Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Richard Burns testikatsel kiireim
|
Loe lisaks |
|
|
Autoralli MM-i shakedowni aegu võib kohelda kui väga üldisi näidajaid, kuid tänahommikune test Laimia lähedal näitab, et Akropolise rallil on kõik lahtine, kui neli tootjafirma autot olid ühe sekundi sees.
Peugeot'l kihutav Richard Burns oli ametlikult kiireim, talle järgnesid Markko Märtin Fordil, Petter Solberg Subarul ning Citroeni duo Carlos Sainz ja Colin McRae, mis tõestas Sainzi väidet, et pool tosinat sõitjat on potentsiaalsed võitjad.
Citroen erineb rivaalidest sellega, et kasutab Michelini uusimaid GW rehve. 19/65 x 15 rehv on laiem, kui standartne tüüp ja kuigi see ei pruugi parandada juhitavust, annab lisalaius eelise kuumades, abrasiivsetes tingimustes.
"See tundub tugev. Kui sa teed vea ja lähed teepervele, ei ole nii väga kerge, kuid Micelin on muutnud palju ja on edukam," üles Colin McRae. "See ralli on mulle alati hea olnud. Ma olen pettunud kui me ei lõpeta üsna heal positsioonil."
Sainz oli tagasihoidlikum, olles natuke uusi rehve proovinud, kuid ta loodab, et Türgi võit sarnastel tingimusel tuli talle kasuks.
Škoda piloot Toni Gardemeister lausus pärast Lamias toimunud testikatset: "Kohati on Škoda Octavia WRC sees saun, kuid ma olen sellega loomulikult harjunud. Autost väljas on temperatuur 30 kraadi ja varjus vaid 10 kraadi vähem."
Fordi meeskonna ridadesse külvas hirmu juhtum, kui belglase Francois Duvali autost kadus seejärel õlisurve, kui tükike silikooni blokeeris õlipumba. Kiire prandus tehti ka tema meeskonnakaaslase Markko Märtini autole.
Eestlane ei spekuleeri, kui suure edu võiks ta koguda sobiva stardikohaga esimesel ringil. "Ma oleksin õnnelik kui ma oleksin ees. Auto on väga hea, kasutame Argentina ralli seadistust. See on esimene ralli uue sponsoriga ja loodan, et kõik laabub hästi," kommenteeris Märtin.
|
|
|
|