Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Fabia WRC testiprogramm jätkub
|
Loe lisaks |
|
|
Škoda Motorsport on lõpetanud Fabia WRC nädalase testi Saksamaal Vineyardsi ja Frauenbergi teedel ning nüüd on meeskond alustanud testidega Soomes, kuna Soome ralli on järgmine pärast Fabia WRC debüüti Saksamaa rallil.
Terve Škoda Motorspordi meeskond töötab selle nimel, et Fabia WRC oleks Saksamaa debüüdiks ettevalmistatud ning kaks nädalat pärast seda toimuvaks kruusaralli debüüdiks Soomes.
Saksamaa testid toimusid 1.-7. juulil ja neid jälgisid ka Škoda meeskonna mänedžer Pavel Janeba ning Škoda Auto mootorispordi direktor Peter Kohoutek. Meeskonna insener Dietmar Metrich vastutas tehnilise poole eest ja oli Toni Gardemeisteri kaardilugeja, et saada otsest tunnetust auto edust ja tehniliste muudatuste mõjust Fabia WRC käitumisele. Michelin tarnis Škoda testideks seitse erinevat tüüpi rehvimarki.
Suuremaid probleeme Didier Auriolil ja Toni Gardemeistri poolt testitud Fabial ei esinenud, kuigi mootoririke lühendas ühte Didieri tööpäeva.
Toni võttis testi kokku: "Me ei oota imesid esimeselt rallilt, kuid võime näidata mõningaid häid katseaegu. Meil on hea algseadistus." Didier nõustus, öeldes: "Me peame esmalt õppima auto karakteristikuid hästi tundma õppima, alles seejärel saame kasutada tema täit potentsiaali. Meil on veel pikk tee käia, kuid autol on potentsiaali kõigis valdkondades."
Pavel Kohoutek lausus pärast teste: "Olen õnnelik, et testprogramm kulgeb plaanipäraselt ja rallidele on leitud hea algseadistus. Meil ei olnud suuremaid probleeme, kui välja arvata pisike defekt Didieri auto mootoris. Tänu sellele lisati testidele üks lisapäev ja me ei kaotanud testiajast tundigi."
|
|
|
|