Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Sebastien Loeb esimesena rajale minna ei taha
"Mulle esimesena rajale minna väga ei meeldi," tunnistab autoralli MM-sarja liider Sebastien Loeb ja sõnab, et reegleid peaks niipalju muutma, et "rajapuhastaja rolli" ei satuks võitu jahtivad mehed.
"Kahetsusväärne, et kõikide tähelepanu on koondatud just sellele aspektile, mitte ekipaažide vahelisele võitlusele," märkis Sebastien Loeb Citroeni meeskonna pressiteates. "Mu vaatenurk ei ole kahe aastaga muutunud. Arvan, et esimesed viisteist peaksid startima pööratud järjestuses. Teiseks ja kolmandaks rallipäevaks on see parim lahendus. Siis jääb ära taktikamäng ja igaüks peab vajutama stardist finišini."
Citroenil võistlev prantslane avaldas arvamust, et võib-olla on tark tegu kinni haarata välja pakutud ideest seoses testikatsega. "Et kasutada testikatset kvalifikatsioonina, on isegi mõeldav. Siis saaksid sõitjad vastavalt kiirusele koha stardirivis ise valida," märkis ta. "Ma loodan, et FIA varsti muudab reegleid."
Vaatamata sellele, et sõidetud on tänavu vaid kolm etappi ja eriti pakkusid taktikalised käigud kõneainet eelmisel osavõistlusel Jordaanias, juhib Sebastien Loeb MM-sarja paraja eduga.
"See paneb mu head meelt tundma," kinnitas Loeb ja jätkas: "huvitav, et sel hooajal ei ole duell minu ja Mikko Hirvoneni vahel vähenenud. Lisaks on "küsijate" sekka tulnud Jari-Matti Latvala, kes suudab sammu pidada samuti nagu ka Petter Solberg ja Sebastien Ogier. Nad on võimelised esikoha eest võitlema. Sama suudab ka Dani Sordo."
Sel nädalal sõidetava Türgi ralli eel lubab Sebastien Loeb end rohkem kokku võtta, kuna "vana rasva peal" enam uute katsete tõttu hakkama ei saa. "Pean raja kirjutamisel rohkem vaeva nägema. Kui meil on vanad legendid ja rada ei ole muutunud, siis on kõik eelmise etapiga sarnane, kuna tean, kus on suuremad hüpped ja "lõksud" ning pole vaja palju muretseda. Praegusel juhul peame aga detaile hakkama alles lihvima."
|
|
|
|