Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
12. juuni 2009 17:11
Loe kommentaare (2)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Markko Märtin: Sellel autol ei ole ühtegi nõrkust

Markko Märtin proovis Lääne-Virumaal Kehala võistlusrajal autot Ford Focus RS WRC, millega järgmisel nädalavahetusel võistleb Viru rallil tema juhitavas meeskonnas rakverelane Georg Gross.

12. juuni ennelõunal läbis viimati maikuus WRC-autol sõitnud Markko Märtin uuendatud Kehala Ringil mõned testikilomeetrid, et proovida nii rada kui ka hiljuti Eestisse toodud ralliautot, millega asub tänavu ralliteedel võistlema Georg Gross.

Miks selline auto, mille hind sõltuvalt seisukorrast 3,5-7 miljonit krooni, muretsetud sai? "Lahe auto on - miks mitte," sõnas Märtin.

"Kui auto töötab, siis on see üldse kõige paremini juhitav ralliauto, ma arvan," kiitis ta Ford Focus RS WRC võistlusautot, märkides, et sellise autoga on võidetud nii kruusa- kui ka asfaldirallisid ning erinevad võistlustingimused probleeme ei valmista - olenemata sellest, kas tegu kiirete sirgete või väga tehnilise sektsiooniga.

"Sellel autol ei ole ühtegi nõrkust. Omal ajal võib-olla oli mootor kõige nõrgem osa," jätkas aastate eest ise Fordi tehasemeeskonnas võistelnud eestlane, kes konkreetse võistlusmasina roolis kaasa teinud kolm MM-etappi.

"Siis läks auto katki. Täna ei ole erand," muigas Märtin. Nimelt jäi planeeritud testipäev loodetust lühemaks, kuna üks elektrisüsteemi osadest ütles üles. "Mingi dubleeritud andur lakkas toimimast. Tundus, et kumbki neist ei tahtnud töötada. Auto on nii palju elektroonikat täis. Samas on see hea väljakutse tiimile, sellise autoga toime tulla - on palju keerulisem hakkama saada, kui N-rühma autoga."

Uuenenud Kehala võistlusrada teenis Märtinilt aga kiidusõnu. "Rada tervikuna on väga OK. On suur kõrguste vahe, erinevad sillavariandid - tehniliselt päris keerulised ja loomulikult hästi ekstreemne hüpe. Tavateedel polegi võimalik nii palju hüpata," rääkis Märtin rally.ee autospordiajakirjale.

"Hüpet tasub publikul ralli ajal jälgima tulla. Seal on näha, kellel kui palju julgust on. Kaardilugejatel saab seal olema päris vastik tunne, olen ise kogenud," lisas ta.
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia