Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kristjan Kiho roolitud Moskvitš rammis kiviposti
Alates 2007. aastast rahvarallidel osalenud Kristjan Kiho ja Indrek Mäestu olid äsjase Kesk-Eestis toimunud võistluse sunnitud pooleli jätma, kui nende AZLK 2140 rammis avakatse viimasel kolmandikul kiviposti.
Kesk-Eesti rahvaralli avakatsel Kehtnas oma Moskvitši lõhkunud Kristjan Kiho ja Indrek Mäestu nentisid, et mitu aastat truult teeninud võistlusauto suure tõenäosusega enam rajale ei naase. Tartlaste hinnangul põhjustas õnnetuse mitmete ebasobivate asjaolude kokkulangemine ning auto sai selle tulemusel väga tõsiseid vigastusi.
"Meie rehvivalik osutus ebaõigeks - sõitsime "standard" MS rehvidega. Lisaks sai liiga optimistlikult kihutatud. Tervikuna oli mitu asja, mille tagajärjel niisugune intsident aset leidis," rääkis Kiho. "Rajaskeem oli hea, aga legendis see kurv ei kajastunud. Meie lugesime selle enda jaoks kiireks, aga reaalselt oli aeglasem. Kui oleksime skeemi järgi sõitnud, olnuks olukord ehk parem, kuid me ei näinuks sellele vaatamata kurvi kitsust."
Rahvaralli karikasarja avaetapilt Koerus kolm punkti teeninud ning ralli esmakordselt katkestama pidanud Kristjan Kiho nentis, et selle Moskvitšiga enam usutavasti võistelda ei õnnestu.
"Algusest peale oleme sama autoga sõitnud. See oli meil esimene katkestamine ja pealegi nii kortsus moel. Värske trauma osutus sõidukile küllalt tõsiseks - Tartusse tagasi sõites ilmnes mitu probleemi käigukasti ja kerega. 1982. aasta masinast pole palju järel," sõnas ta. "See kere suure tõenäosusega võistlusrada rohkem ei näe. Pole mõtet taastada. "Tungiga" enam ei saa tõsta."
|
|
|
|