Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
2009. a superkrossi KV VIII etapp
Pühapäeval, 26. juuli 2009. a
Pärnu maakonnas, Audru vallas, Audru ringrajal
Registreeritud EAL-s nr. 97/RK
1. Võistluse aeg, koht
1.1. Võistlus toimub 26.07.2009. a Audru Ringrajal, Pärnumaal
Võistlusraja pikkus: 2170 m
Rajakate: asfalt
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
1.2. Võistluse ajakava
Esmaspäev, 13. juulil 2009. a
avaldatakse võistluste juhend ja algab osavõtjate eelregisreerimine veebilehel superkross.ee
Neljapäev, 23. juulil 2009. a
17.00 - lõpeb osavõtjate eelregistreerimine alandatud osavõtumaksuga
Pühapäev, 26. juulil 2009. a
08.00-10.00 - registreerimine
08.30-10.30 - tehniline kontroll
09.30-10.45 - treeningsõidud
10.45 - võistlejate koosolek
11.00 - ajakontrollsõidud
11.30 - võistlussõidud
Võistluste täpne ajakava, eelsõitude koosseisud ja info ametlikul teadetetahvlil (ATT) kohtunike maja juures.
2. Korraldaja, ametnikud
2.1. Korraldaja Erki Sport MTÜ
Korraldaja aadress: Kahva tee 1, Papsaare Audru v. Pärnu maakond
2.2. Võistluse ametnikud
Võistluse direktor: Peeter Raudsepp III
Võistluse juht: Eiki Eriste II
Ohutusülem: Lembit Kustasoo III
Peaajamõõtja: Meelis Kustasoo III
Tehniline kontroll: Marko Luhaoja III
Võistluste sekretär: Maido Õispuu III
Kommentaator: Joel Kukk
2.3. Võistluste info
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
www.superkross.ee
3. Rada
Võistlusraja pikkus: 2170 m
Treening- ja võistlussõidud peetakse vastupäeva.
Rajakate: asfalt
4. Arvestusklassid
4.1. Noored A sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³
4.2. Noored B sõiduautod 2WD kuni 1600 cm³ (müügikohustus)
4.3. Esisild klass sõiduautod kuni 2000 cm3 (müügikohustus)
4.4. Tagasild Lada ja Moskvitš klass kuni 2000 cm³
4.5. Sõiduautod vabaklass ja 4WD, eraldi arvestus BMW autodele
5. Üldkorraldus, autode tehnilised tingimused
5.1. Võistlused viiakse läbi vastavalt Eesti Autospordi Liidu (EAL) Kiirusalade Võistlusmäärustega, 2009. a. superkrossi karikavõistluste üldjuhendiga ja käesoleva võistlusjuhendiga.
5.2. Klassides Noored B, Esisild klassis osalevad autod peavad vastama Superkrossi KV 2009 aasta autode tehnilistele tingimustele, diferentsiaalide blokeeringud ja blokeerivad võtted keelatud, mootori sisselase peab olema algne.
5.3. Noored A, Tagasild Lada ja Moskvitš ning Vaba klassi autod peavad vastama Superkrossi KV 2009 aasta autode tehnilistele tingimustele, ning 4WD autod Division 1 klassi tehnilistele tingimustele.
5.4. Rehvid on Master Steel ML-Sport. Slikkrehvide kasutamine keelatud.
6. Osavõtjad, osavõtumaksud
6.1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL-i võistlejalitsentsi
- EAL-i registreerijalitsentsi
- EAL-i auto tehnilise kaardi
6.2. Võistkondlikul arvestustusel täidetakse ühekordselt võistkonna registreerimise avaldus. Võistkonna registreerimine on tasuta. Järgmisel etapil uut avaldust täitma ei pea. Võistkonna koosseisu muutmisel tuleb esitada muutmise avaldus. Muutmisel tasu 300.-
6.3. Stardimaks klassides Noored A, 2WD Esisild, 2WD Tagasild, Vaba klass, eelregistreerimisel 500.- kr (kui ei osale, kantakse järgmisele võistlusele või tagastatakse 400.- kr), kohapeal 800.- kr. Eelmise etapi arvestusklassi võitja osavõtumaksu ei tasu.
