Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > «Kas keegi Murakatest täna koju ka jäi?» |
|
«Kas keegi Murakatest täna koju ka jäi?»
|
Loe lisaks |
|
|
"Kas keegi Murakatest täna koju ka jäi?" küsis Koeru rahvaralli stardis võistluse kommentaator Hardi Raiend muigamisi, kui stardiootel seisis kolm ohutusautot, millest igaühes rallisõpradele tuttav nimi Murakas.
Tänavuse hooaja esimese rahvaralli tegid ohutusautodel kaasa Koerust pärit autosportlased. "Ühe nulliga" Mitsubishi roolis istus A-rühma meister Jaanus Murakas, kes läbis võistlustrassi kui Eesti Autospordi Liidu rahvaspordikomitee poolt tunnustatud turvavaatleja. Ise Koeru rahvarallil 2005. aastal koos Arvo Arulaga võiduni jõudnud Jaanus Murakas startis koos Jaago Kuriksiga vahetult enne võistlejaid, kuid tema ees läksid äsjasel rahvarallil rajale veel vend Margus ning poeg Roland.
Sõitjapaari Roland Murakas ja Kalle Adler Honda Civic Type-R kandis Koeru rahvarallil numbrit "000". "Kahe nulliga" Toyota Yarisel tegi sõidu esmakordselt kaasa 19-aastane Henri Murakas, kellele luges legendi isa Margus Murakas.
"Henri jäi rahule igatahes. See oli kindlasti tema jaoks hea kogemus," lausus Roland Murakas. 16-aastane koerulane märkis, et nii tema kui ka isa Jaanus tegid ralli kaasa piikrehvidel, kuid onupoeg Henri Toyota all olid tänavaliikluses lubatud naastrehvid: "Kui ikka nii libedaga terve rahvaralli ära sõidad, on kindlasti ka tänaval turvalisem liigelda. Siis tead, kuidas auto libedaga käitub ja mida teha, et seda pidama või keerama saada."
Neljandat korda kodusel rahvarallil osalenud Roland Murakas ütles, et võistlusrada oli uskumatult libe: "Isegi piigiga oli libe. Rada tervikuna oli hea, kuigi sportauto ja piikrehvi jaoks olid katsed veidi aeglased. Tänavaautoga ja tänavarehviga võis päris huvitav kogemus olla nii libedaga sõita."
|
|
|
|