Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

27. juuli 2010 14:55
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Kolme Kandi Karikas rahvasprindis
III etapp


Pühapäeval, 1. augustil 2010. a
Misso rallikrossirajal

Registreeritud EAL-s nr 103/RS

I peatükk

PROGRAMM


Kolmapäeval, 27. juulil 2010. a avaldatakse võistlusjuhend

Pühapäeval, 1. augustil 2010. a:
08.00-09.30 - registreerimine, dokumentide kontroll
08.00-10.00 - võistlusautode tehniline kontroll
08.00-10.00 - võistlusrajaga tutvumine igal sõitjal 2 ringi.
10.15 - võistlejate koosolek ja võistluse avamine
10.30 - esimese võistlussõidu start

II peatükk

Art. 1 Korraldaja


1.1. Võistluse korraldab MTÜ Kolme Kandi Klubi

1.2. Ametnikud
Võistluse juht: Lauri Luts, tel (+372) 52 18 183
Võistluse sekretär: Ere Liivoja
Ohutusjuht: Lauri Luts
Peaajamõõtja: Meelis Liivoja
Tehnilise komisjoni esimees: Urmo Luts

III peatükk

Art. 2 Määrang


2.1. Võistluse korraldab MTÜ Kolme Kandi Klubi vastavuses FIA spordikoodeksi ja selle lisadega, EAL kiirusalade võistlusmäärusega käesoleva võistlusjuhendi alusel.

2.2. Võistlusjuhend on avaldatud 27. juuli 2010. a.

Art. 3 Võistlusrada

3.1. Võistlusrada
Misso rallikrossirada, Missoküla küla

3.2. Võistlustrassi iseloomustus
Pikkus: 1240 m
Minimaalne laius: 10 m
Maksimaalne laius: 14 m
Pinnas: kruus, asflat
Raja servad tähistatud.
Sõidusuund vastupäeva.

Art. 4 Ajakava

Pühapäeval, 1. augustil 2010. a:
08.00-09.30 - registreerimine, dokumentide kontroll
08.00-10.00 - võistlusautode tehniline kontroll
08.00-10.00 - võistlusrajaga tutvumine igal sõitjal 2 ringi.
10.15 - võistlejate koosolek ja võistluse avamine
10.30 - esimese võistlussõidu start

Autasustamine pärast võistlussõitude lõppu.
Võistluse ajakava, stardinimekiri ja rajaskeem avaldatakse võistluse ametlikul teadetetahvlil (ATT) hooldealas.

Art. 5 Võistlusautod

5.1. Arvestusklassid
5.1.1. 2WD-E - esirattaveolised sõiduautod
5.1.2. 2WD-T - tagarattaveolised sõiduautod
5.1.3. 4WD - neljarattaveolised sõiduautod
5.1.4. V16 - kuni 16-aastased noored kaherattaveolistel sõiduautodel
5.1.5. Naised - naisvõistlejad kaherattaveolistel sõiduautodel

5.2. Võistlusautod
5.2.1. Võistlusautod peavad olema kinnise kerega ja võivad omada ASN tehnilist kaarti.
5.2.2. Võistlusautodel ei pea olema registreerimisnumbrit, kehtivat ülevaatust ega kindlustust.
5.2.3. Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata.
5.2.4. Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib kontrollida kogu võistluse vältel.
5.2.5. Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik.
5.2.6. Autos peab korrektselt kinnitatuna paiknema kehtiva kasutusajaga tulekustuti (min 1 kg) ja komplektne apteek..

5.3. Tingimused rehvidele
5.3.1. Klassides 5.1.1.-5.1.5 lubatakse kasutada liiklusseaduse kohaseid suverehve, NB! M+S markeerig rehvidel keelatud.
5.3.2. Rehvid võidakse tehnilise kontrolli käigus markeerida. Sellisel juhul on markeerimata rehvidega võistlemine keelatud ning karistatav (VJ art 14).

