Soome rallil külastas Volkswageni spordiosakonna direktor Kris Nissen ralli MM-sarjas osalevate tiimide bokse. Saksa meedia andmetel kohtus ta MM-sarja juhtidega, et arutada võimalusi sarjaga liitumiseks.
Aastast 2011 hakkavad MM-sarjas kehtima uued tehnilised tingimused, mistõttu muutuvad praegused kõrgtehnooloogilised WRC-autod "kasutuskõlbmatuteks". Tehniliselt on nn "uue WRC-auto" ehk Super 2000 Plus auto puhul tegu sümbioosiga senistest vabalthingavatest Super 2000 ja turbomootoriga N-rühma autodest.
Üks tootja, kellel vajalik Super 2000 auto hetkel olemas, on ka Volkswagen. Algselt ehitas Super 2000 nõuetele vastava Polo Volkswageni Lõuna-Aafrika osakond osalemaks kohalikel rallivõistlustel. Hetkel ehitab ja arendab Polo Super 1600 / Super 2000 projekte Belgias asuv Rene Georges Rallysport, mis on VW Motorsport Gmbh ning VW Racing South Africa ametlik sateliit-tiim.
VW Polo Super 2000 debüüt leidis aset 2006. aasta Condrozi rallil, kus 0-autona startinud Polo roolis oli tuntud Belgia rallisõitja Freddy Loix. Auto osaleb hetkel IRC-sarjas ja Belgia meitrivõistlustel. Üheks tuntuimaks piloodiks on belglane Bernd Casier, kes alates 2008. aasta märtsist asendas testsõidul raske avarii teinud Larry Colsi.
Üheks suurimaks küsimärgiks sarjaga liitumiseks on Volkswageni kontserni senine poliitika. Nimelt on firma sees kokku lepitud, et erinevates mootorispordi suundades esindab kontserni ainult üks kaubamärk. Nii osaleb Volkswagen kõrberallidel Touaregiga, turismiautode maailmamesitrivõistlustel Seat Leoniga ning pikamaasõitudel Audi R8-ga. Škoda sai hiljuti valmis Fabia Super 2000 auto ning seega tuleb pikas plaanis Volkswaegni grupil otsustada, kas ralli MM-sarjas hakkab osalema Škoda või Volkswagen.
Vaata lisaks:
www.kalev.ee