Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Remmak valmistus Hiiumaa sprindil Paide ralliks
Laupäeval Luidjas peetud Eesti rallisprindi meistrivõistluste etapil näitas parimat aega koos Olaf Suuderiga võistelnud Margus Remmak, kellele äsjane võistlus oli heaks testiks enne reedel algavat Paide rallit.
16. augustil sõidetud Hiiumaa rallisprindi tegid neljarattaveoliste autode arvestuses kaasa Margus Remmak - Olaf Suuder ja Riho Rähn - Andrus Toom. Võistlejate vähesuse tõttu selles klassis Eesti meistrivõistluste seitsmendalt etapilt kumbki osalenuist punkte juurde ei saanud. Parimat aega näidanud Margus Remmaku hinnangul sobis võistlus seevastu suurepäraselt treeninguks enne Paide autorallit.
"Üks eesmärkidest oligi testida enne Paide rallit. Olime Hiiumaale võistlema minnes üsna veendunud, et punkte seekord sprindisarjas juurde ei saa. Kahju muidugi, et teised ei tulnud," lausus Margus Remmak, kes lihvis nelja kilomeetri pikkusel sprindirajal koostööd kaardilugejaga. "Viimati sõitsin Olafiga koos Tallinna rallil. Vahepeal võistles ta küll koos Margus Murakasega Cesises, kuid polnud siiski pikka aega sõitnud," märkis Paide rallil taas Suuderiga startiv Remmak.
"Abi oli sõidust treeningu mõttes kindlasti, kuna igasugune võistlussituatsioon on parem omaette testimisest. Kahju, et konkurents oli hõre, sest katse oli täitsa hea," rääkis Olaf Suuder. "Sportlikus mõttes oli loomulikult sõidust kasu. Võistlus on alati kõige parem treening, see ei ole mingisugune saladus."
"Võistlusrada oli ilma trampliinideta ja kulges siledal ning heas korras teel," iseloomustas Margus Remmak Eesti, Rootsi ja Norra lippe lehvitanud publikust ääristatud Luidja rallisprindi võistlusrada. "Seal olid kiired kurvid ja paar järsemat samuti. Paidega üsna sarnane."
"Saime 12 kilomeetrit sõita, asi seegi," jäi piloot äsjase võistlusega rahule. "Vihma sadas ja tee oli parajalt libe, kuid mitte ohtlikult."
Omanäolise eksperimendi viis läbi Olaf Suuder, kes sel korral oli ametis ka võistluse kommentaatorina. "Ta sai väga hästi hakkama," kiitis Margus Remmak oma kaardilugejat. Suuder selgitas: "Seal ei olnud kummaski osas suurt koormust. Kui suuta keskenduda, pole mingit probleemi! See aeg, kui ma parasjagu ei rääkinud, anti küllap andeks."
Võistlusraja läbisid Remmak - Suuder juba esimesel korral vähima ajaga, kuid STOP-märgi eiramise eest lisandus nende ajale 10-sekundiline trahv. Ajakaristus tähendas Mitsubishi Lanceril võistelnud Harju KEK ralliklubi võistluspaarile esimeselt läbimiselt üldises pingereas kolmandat aega. Teisel ja kolmandal rajaläbimisel keegi kaasvõistlejaist neist paremat aega kirja ei saanud.
|
|
|
|