starditsoonis on keelatud esimesed 30 meetrit vahetada stardikoridori. Keeluala lõppu tähistavad rohelised lipud. Stardikoridori on lubatud vahetada ainult seiskunud või väga aeglaselt liikuvast autost möödumiseks.

5.10. Eelsõidus kiireima aja saavutanu saab 1 punkti, teine 2 punkti jne. Võrdne aeg annab võrdselt punkte. Võistleja, kes ei lõpetanud eelsõitu, teenib punkte võrdselt eelsõidus startinud autode arvuga. Diskvalifitseeritud võistlejad saavad 5 lisapunkti. Igas eelsõiduvoorus fikseeritakse võistlejate distantsi läbimise aeg 0,1 sekundilise täpsusega.

5.11. Finaalsõitudesse pääsevad sõitjad, kes on saanud tulemuse vähemalt ühest eelsõiduvoorust. Ühe eelsõidu tulemusega võistlejad paigutatakse finaalidesse viimastena eelsõidu aegade põhjal.

5.12. Finaalsõitude koosseisude määramine.
Võistleja, kes kahe parema eelsõiduvooru kokkuvõttes kogus kõige vähem punkte, valib stardikoha A-finaali esireas. Võistleja, kes kogus suuruselt järgmise punktisumma, stardib vabalt kohalt jne. Mitme võistleja võrdse punktisumma korral eelistatakse eelsõitudes paremat aega näidanud võistlejat. Punktide ja aegade võrdsuse korral eelistatakse viimases toimunud eelsõiduvoorus parema tulemuse saanud võistlejat.
C-finaal - võistlejad, kes said eelsõitudes 16-9 koha; B-finaal - võistlejad, kes said eelsõitudes 8-5 koha ja C-finaali 4 paremat; A-finaal - võistlejad, kes said eelsõitudes 4-1 koha ja B-finaali 4 paremat.

5.13. Kui A või B-finaali pääsenu ei saa startida, jääb tema stardikoht täitmata ja finaalikoht asendamata teise sõitjaga, samas saab mittestartinu MV tulemusena kirja oma finaali viimase koha. C-finaali jõudnu mittestartimisel avaldatakse uus stardikorralduse protokoll, katkestanud asendatakse varusõitja(te)ga vastavalt eelsõitude tulemustele. Nad stardivad viimastena eelsõitude tulemuste järjekorras.

6. Kinnine parkla, protestid

6.1. Kõik finaalides finišeerinud autod tuleb koheselt peale finišit tuua Parc Fermé territooriumile.

6.2 Kinnise avamine Võistluse juhi loal.

6.2. Protestiaeg etappidel on 20 minutit pärast esialgsete tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsjon on 1000 kr, auto lahtivõtmisel 3000 kr.

7. Service Park

7.1. Korraldaja tagab igale võistkonnale min 6x8 suuruse boksiala.

7.2 Kõik võistlusautod peavad hooldusalal kasutama võistlusautode all min. 4x5 m vedelikekindlat alustenti. Selle puudumisel rahatrahv 1000.- EEK.

7.3. Võistluste territtooriumil liikumiskiirus 10km/h. Rikkumise korral rahatrahv 500.- EEK.

7.4 Võistluste territooriumile ja hooldusalale pääseb võistlusauto, hooldusauto ja lisaks võistlejale 4 (neli) meeskonnaliiget.

7.5. Igas boksis nõutav vähemalt 6 kg tulekusuti olemasolu.

8. Osavõtumaksud

8.1. Osavõtumaksud
8.1.1. Registreerimise ja tasumisega kuni 06.08 kl 24.00-ni
ERC Junior: 500 kr
ERC Standard: 800 kr
ERC: 1000 kr
Division 1 ja Open: 1000 kr
Registreerimise ja tasumisega pärast 06.08 kl 24.00
ERC Junior: 750 kr
ERC Standard: 1200 kr
ERC: 1400 kr
Division 1 ja Open: 1400 kr

8.2. Eelregistreerimine toimub http://www.autosport.ee/rallyreg leheküljel.
Eelregistreerituks loetakse võistleja alates registreerimistasu laekumisest MTÜ Põltsamaa Tehnikaspordiklubi A/A 10220061675011 arvele.

8.4. Korraldaja vastutab stardimaksu tagastamise eest juhul, kui võistlust ei toimu.

Võistleja mittestartimisel ja katkestamisel stardimaksu ei tagastata.

9. Reklaam

9.1. Läbiviija reserveerib võistlusautodel kolm reklaampinda.

9.2. Reklaamid peavad olema võistlusautole kinnitatud ülevaatuseks tehnilises komisjonis.

9.3. Reklaamist keeldumise korral tasub võistleja korraldajale 2000 kr.

10. Autasustamine

10.1. Arvestusklassi kolme parimat autasustatakse karikatega.

10.2. Korraldajatel ja sponsoritel on õigus välja panna eriauhindu.

11. Vastutus

11.1. Võistluste läbiviija, ametnikud ega Eesti Autospordi Liit ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
Artikli juurde
14.07.2019
Taas rallil võistelnud Märtin: seda autot oli lahe proovida
Artikli juurde
14.07.2019
Avapäeva lõpetasid liidrikohal Tänak ja Järveoja
Artikli juurde
13.07.2019
Elfyn Evans ja Scott Martin kvalifikatsioonikatse kiireimad
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
15.07.2019
Rally Estonia 12-14.07 (0)
15.07.2019
Rally Estonia 2019 3. päev by Kaido (0)
14.07.2019
Rally Estonia 2019 2. päev by Kaido (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
16.07.2019 09:19
Shell Helix Rally Estonia 2019 (8)
15.07.2019 18:38
Video (0)
15.07.2019 08:02
Rally Estonia 2019 (1)
12.07.2019 16:39
Rallijututuba Discord'is (13)
27.06.2019 11:46
Viru ralli 2019 (6)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia