Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
... > Ott Tänak püsib tundrarallil jätkuvalt liidrite hulgas |
|
Ott Tänak püsib tundrarallil jätkuvalt liidrite hulgas
|
Loe lisaks |
|
|
Täna Georg Grossi asemel esmakordselt WRC-autoga võistlustulle astunud saarlane Ott Tänak alustas Soome autoralli meistrisarja avaetappi tempokalt, tõustes korra koguni liidrikohale.
45. Arctic Lapland ralli eel üllatas autospordisõpru uudis, et Georg Grossi asemel istub Ford Focus WRC rooli Ott Tänak. "Otsustasime, et Tänakule tuleb siinsetel lumistel teedel võistlemine kasuks. Võru talverallil tuli tal hästi välja ning nüüd saab ta valmistuda Rootsi MM-ralliks," põhjendas tiimi juht Markko Märtin sõitjate vahetust ajalehele Postimees antud usutluses.
Rallit alustasid Ott Tänak - Kristo Kraag heas tempos, saades avakatselt kirja kolmanda aja. Järgmise lisakatse järel kerkisid eestlased hetkeks koguni liidrikohale, kuna neid eelnevalt edestanud Kimi Räikkönen - Kaj Lindström kaotasid aega teelt väljasõiduga ning avakatsel parima aja kirja saanud hispaanlased Dani Sordo - Marc Marti teenisid minutilise ajakaristuse.
Kolmanda lisakatse lõpetasid Tänak ja Kraag 18. kohal, kaotades Citroenil võistlevaile hispaanlastele 56,1 sekundit, pudenedes seetõttu absoluutarvestuses viiendaks. Neljandal katsel õnnestus Fordil sõitvail eestlastel koha võrra kerkida ning viienda katse järel, kus kaotati liidreile 37,1 sekundit, sama kohta hoida.
Sõidetud viie kiiruskatse järel kaotasid Ott Tänak ja Kristo Kraag võistluse liiderpaarile Dani Sordo - Marc Marti ligi poolteist minutit.
Markko Märtini kinnitusel ei tasu tänaseid kaotussekundeid väga tõsiselt arvestada, kuna autoga kohanemine võtab valitseval Eesti N-rühma rallimeistril aega. "Tähtis on autoga harjuda ning sellega ilusti lõpuni sõita. Esimest korda WRC-autoga sõitmine pole sugugi lihtne," vahendas Postimees Märtini sõnu.
Päeva lõpetab lühike, vaid 3,7 km pikkune kiiruskatse, mis algab mõni minut enne kella 20.
|
|
|
|