Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
top1autovaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
rally.ee
25. märts 2010 10:05
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

MM-sarjas plaanitakse lubada vaid ühte mootorit aastas

Autoralli maailmameistrivõistluste komisjoni president Morrie Chandler on autosport.com teatel mõista andnud, et igal sarjas osaleval autol võiks hooaja vältel kasutada vaid ühte mootorit.

Morrie Chandler tunnistas, et konkreetne plaan ei valmi tõenäoliselt tulevaks hooajaks, aga see samm oleks rahvusvahelise autoliidu FIA üks moodustest, et vähendada meeskondade kulusid MM-sarjas.

Chandler selgitas: "Suurim kavatsus meie jaoks oleks jõuda situatsiooni, kus meil on aastas kasutusel üks mootor. MM-il me paneme mootoriarendusele piirid peale, kuid teistes sarjades nagu IRC, kus võib igal etapil mootorit vahetada, kulud kasvavad."

"Kindlasti peame tegema reegli, et kui midagi juhtub tehnilise rikke tõttu, tohib mootorit vahetada," rääkis Chandler. "See ei tule järgmisel aastal, kuid ühe mootori kasutuselevõtt on kohustuslik tulevikus."

Chandleri arvates tuleb hakata tegema tugevat arendustööd, et ehitada selline mootor, mis terve hooaja vastu peaks. Kuidas on see omakorda seotud kulude vähendamisega, jääb mõistatuseks. Fordi tehnikadirektor Christian Loriaux on kinnitanud, et tõenäoliselt oleks võimalik aastase võistlusperioodi kestev mootor küll ehitada, kuid selle arenduskulud oleksid meeletud.

"Tänavasõiduauto mootor peab vastu 200 tuhat miili. Seega me saaksime ehitada konkurentsivõimelise mootori, mis kestaks terve hooaja, aga selle kulud oleksid väga kõrged," ütles Loriaux. "Mida peaksime tegema, et ehitada mootorit, mis peaks vastu 8000 kiiruskatse kilomeetrit? Me peame testima autot sellistel tingimustel. Aga mis juhtub, kui mootor ütleb üles pärast 5000 kilomeetrit? Siis peame jälle otsast alustama. Ning kui olemegi jõudnud 8000 kilomeetrit ära testida, siis peame andmeid töötlema, tegema kõik uuesti ja siis veel kolmandat korda."
Artikli juurde
10.06.2021
Rallikrossi meistrisarja avaetapile registreerus 72 sõitjat
Artikli juurde
13.06.2021
Koduses autoralli meistrisarjas kalendrimuudatused
Artikli juurde
15.06.2021
Ragnar Kaljustele avavõistluselt poodiumikoht
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.05.2021
Laitse rahvasprint ja superkross 23.05.2021 (0)
23.05.2021
Saaremaa rahvasprint 15.05.21 (0)
23.04.2021
Horvaatia ralli 2021 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.06.2021 13:00
Rallikrossi EMV 1. etapp, Laitse (0)
09.06.2021 21:48
Lääne-Eesti rahvaralli, 5.06.2021 (5)
03.06.2021 22:59
Tarvastu Karikas 2021 3. etapp (1)
24.05.2021 17:07
Laitse sprint ja superkross, 23.05.2021 (0)
16.05.2021 12:55
Rallikrossi treeningpäev, 15.05.2021 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia