Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
03. mai 2010 2:48
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg
 Foto: Aigars Tīdmanis / go4speed.lv

Rattasepa tulemuse Lätis rallisprindil rikkus ajatrahv

Lätis peetud Kalnamuiža rallisprindi lõpetasid Tiit Rattasep ja Indrek Moks 2WD Open klassi kolmanda kohaga. Neid edestasid Artūrs Priednieks - Jānis Kirkovalds ning Andris Dambis - Ilmārs Jansons.

2. mail peetud lühirallil saavutasid 2WD Open klassis võidu Citroen Xsara Kit Car-il võistelnud Artūrs Priednieks ja Jānis Kirkovalds. Honda Civicul sõitnud Tiit Rattasep - Indrek Moks jäid neile kavas olnud kuue katse kokkuvõttes alla 56,9 sekundiga. Fiatil kihutanud lätlased Andris Dambis - Ilmārs Jansons edestasid eestlasi 15,1 sekundiga.

Tiit Rattasep märkis, et oma osa kolmandaks jäämisel tulenes kiiruseületamise eest saadud 10-sekundilisest ajakaristusest. Noormehe isa Tomas Rattasep oli resoluutne: "See oli ebaaus! Rohkem ei kommenteeri, kuna esikoht mätsiti ära."

Tiit Rattasep tunnistas, et meele tegi mõruks ootamatu trahv tõepoolest ning vähemasti teine koht olnuks käeulatuses. "Oli nii, et pärast neljanda katse finišit oli stoppala. Kruusatee läks edasi, nagu katselgi. Ei olnud kiirust piiravat märki. Mõnesaja meetri pärast oli "anna teed" märk ja ristmik. Seal mõõdeti kiirust ja pandi märge peale, mille tulemusena sain 10 sekundit trahvi," rääkis ta.

"Kas küla hakkas poole katse pealt ja pidanuks pärast stoppi 50 km/h sõitma?" imestas Tiit Rattasep. "Selline loll olukord oli," sõnas ta ja lisas, et selgust saada oli võimatu, kuna inglise keelt valdasid seal vähesed.

Rattasep ütles, et auto pidas välisvõistlusel hästi vastu. Ainsa probleemina nimetas ta standardmootori jõuetust. "Olnuks vaja rohkem jõudu, laiadel teedel tuli sõita kõrgete käikudega. Pikkadel sirgetel jäi jõust puudu. Kohati oli sirgeid lõike kuni pool kilomeetrit järjest."

Võistlusega tervikuna jäi noormees rahule: "Rajad ise olid väga ägedad ja pinnas hea, ilma aukudeta kruusatee. Šikaanid olid hästi paigutatud, mõnusate suurte vahedega, sai kiirelt läbi. Rada oli väga normaalne."

Rattasep võrdles Kalnamuiža rallisprindi katseid Lõuna-Eestis kasutatavate ralliteedega. "See oli kohati päris sarnane," kinnitas lõunanaabrite juures "kätt soojas hoidmas" käinud autosportlane, kes järgmise võistluse teeb kaasa Narvas. "Polnud ammu käinud välisvõistlustel - see oli üks põhjus praegu Lätis võistelda. Teine suurem eesmärk oli valmistuda Tallinna ralliks."
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia