Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Margus Remmak kindlustas Kehalas meistritiitli
Eesti rallisprindi meistrivõistlused lõppesid 25. oktoobril Kehalas peetud rallisprindiga. Neljarattaveoliste autode arvestusklassis võitis meistritiitli koos Urmas Roosimaaga võistelnud Margus Remmak.
"Terve hooaeg oli rallisprindi osas kaootiline," räägib Margus Remmak, selgitades seda asjaoluga, et nii tema kui ka konkurendid kõikidel etappidel ei võistelnud. "Kui hooaja lõpu poole nägime, et oleme sarja liidrid, otsustasime sõita. Kehalas oli vaja tiitel vormistada."
Remmak ei salga, et tunneb tiitlivõidu üle heameelt. Kuigi ta on edukalt võistelnud ka rahvasprintidel ning võitnud rally.ee autospordiajakirja karikasarja, rallisprindi meistrivõistlustel ta varem kaasa teinud ei ole. "Selle üle ongi hea meel, et õnnestus võita Eesti meistritiitel. Esimest aastat sõitsin ja võitsin. Meistrivõistlustel osalesin aga seetõttu, et avanes võimalus sõita koos kaardilugejaga."
Hooaja viimasel etapil Harju KEK rallitiimi võistlejatele konkurentsi pakkunud rivaalid kaardilugejaga koos ei sõitnud. "Me olime Urmasega kahekesi autos, teised sõitsid üksi. Võib öelda, et nende autod olid ühe inimese raskuse võrra kergemad," räägib Remmak. "Enne viimast vooru oli minul, Georg Grossil ja Ott Tänakul võrdne seis. Otsustava sõidu Ott võitis, meie kaotasime 0,2 sekundiga."
Gross pidi sel korral 4WD klassis leppima kolmanda kohaga. Talle järgnesid Slava Popov, Kert Uus, Ago Ahu, Priit Saluri, Aleksander Käo, Riho Rähn ja Aare Müil.
Margus Remmak ütleb, et mõnel etapil oli tänavu väga nauditav võistelda. "Otepää oli väga hea," kiidab ta, "seal oli kuue kilomeetri pikkune katse, mida sai kolmel korral sõita."
Sarja viimane osavõistlus kulges poole lühemal võistlustrassil, mis algas metsavaheliselt teelt. "Edasi läks nagu Viru ralli kiiruskatse," lisab värske Eesti meister selgituseks.
|
|
|
|