Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Soome ja Saksamaa rallidel on Eestit tutvustav stend
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse turismiarenduskeskus (EAS) koostöös World Rally Team Estoniaga (WRTE) tutvustavad Eestit väljapanekuga autoralli MM-võistluste Soome ja Saksamaa etappidel.
35 m² suurusel stendil näevad rallisõbrad ülevaadet Eesti suurlinnadest ja mitmesuguseid looduskauneid paiku. Esitletavas virtuaalmaailmas on juba kõigil külalistel võimalus tutvuda Eesti külastamisvõimalustega, sealhulgas saada ülevaade Eesti autospordis toimuvast.
"Varasematel aastatel võistelnud ja Eestile märkimisväärset tuntust toonud Markko Märtin ning üha paremaid tulemusi näitav Urmo Aava on paljudes tekitanud küsimusi, mis riik on Eesti. Seetõttu otsustasime näidata spordisõpradele meie võimalusi võistlustel kohapeal," rääkis EAS turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.
"Peame oluliseks Eesti kui turismi sihtriigi tutvustamist prioriteetsetel turgudel, mida Soome ja Saksamaa kahtlemata meie jaoks on," jätkas Mutso. "Seda enam, et autoralli MM-võistlus Jyväskyläs on läbi aegade üks suurimaid spordisündmusi Soomes, mida külastab ligi 200 000 pealtvaatajat. Pea-aegu sama suure külastatavusega on ka Saksamaal Trieris toimuv etapp, ent seal on tegemist publikuga erinevatest Kesk-Euroopa riikidest, kellel avaneb võimalus tutvuda lähemalt Eesti poolt pakutavate külastamisvõimalustega."
WRTE juhatuse liige Marek Mägar märkis, et arvestades autoralli MM-etappe külastavate pealtvaatajate mitmekülgseid huvisid, lähtuti Eestit tutvustava stendi ülesehituses just innovatiivsusest.
"Kõigil stendi külastajatel on võimalus avastada Eestimaad läbi virtuaalmaailma. Väljapaneku teeb atraktiivseks ka visitestonia-värvides olev ralliauto Mitsubishi Lancer," lausus Marek Mägar.
World Rally Team Estonia MTÜ on asutatud Eesti Autospordi Liidu ning autoralli maailmameistrivõistluste sarjas võistlevate Eesti sportlaste poolt, eesmärgiga koondada sõitjad Eesti tutvustamisel maailmas ühtseks meeskonnaks.
|
|
|
|