Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Bülletään nr 2
Saaremaa rahvaralli 2008
Bülletääni avaldamise aeg: 19.11.2008 kell 13.30
Viia võistlusjuhendisse sisse järgmine parandus:
4.4.1. Naastrehvide kasutamine on lubatud
Klassides MOSKVICH; 2WD-A; 2WD-B; NAISED, 4WD, V18 ja J18 kehtivad naastrehvidele järgmised piirangud:
1) kui M1 ja N1, kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel.
2) naastude arv rehvis ei tohi olla suurem kui:
rehvis, mille velje läbimõõt on =<13" 90
rehvis, mille velje läbimõõt on =<15" 110
sõiduauto rehvis, mille velje läbimõõt on >15" 130
ülejäänud rehvidel 150
3) sõidukil kasutatavates naastrehvides ei tohi naastude arv erineda rohkem kui 25% võrreldes suurima naastude arvuga rehviga;
4) naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
Uutel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 1,2 mm. Kasutuses olevatel naastatud M1 ja N1 kategooria sõiduki rehvidel ei tohi naastud rehvi pinnast välja ulatuda rohkem kui 2,0 mm.
5) rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille staatiline torkejõud ja mass ei ole suuremad kui:
M1 kategooria sõidukil 120 torkejõud N ja mass 1,1 g või torkejõud 100 N ja mass 1,4 g
N1 kategooria sõidukil torkejõud 180 N ja mass 2,3 g;
Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas
NB! Piikrehvide kasutamine mistahes võistlusklassis on keelatud.
Raimu Aardam,
Võistluse direktor
|
|
|
|