Stardimaks klassis Noored B eelregistreerimisel 100.- kr, kohapeal 300.-
NB! Võistleja loetakse eelregistreerunuks registreerimisankeedi täitmisel superkross.ee leheküljel ja raha laekumisel korraldaja arvelduskontole (mõlemad tingimused peavad olema täidetud). Vaid registreerimisankeedi täitmisel ei oma võistleja õigust saada starti alandatud osavõtutasuga.
MTÜ Erki Sport 10022030073004 SEB Pank
7. Võistluste käik
7.1. Võistlused peetakse vastavalt EAL Kiirusalade Võistlusmäärustikule ja 2009 aasta Superkrossi KV üldjuhendi ringrajavõistlused tingimustele.
7.2. Toimub ajasõit ja kaks finaalsõitu.
7.2. Ajasõidus 1 ring kummisoojenduseks ja 1 ring aja peale. Ajasõidu aegade alusel määratakse stardijärjekord esimesse finaalsõitu. Esikohalt stardib võistleja, kelle ringiaeg oli parim jne.
7.3. Teise finaalsõidu stardijärjekord vastavalt esimese finaalsõidu finišiprotokollile, kusjuures esimesed kuus on omavahel ümberpööratud järjekorras ja ülejäänud võistlejad omavahel pööratud järjekorras. (Teise finaali stardib esimese finaali võitja 6-dana, teine viiendana jne. 1 finaalisõidu viimane stardib teise finaalsõitu seitsmendana jne.)
7.4. I koht finaalsõidus annab 1 punkti, II koht 2 punkti jne. Lõpptulemuseks punktid liidetakse. Võitja on see, kelle punktisumma on väikseim, võrdsuse korral arvestatakse kohta teises sõidus.
7.5. Valestardi korral liidetakse võistleja finišiajale 10 (kümne) sekundiline trahv.
7.6. Sõitude pikkus on 10 ringi.
7.7. Superfinaal vastavalt superkrossi karikavõistluste üldjuhendile. Superfinaali pikkus 5 ringi.
8. Kinnine parkla. Protestid
8.1. Pärast oma klassi viimast sõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele.
8.2. Protesti aeg 15 min pärast tulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsion 500.- kr auto lahtivõtmine 3000.- kr.
8.3. Autod vabastatakse parklast pärast autasustamist ja võistluste juhi vastavasisulist korraldust.
9. Tulemused
9.1. Tulemused vastavalt finišiprotokollidele.
9.2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2, XII-1, alates kolmeteistkümnendast kohast saavad kõik osalejad ühe punkti. Iga klassi kontrollsõidu võitja saab ühe lisapunkti.
Kui masinaklassis stardib 5 või alla selle võistleja, siis jagatakse välja pooled punktid (8-6-5-4-3).
9.3. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat.
10. Autasustamine
10.1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega. (Kui startijaid arvestusklassis oli kolm või vähem, siis võib korraldaja autasustada vaid esikohta.)
10.2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
10.3. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda medalitega.
10.4. Eriauhinnad.
11. Kindlustus. Vastutus
Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest korraldaja ega EAL vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
12. Auto hind
Võistleja on kohustatud (müügikohustusega klassides) auto müüma pärast võistlust ostja soovil hinnaga 40 000 kr. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Auto omanikule jäävad iste, rool ja ohurihmad. Müügikohustus ei kehti Noored A Tagasild Lada, Vabaklassi ja Rahvakrossi autode kohta.
Ostusoov tuleb fikseerida kirjalikult ja sellest informeeritakse auto omanikku pärast võistlussõitu. Ostusoovi avalduse esitamise tasu on 500.-, mille tasumisest on vabastatud auto omanik (kui ta soovib enampakkumisel osaleda). Auto ost-müük vormistatakse pärast enampakkumist. Enampakkumise tulu jääb võistlussarja korraldajale.
13. Võistlusautode parkla
Võistlusautode parklasse lubatakse iga võistlusauto kohta üks tehnilise abi auto ja teenendav personal vastavate kaardi (võistleja, esindaja, 2 mehaanikut) esitamisel.
|
|
|
|