5.3.3. Korraldaja väljastab igale võistlejale võistlusnumbri.

Art. 6 Osavõtjad

6.1. Võistlejad peavad mandaadis esitama:
6.1.1. täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
6.1.2. kehtiva võistlejakaardi, võistlejalitsentsi või autospordiriski sisaldava elukindlustuspollisi vähemalt 50 000 kroonile
6.1.3. sõiduki kasutusõigust tõendava dokumendi (vajadusel)
6.1.4. tehnilise kaardi (ASN tehnilise kaardiga sportautodel)
6.1.5. vanema või eestkostja kirjalik luba võistlusel osalemiseks (12-18 a vanused noored)

6.2. Võistlejate sõiduvarustuse vastavust FIA ja EAL määrustikele kontrollitakse tehnilise ülevaatuse käigus.

6.3. Ühel autol võib ühes klassis võistelda kaks võistlejat, kes mõlemad tasuvad osavõtumaksu.

6.4. Kui võistlusautoga osaleb kaks või enam võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige võistlusnumber. Ülejäänud võistlusnumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks kinni katta.

6.5. Starti lubatakse kuni 90 võistlusele registreerunud osavõtjat.

Art. 7 Osavõtumaks

7.1. Osavõtumaks
7.1.1. 2WD-E – 350 EEK
7.1.2. 2WD-T – 350 EEK
7.1.3. 4WD – 350 EEK
7.1.4. V16 – 250 EEK
7.1.5. Naised – 250 EEK

7.2. Osavõtumaks tasutakse võistluspäeval mandaadis.

IV peatükk

Art. 8 Võistluse käik


8.1. Võistlusrajaga tutvumine vastavalt ametlikul teadetetahvlil näidatule.

8.2 Sõidetakse kolm ringi.

8.3. Stardijärjekord arvestusklasside kaupa vastavalt osavõtjate nimekirjale. Stardijärjekorra määrab korraldaja, see avaldatakse võistluspäeval ametlikul teadetetahvlil. Kõik võistlejad peavad reastuma eelstardi tsoonis vastavalt stardijärjekorrale. Hilinenud võistlejat starti ei lubata.

8.4. Stardi-intervalli (30 sekundit või 1 minut) määrab võistluse juht.

8.5. Stardisignaal foori või lipuga. Stardimärguandeks punaste fooritulede kustumishetk või lipu langemishetk.

8.6. Valestardi eest karistus 10 sekundit.

8.7. Kui võistleja ei stardi 20 sekundi jooksul, loetakse võistleja katkestanuks antud sõiduvoorus.

8.8. Raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega antud sõiduvoorus.

8.9. Toimub kolm võistlussõitu kui on kuni 60 võistlejat, üle 60 registreerinud võistleja võib toimuda ka ainult 2 võistlussõitu. Otsustatakse enne võistlejate koosolekut kohapeal. Lõplik tulemus kahe parema võistlussõidu aegade summeerimise teel või 2 võistlussõidu puhul parim aeg.

8.10. Kõik tulemused vastavalt finišiprotokollile.

Art. 9 Vastulaused

9.1. Vastulause esitamise aeg 15 minutit pärast esialgsete tulemuste avaldamist ATT-l.
9.1.1. Vastulause esitatakse võistluse juhile kirjalikus vormis.
9.1.2. Vastulause kautsjon 1000 krooni.

9.2. Kõik kulud auto kontrollimiseks ja transpordiks tuleb katta:
a) hagejal, kui vastulauset ei rahuldatud
b) kostjal, kui vastulause rahuldati

Art. 10 Autasustamine

10.1. Iga arvestusklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse diplomi või karikaga.

10.2. Võistlus on avatud lisaauhindadele.

V peatükk

Art 11. Lisasätted


11.1. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas, kohas, ajakavas ja võistluse käigus.

11.2. Kiivri kasutamine kohustuslik. Kiivril peab olema vähemalt E tähistus.

11.3. Turvarihmad peavad osalejal olema võistlemise ajal korrektselt kinnitatud.

11.4. Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.

11.5. Võistlejate parklas on keelatud liikuda kiiremini kui 10 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmanähtava kiiruseületamisega kaasneb karistus (VJ Art 14).

11.6. Võistluse ajal võistlusautoga võistlusalast väljaminek keelatud. Rikkumisel karistus kuni võistluselt eemaldamiseni.

11.7. Võistlusjuhendis määratlemata küsimused lahendab korraldaja koos kohtunikega kohapeal.

Art. 12 Vastutus

12.1. Võistluse korraldaja ja Eesti Autospordi Liit ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

Lisainfo
5218183
Lauri Luts
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia