Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Rahvasprindi KV punktiseis pärast 2009. a 1. etappi
Klass: 2WD-S
1. Raik-Karl Aarma (VW Golf) - 20
2. Hanno Raiend (Honda Civic) - 17
3. Enn Sups (Ford Escort) - 14
4. Andrus Toom (BMW 325i) - 12
5. Ago Onton (Mazda 3) - 11
6. Marek Haiba (BMW 325I) - 10
7. Toomas Vask (BMW 325) - 9
8. Imre Vanik (Nissan Sunny) - 8
9. Gert Aasmäe (BMW M3) - 7
10. Imre Randmäe (BMW 325i) - 6
11. Priit Priimägi (Nissan Sunny) - 5
12. Matthias Mardiste (VW Golf) - 4
13. Anti Soo (Nissan Sunny) - 3
14. Alari Küttim (BMW 320i) - 2
Klass: 2WD-V
1. Marti Rillo (VW Golf) - 21
2. Tõnis Krass (Mitsubishi Colt) - 16
3. Raivo Sarv (Honda Civic) - 14
4. Janek Rööbing (Honda Civic CRX) - 12
5. Rauno-Olavi Ruut (Honda Civic) - 11
6. Delvis Tõkke (Opel Astra) - 10
7. Jaanus Rööbing (Honda Civic CRX) - 9
8. Raivo Ring (BMW 316i) - 8
Klass: 4WD
1. Rainer Parik (Mitsubishi Lancer) - 21
2. Helmet Palm (Mitsubishi Lancer Evo 8) - 16
3. Meelis Siidirätsep (Mitsubishi Lancer) - 14
4. Mihkel Vaidlo (Mitsubishi Lancer Evo 5) - 12
5. Rain Rannala (Mitsubishi Lancer Evo 5) - 11
6. Kulno Kägu (Mitsubishi Lancer Evo 9) - 10
7. Argo Kangro (Mitsubishi Lancer Evo 7) - 9
8. Avo Kangro (Mitsubishi Lancer Evo 7) - 8
9. Evald-Hannes Kree (Mitsubishi Lancer) - 7
10. Uwer Usai (Mitsubishi Lancer) - 6
11. Toomas Perillus (Subaru Impreza) - 5
12. Kaido Saul (Subaru Impreza) - 4
Klass: ML
1. Marko Kukuškin (IZ 412) - 21
2. Argo Kuutok (AZLK 2140) - 16
3. Marko Eespakk (AZLK 2140) - 14
4. Kalle Kruusma (IZ 412) - 12
5. Ruslan Pleshanov (IZ Kombi) - 11
6. Rain Pruul (IZ 412) - 10
7. Argo Nurs (IZ 412 IE) - 9
8. Uno Vilgats (AZLK 2140) - 8
9. Urmas Roos (AZLK 21406) - 7
10. Urmas Ilumets (AZLK 2140) - 6
11. Vladimir Sõptshenko (AZLK 2140-6) - 5
12. Ermo Jeedas (IZ 2715) - 4
13. Marko Siilmann (AZLK 21406) - 3
14. Ervin Kevai (AZLK 2140-117) - 2
15. Tõnis Klaas (AZLK 2140) - 1
Klass: naised
1. Liis Küttis (Nissan Sunny GTI) - 20
2. Sirje Potisepp (Nissan Sunny GTi) - 17
3. Maila Vaher (Nissan Sunny GTI) - 14
|
|
|
|